*--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

-silivrilimeriç- link=topic=3768.msg39207#msg39207 date=1211828299' Alıntı:
Paylaşım için teşekkürler Akgül..Sende bi tesviye makinası al Landini ' ye 4 m ' lik.. ;D
saol meriç...walla meriç bu 4mt 150 hp motor altına yapıo bizim landini ye 3mtr yada 3.5 mtre olsa güzel olur ama şöle bi arion 520 falan olsa tam süper olur :D..çünkü motorda tork olması yani debryaja basmadan vites atma olmsı lazım cünkü deutz bazı yerlerde bayılıodu ve adam bi trk düşüo motr koparıp gidio ama bizim landinide olsa vites düşecende falnda filanda ;D
 
Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

salih link=topic=3768.msg39222#msg39222 date=1211830990' Alıntı:
super paylasım deutz un yerı baska yaw mukemmel bı traktor ozellıkle agrothon k100 tam ıdeal cıfcı motoru tum motorlarda donanım hemen hemen aynı agrothon serısı olması yeterlı
fendt ten sonrakı en guzel yesıl bazı yerlerde deutz john deere den bıle ustun tutuyorlar ama deutz cok kalıtelı
saol salih....motorun sahbide memnn ama tek şikayeti serwis ve parça italyadan bir mühendis gelmş bizm tesviyecide inglzce yi iyi bilen bi arkdşnı carmş adam demişki italyan burda sorun cok kacalım demiş tesviyecide söwmüş saymış..yani tek problem parça ve serwis..bence jd daha ii deutzdan
 
Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

akgul link=topic=3768.msg39531#msg39531 date=1211907075' Alıntı:
saol meriç...walla meriç bu 4mt 150 hp motor altına yapıo bizim landini ye 3mtr yada 3.5 mtre olsa güzel olur ama şöle bi arion 520 falan olsa tam süper olur :D..çünkü motorda tork olması yani debryaja basmadan vites atma olmsı lazım cünkü deutz bazı yerlerde bayılıodu ve adam bi trk düşüo motr koparıp gidio ama bizim landinide olsa vites düşecende falnda filanda ;D

sevgili akgül kardeşim;
traktörün ağır olduğundan bahsediyorsunuz..ağır olan makineye neden hala ilave ağırlıklar konmuş?tutunma problemimi yaşanıyor? çalışma esnasında gördüğün için bu konudaki yorumun önemli.. birde bu çalışma esnasında ortalama (günlük yakıt) yakıt sarfiyatı nerelerde?
böyle mükemmel bir makinenin teknisyenleri neden makinadan kaçıyorlar ki? hani bir laf vardır..
' SATIŞLA BİTMEYEN DOSTLUK ' tarlada bitiyormu?doğrusu çok üzüldüm... hadi yerel servis eğitimsiz veya tecrübesiz diyelim..kime sığınıcaksın?yabancıya.....e yabancıda kaçarsa? ne olucak şimdi?bu nasıl anlayış?doğrusu ben yakıştıramadım...hele hele deutz gibi bir makinenin
distribitörü nasıl makinasını yolda bıraktırır..gerekirse gece gerekirse günlerce makinanın yanından ayrılmaz ya..bu iş böyle olmalı..yoksa bizmi yanlış düşünüyoruz..bizim teknik insan olarak olaya yaklaşımımız çok farklı..bence böyle servisçilik olmaz..ben bir profesyonelim.bağlı olduğum makinalar zaten sorunsuz...ancak diğer makinalardanda bir arızayla karşılassam,kesin çözüme ulaştırmadan kattiyen makinenin yanından ayrılmam..eğer şüphe duyarsam saatlerce o makinenin testi için yanında kalırım.o italyan kötü sözü değil,köteği haketmiş bence..çok üzüldüm doğrusu...
eğer aydınlatıcı bilgi verirsen sevinirim......selamlar..kolay gelsinnn...
 
Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

abi traktör ilave ağrılıklarla cok ağır diyorum...ağırlıksız görmediğim için bişi diyemicem...yaıta gelince yakıt fazla gibi depoyu sabah fullledk akşam iş biterken ceyrekten fazla wardı(sabha 6 akşam 19.30)....ama coğu yerde lazer kazı yaptı az cok lazerin çalışmasını biliosundur....kazıya geçince koca motor bayılıyo hatta bi kaç kere stop etti opratrn dalgınlığına gelip...ama tutunmama gbi bi problem yok...tek kötü yönü serwis...bence bi malı sattıktan sora arkasında durmak gerekr bu her markanın yada satcının prensibi olmalıdır....motrun sahibi dio deutz al dio motrdan şanzumandan defransiyelden cok memnun kalırsın dio ama serwis we parça sı kötü dio....saygılar
 
Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

Yerel servisler gerçekten bilgisiz,eniştem motorunu servisin sorunu çözememesinden dolayı sattı.Yolda giderken,veya motor duruken vs... stop ediyordu.Bir türlü çözemediler,kafası bozuldu sattı.Servis çağırınca geliyordu ama,sorunu çözemeyince istediği kadar gelsin.Eniştem motorunu aldığında ona da italyadan teknisyenler gelmişti.Ama  tarla sürmede kullanılacak vites aralığı,yük taşımada kolaylık için neler yapılması gerektiğine varacak kadar bilgilendirdiler.Bu motorun tek belirgin özelliği var yakıt konusunda;belki de diğer motorlara göre ekstra avantajları kullanıldığında yakıtı içmesi.Normalde fazla yakmıyor,ama mesela bir klima kullan acayip artıyor.Aynı segmentteki traktörlere bakarak konuşuyorum.Onlara göre anormal seviyeye çıkıyor.Ama düz kullanırsan avantajlı...
 
Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

önder çifçi link=topic=3768.msg39699#msg39699 date=1211924543' Alıntı:
sevgili akgül kardeşim;
traktörün ağır olduğundan bahsediyorsunuz..ağır olan makineye neden hala ilave ağırlıklar konmuş?tutunma problemimi yaşanıyor? çalışma esnasında gördüğün için bu konudaki yorumun önemli.. birde bu çalışma esnasında ortalama (günlük yakıt) yakıt sarfiyatı nerelerde?
böyle mükemmel bir makinenin teknisyenleri neden makinadan kaçıyorlar ki? hani bir laf vardır..
' SATIŞLA BİTMEYEN DOSTLUK ' tarlada bitiyormu?doğrusu çok üzüldüm... hadi yerel servis eğitimsiz veya tecrübesiz diyelim..kime sığınıcaksın?yabancıya.....e yabancıda kaçarsa? ne olucak şimdi?bu nasıl anlayış?doğrusu ben yakıştıramadım...hele hele deutz gibi bir makinenin
distribitörü nasıl makinasını yolda bıraktırır..gerekirse gece gerekirse günlerce makinanın yanından ayrılmaz ya..bu iş böyle olmalı..yoksa bizmi yanlış düşünüyoruz..bizim teknik insan olarak olaya yaklaşımımız çok farklı..bence böyle servisçilik olmaz..ben bir profesyonelim.bağlı olduğum makinalar zaten sorunsuz...ancak diğer makinalardanda bir arızayla karşılassam,kesin çözüme ulaştırmadan kattiyen makinenin yanından ayrılmam..eğer şüphe duyarsam saatlerce o makinenin testi için yanında kalırım.o italyan kötü sözü değil,köteği haketmiş bence..çok üzüldüm doğrusu...
eğer aydınlatıcı bilgi verirsen sevinirim......selamlar..kolay gelsinnn...
işte, teknik yorum böyle yapılır , diye düşünüyorum...
 
Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

akgul link=topic=3768.msg39772#msg39772 date=1211964516' Alıntı:
abi traktör ilave ağrılıklarla cok ağır diyorum...ağırlıksız görmediğim için bişi diyemicem...yaıta gelince yakıt fazla gibi depoyu sabah fullledk akşam iş biterken ceyrekten fazla wardı(sabha 6 akşam 19.30)....ama coğu yerde lazer kazı yaptı az cok lazerin çalışmasını biliosundur....kazıya geçince koca motor bayılıyo hatta bi kaç kere stop etti opratrn dalgınlığına gelip...ama tutunmama gbi bi problem yok...tek kötü yönü serwis...bence bi malı sattıktan sora arkasında durmak gerekr bu her markanın yada satcının prensibi olmalıdır....motrun sahibi dio deutz al dio motrdan şanzumandan defransiyelden cok memnun kalırsın dio ama serwis we parça sı kötü dio....saygılar

akgül kardeşim:

öncelikle verdiğin bilgilere teşekkürler.. lazer çalışmasının zorluğunu bilirim..tabiiki zor ve ağır bir iş.
makinanın bu denli yakıt sarfetmeside doğal,çünkü hiç boş yok.hep dolu çalışıyor makina.ha yakıt azmı çokmu tartışılır,ben olayın o yönünde değilim.servislerden bu denli şikayet karşısında firmaların tutumu bence hoş değil.kısa zamanda düzeltirler umarım.tutunma problemi olmayan bir makinede ilave ağırlık taşınmasını ise anlayabilmiş değilim doğrusu.ek ağırlık,aynı zmanda ekstra yakıt demek.bildiğim kadarıyla makina zaten ağır,birde ek ağırlık binince yakıtta paralelinde artıyor tabii.şimdi bunları buradan yazmak ahkam kesmeye benzetilmesin..tabiiki en doğru ve iyisini makinayı kullanan kişi bilir.onların kararı...toprak kazıması esnasında makina patinaja düşmesin diye ilave edilmiş olabilir.öndeki agırlık,taşıma(toprak)esnasında denge sağlayıp,makinanın daha hızlı hareket etmesini temin içindir diye düşünüyorum.
4 mt lik lazerle çalışan bir başka makinenin performans ve kullanım rahatlığını bildiğim için mukayese etmek bağlamında bu bilgileri öğrendim teşekkürler..
sorun olmadığı sürece transmisyon uygun..ancak sorun oluşursa biraz çözümü zor olacak gibi geliyor bana..çünki yük altında hareket eden mekanik parçalar ve power zamanla onarım ve yenileme gerektiricek birtakım parçalar içermekte..umarım ömrü uzun olur..bakın zamanında ilklerdendir.7740 lar dualpower dır.birçoğu,hemen hemen hepsi denilebilir(bizim bölgemizde) power arızasıyla karşılaştılar.(bukadar yılda doğal tabii)
kayma sınır ayarı o makinadada var sanırım.buna rağmen makinanın stop etme noktasına geliyor olması enteresan.makina kendini koruyabilmeli diye düşündüm..bayılarak yük altında stop etme,teknik açıdan makina için sakıncalı diye düşünüyorum..operatör daha dikkatli olmalı bence...
makinanın transmisyonunun buna müsaade ediyor olmasıda olumsuzluk bence...vario şanzıman buna kesinlikle müsaade etmez..motoru korur..
bilgilendirmen için tekrar teşekkürler.....selamlar
 
Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

ÇağRı link=topic=3768.msg39952#msg39952 date=1211990790' Alıntı:
Yerel servisler gerçekten bilgisiz,eniştem motorunu servisin sorunu çözememesinden dolayı sattı.Yolda giderken,veya motor duruken vs... stop ediyordu.Bir türlü çözemediler,kafası bozuldu sattı.Servis çağırınca geliyordu ama,sorunu çözemeyince istediği kadar gelsin.Eniştem motorunu aldığında ona da italyadan teknisyenler gelmişti.Ama tarla sürmede kullanılacak vites aralığı,yük taşımada kolaylık için neler yapılması gerektiğine varacak kadar bilgilendirdiler.Bu motorun tek belirgin özelliği var yakıt konusunda;belki de diğer motorlara göre ekstra avantajları kullanıldığında yakıtı içmesi.Normalde fazla yakmıyor,ama mesela bir klima kullan acayip artıyor.Aynı segmentteki traktörlere bakarak konuşuyorum.Onlara göre anormal seviyeye çıkıyor.Ama düz kullanırsan avantajlı...

çağrı kardeşim:
özetle yakıt konusuna gelince...klıma sistemi binek araçlarda ve traktör gibi biçer gibi makinalarda
aşağı yukarı aynı oranda güç çalar motordan..buda bilinen kompresör yapısı ve klımanın verimliliğine bağlı olarak yaklaşık 4 hp civarında olur.(sanden kompresör sitesinden ) 150 hp bir traktörün kabin soğutması için motordan çalınacak güç yaklaşık 40 ta bir olur kabaca..yakıtıda 40 ta bir oranında artar..mantık böyle..küçük bir benzin motorlu araç için biraz daha farklı olabilir ancak bu iki katı yakıt demek değildir asla..ha bir otobüs veya frıgo kasa ise tabiiki çok fazla olucaktır ancak traktör klımasının otomobil klımasından pek farkı yoktur..4500 ile 7000 btu arsında değişir..yani büyük güç gerektirmez.çünkü soğutulacak hacim küçük...
servis olayı kötü...bizce ' insanın sattığı mala sahip çıkmaması kadar kötü bir şey ' yok. herzaman yaptığımız işin ve verdiğimiz sözün arkasında olduk.olucağızda.eğitim servislerin en büyük eksikliği..
bu tip olaylarda makina sahibi hakkını arayacağı yerleri iyi bilmeli diyorum.artık işler eskisi gibi değil.hepimizin imkanları var.yeterki ilgilisine ulaşılsın..kanunlar eskisi gibi değil artık. ' ÇÖZÜLMEYEN
SORUNLAR İTHALATÇI DEĞİL,İMALATÇI FİRMAYA ' bildirilmeli derim.tabii imalatçı da malının arkasında duruyorsa......... sevgilerimle
 
Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

önder çifçi link=topic=3768.msg40136#msg40136 date=1212007935' Alıntı:
akgül kardeşim:

öncelikle verdiğin bilgilere teşekkürler.. lazer çalışmasının zorluğunu bilirim..tabiiki zor ve ağır bir iş.
makinanın bu denli yakıt sarfetmeside doğal,çünkü hiç boş yok.hep dolu çalışıyor makina.ha yakıt azmı çokmu tartışılır,ben olayın o yönünde değilim.servislerden bu denli şikayet karşısında firmaların tutumu bence hoş değil.kısa zamanda düzeltirler umarım.tutunma problemi olmayan bir makinede ilave ağırlık taşınmasını ise anlayabilmiş değilim doğrusu.ek ağırlık,aynı zmanda ekstra yakıt demek.bildiğim kadarıyla makina zaten ağır,birde ek ağırlık binince yakıtta paralelinde artıyor tabii.şimdi bunları buradan yazmak ahkam kesmeye benzetilmesin..tabiiki en doğru ve iyisini makinayı kullanan kişi bilir.onların kararı...toprak kazıması esnasında makina patinaja düşmesin diye ilave edilmiş olabilir.öndeki agırlık,taşıma(toprak)esnasında denge sağlayıp,makinanın daha hızlı hareket etmesini temin içindir diye düşünüyorum.
4 mt lik lazerle çalışan bir başka makinenin performans ve kullanım rahatlığını bildiğim için mukayese etmek bağlamında bu bilgileri öğrendim teşekkürler..
sorun olmadığı sürece transmisyon uygun..ancak sorun oluşursa biraz çözümü zor olacak gibi geliyor bana..çünki yük altında hareket eden mekanik parçalar ve power zamanla onarım ve yenileme gerektiricek birtakım parçalar içermekte..umarım ömrü uzun olur..bakın zamanında ilklerdendir.7740 lar dualpower dır.birçoğu,hemen hemen hepsi denilebilir(bizim bölgemizde) power arızasıyla karşılaştılar.(bukadar yılda doğal tabii)
kayma sınır ayarı o makinadada var sanırım.buna rağmen makinanın stop etme noktasına geliyor olması enteresan.makina kendini koruyabilmeli diye düşündüm..bayılarak yük altında stop etme,teknik açıdan makina için sakıncalı diye düşünüyorum..operatör daha dikkatli olmalı bence...
makinanın transmisyonunun buna müsaade ediyor olmasıda olumsuzluk bence...vario şanzıman buna kesinlikle müsaade etmez..motoru korur..
bilgilendirmen için tekrar teşekkürler.....selamlar

ustam eline koluna emeğine sağlık harika ve detaylı bir yorum olmuş

teşekkürler
 
Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

ben teşekkür ederm ferruh abi....bencede ilave ağırlıkların takılması lazer kazıya geçtiği zaman tekerleri yerden bile kesio olablr daha önceden...yakıt da fazla gibi...ewet operatörün hataları war....mesela ben yanındaydım....lazer kazıya geçti,,motor bayılmaya başladı torku düştü yemedi bidaha düştü yemedi..en düşük torka geldi gene yamedi söndü sönck adamn aya debryajda motr söndü debryajaa basıo....bitrndede ben goble cekiodum o sıra lazer gene kazı yapıodu....söndü...tam yanından geçiodum adam marşa bastı bastı calısmadı....yani süren adam a da kalıo bazı şeyler.....saygılar
 

Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*

önder çifçi link=topic=3768.msg40146#msg40146 date=1212009886' Alıntı:
çağrı kardeşim:
özetle yakıt konusuna gelince...klıma sistemi binek araçlarda ve traktör gibi biçer gibi makinalarda
aşağı yukarı aynı oranda güç çalar motordan..buda bilinen kompresör yapısı ve klımanın verimliliğine bağlı olarak yaklaşık 4 hp civarında olur.(sanden kompresör sitesinden ) 150 hp bir traktörün kabin soğutması için motordan çalınacak güç yaklaşık 40 ta bir olur kabaca..yakıtıda 40 ta bir oranında artar..mantık böyle..küçük bir benzin motorlu araç için biraz daha farklı olabilir ancak bu iki katı yakıt demek değildir asla..ha bir otobüs veya frıgo kasa ise tabiiki çok fazla olucaktır ancak traktör klımasının otomobil klımasından pek farkı yoktur..4500 ile 7000 btu arsında değişir..yani büyük güç gerektirmez.çünkü soğutulacak hacim küçük...
servis olayı kötü...bizce ' insanın sattığı mala sahip çıkmaması kadar kötü bir şey ' yok. herzaman yaptığımız işin ve verdiğimiz sözün arkasında olduk.olucağızda.eğitim servislerin en büyük eksikliği..
bu tip olaylarda makina sahibi hakkını arayacağı yerleri iyi bilmeli diyorum.artık işler eskisi gibi değil.hepimizin imkanları var.yeterki ilgilisine ulaşılsın..kanunlar eskisi gibi değil artık. ' ÇÖZÜLMEYEN
SORUNLAR İTHALATÇI DEĞİL,İMALATÇI FİRMAYA ' bildirilmeli derim.tabii imalatçı da malının arkasında duruyorsa......... sevgilerimle
Teşekkürler ferruh abi...
 

Benzer Konular