En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

kubilay07 link=topic=7169.msg663780#msg663780 date=1355343506' Alıntı:
forum bugün fazlamı sakin ne? :D napiniz laa.. ;D herkes sülüman ' ımı izli zuha-*-s zuha-*-s
fırtına öncesi sessizlik diyelim ;D

rocky link=topic=7169.msg663781#msg663781 date=1355343522' Alıntı:
:D valla ben bana denileni diyeyimde :D orda beklerim. tokmakçı biladerimde 6-6.30 gibi orada olacak gibi 12 ye alacak bileti.
La bizde mi 6 da aştide olcaz ???
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg663784#msg663784 date=1355344014' Alıntı:
fırtına öncesi sessizlik diyelim ;D
La bizde mi 6 da aştide olcaz ???
yok bea 6 da aştide napçan sen. 7 gibi gelirsiniz işte.
Çağrı link=topic=7169.msg663804#msg663804 date=1355346109' Alıntı:
s.a ahali naparsınız :)
takılırız beya sen naparsın :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg663807#msg663807 date=1355346255' Alıntı:
yok bea 6 da aştide napçan sen. 7 gibi gelirsiniz işte.takılırız beya sen naparsın :D
aynen beya :D bizim traktörü aldığımız adamlar çok alemdi dayım babam ben gittik dayım tanıttı işte eniştem yeğenim falan diye öyle tanıtınca adamların ağzına enişte takıldı babama aşağı enişte yukarı enişte diye diye anlaştılar :D en son kaporayı verdik adam diyo ordakilere eniştemin motorunu yükleyin yollayın be yaw diye ;D çok güzel konuşuyolar ama :D :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg663810#msg663810 date=1355346412' Alıntı:
aynen beya :D bizim traktörü aldığımız adamlar çok alemdi dayım babam ben gittik dayım tanıttı işte eniştem yeğenim falan diye öyle tanıtınca adamların ağzına enişte takıldı babama aşağı enişte yukarı enişte diye diye anlaştılar :D en son kaporayı verdik adam diyo ordakilere eniştemin motorunu yükleyin yollayın be yaw diye ;D çok güzel konuşuyolar ama :D :D
;D bizde kullanırız ama çok değil. :D güzel oluyo memleketimin şiveleri :D misal siz ankaralılar bi başka tokmakçı bi başka. hele tokmakçı... ;D
anayurtlu link=topic=7169.msg663811#msg663811 date=1355346470' Alıntı:
Kahve tv ve trakkulup :D sen napıyon ?
7 demi zuha-*-s şakacı seni
sabah ezanı okundumu aştide bekle bilader yoksa cebeciye kayarım bak :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg663819#msg663819 date=1355346753' Alıntı:
;D bizde kullanırız ama çok değil. :D güzel oluyo memleketimin şiveleri :D misal siz ankaralılar bi başka tokmakçı bi başka. hele tokmakçı... ;Dsabah ezanı okundumu aştide bekle bilader yoksa cebeciye kayarım bak :D
cebecidekilerin uyku vakti bilader geç kaldın gece 2de angaraya inecektin o iş öyle olur anca :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg663819#msg663819 date=1355346753' Alıntı:
;D bizde kullanırız ama çok değil. :D güzel oluyo memleketimin şiveleri :D misal siz ankaralılar bi başka tokmakçı bi başka. hele tokmakçı... ;Dsabah ezanı okundumu aştide bekle bilader yoksa cebeciye kayarım bak :D
La sabahın köründe cebecide ne halt yiyecen çok merak ettim ;D sen çankırı merkeze gelince ara uyandır la beni onuda mı ben düşünecem ;D

Çağrı link=topic=7169.msg663821#msg663821 date=1355346873' Alıntı:
cebecidekilerin uyku vakti bilader geç kaldın gece 2de angaraya inecektin o iş öyle olur anca :D

yok la 2 de gelse yine geç kalır 10 da ankarada olması lzm aştiye gidecez ordan cebeciye fln 12 yi bulur 2 3 saat gezeriz Fatih civcileri cebecide uçurur sonra zuha-*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg663821#msg663821 date=1355346873' Alıntı:
cebecidekilerin uyku vakti bilader geç kaldın gece 2de angaraya inecektin o iş öyle olur anca :D
:( deme yaw :( : ' (
anayurtlu link=topic=7169.msg663824#msg663824 date=1355346975' Alıntı:
La sabahın köründe cebecide ne halt yiyecen çok merak ettim ;D sen çankırı merkeze gelince ara uyandır la beni onuda mı ben düşünecem ;D

yok la 2 de gelse yine geç kalır 10 da ankarada olması lzm aştiye gidecez ordan cebeciye fln 12 yi bulur 2 3 saat gezeriz Fatih civcileri cebecide uçurur sonra zuha-*-s
:D ne bilem ben beya :D çankırıyadamı uğrucaz la :S :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg663835#msg663835 date=1355347252' Alıntı:
:( deme yaw :( : ' :)D ne bilem ben beya :D çankırıyadamı uğrucaz la :S :D
yok hava yoluyla üstünden geçecen ;D tabi uğrayacan la ılgaz dağına çıkacan inecen çankırı merkeze gelcen ordan kalecik pursaklar derken angara aştidesin :D

Bu arada facede bişey buldum la doğrumu yazmışlar bi bak zuha-*-s
1929adsiz.JPG
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg663852#msg663852 date=1355347605' Alıntı:
yok hava yoluyla üstünden geçecen ;D tabi uğrayacan la ılgaz dağına çıkacan inecen çankırı merkeze gelcen ordan kalecik pursaklar derken angara aştidesin :D

Bu arada facede bişey buldum la doğrumu yazmışlar bi bak zuha-*-s
1929adsiz.JPG
:D iyi demişler bilader.La bu topicin adını değiştirek en uzun trakkulup buluşması yapak hep bir elden gidip konuyu linç ediyoz gelip şurda 2-3 sayfa arttırmıyoz :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg663857#msg663857 date=1355347721' Alıntı:
:D iyi demişler bilader.La bu topicin adını değiştirek en uzun trakkulup buluşması yapak hep bir elden gidip konuyu linç ediyoz gelip şurda 2-3 sayfa arttırmıyoz :D
suç sizin la oraya toplanmışsınız slk-*-s mas-*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg663852#msg663852 date=1355347605' Alıntı:
yok hava yoluyla üstünden geçecen ;D tabi uğrayacan la ılgaz dağına çıkacan inecen çankırı merkeze gelcen ordan kalecik pursaklar derken angara aştidesin :D

Bu arada facede bişey buldum la doğrumu yazmışlar bi bak zuha-*-s
1929adsiz.JPG
sormuyon ki olukbaşından öteye geçtin mi diye :D anlamam ben nerde olduğumu. masus en önden aldım bileti :D
Çağrı link=topic=7169.msg663857#msg663857 date=1355347721' Alıntı:
:D iyi demişler bilader.La bu topicin adını değiştirek en uzun trakkulup buluşması yapak hep bir elden gidip konuyu linç ediyoz gelip şurda 2-3 sayfa arttırmıyoz :D
şu aralar çenemiz iyi düştü zaten :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg663860#msg663860 date=1355347789' Alıntı:
suç sizin la oraya toplanmışsınız slk-*-s mas-*-s
:D neyse fatih a b c planı demeyi bırakın ben anladım akü hediye edeceksiniz bana alet edevat taşıma bilader her türlü alet var bende sıkıntı olmaz takıveririz hemen ;D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

iyi işte şöföre sor geldik mi diye :D ha bide doğruyol tesislerinde mola vereceksiniz inme la otobüsten donar kalırsın dağın başında ;D

Çağrı link=topic=7169.msg663868#msg663868 date=1355347943' Alıntı:
:D neyse fatih a b c planı demeyi bırakın ben anladım akü hediye edeceksiniz bana alet edevat taşıma bilader her türlü alet var bende sıkıntı olmaz takıveririz hemen ;D ;D
Fatihh bak Çağrı ne diyo şety*-*
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg663868#msg663868 date=1355347943' Alıntı:
:D neyse fatih a b c planı demeyi bırakın ben anladım akü hediye edeceksiniz bana alet edevat taşıma bilader her türlü alet var bende sıkıntı olmaz takıveririz hemen ;D ;D
anayurtlu link=topic=7169.msg663871#msg663871 date=1355348026' Alıntı:
iyi işte şöföre sor geldik mi diye :D ha bide doğruyol tesislerinde mola vereceksiniz inme la otobüsten donar kalırsın dağın başında ;D
Fatihh bak Çağrı ne diyo şety*-*
yamukyolların doğruyolu :D la çağrı ne hediyesi biz motordaki fazlalıkları sökmeye niyetlendiydik. misal senin tentene çok fazlalık duruyor. sonra ekzozdan 2 civata almak lazım. tabi bunun yanında motor yağı ve radyatördeki suyuda azaltmakta fayda var. daha sayım mı :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg663878#msg663878 date=1355348326' Alıntı:
yamukyolların doğruyolu :D la çağrı ne hediyesi biz motordaki fazlalıkları sökmeye niyetlendiydik. misal senin tentene çok fazlalık duruyor. sonra ekzozdan 2 civata almak lazım. tabi bunun yanında motor yağı ve radyatördeki suyuda azaltmakta fayda var. daha sayım mı :D
la fatih buluşma konusuna onca satır şeyi yazana kadar bir akü alırdın la bir akü kaç civci biladerim ayıp edion ;D ;D la tente sökük zaten :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

yamukyolların doğruyolu la çağrı ne hediyesi biz motordaki fazlalıkları sökmeye niyetlendiydik. misal senin tentene çok fazlalık duruyor. sonra ekzozdan 2 civata almak lazım. tabi bunun yanında motor yağı ve radyatördeki suyuda azaltmakta fayda var. daha sayım mı

adamlar meğer buluşmaya değil traktör haşatlamaya gidiyolarmış ya la zuha-*-s zuha-*-s zuha-*-s
 

Benzer Konular


Son Gönderiler

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt