En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg665199#msg665199 date=1355493393' Alıntı:
bizim okul bir de tam gün olduğundan öğleden sonra kaçınca devamsızlık yarım gün yazılıyodu :D
örnek öğrenci :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg665202#msg665202 date=1355493471' Alıntı:
aynen :D bilader okula tel örgü çektiler baktılar herkes kaçıyo,biz de onun üstünden atlardık :D bir sefer arkadaş bir atladı tesadüf öğretmen arabayla geçiyomuş ;D bindi arbaya paşa paşa geri girdi okula ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg665207#msg665207 date=1355493634' Alıntı:
aynen :D bilader okula tel örgü çektiler baktılar herkes kaçıyo,biz de onun üstünden atlardık :D bir sefer arkadaş bir atladı tesadüf öğretmen arabayla geçiyomuş ;D bindi arbaya paşa paşa geri girdi okula ;D
;D ;D iyi yine merhametli hocaymış almı arabasına :D hadiyin beyler rekora az kaldı :D 32680 yorum yapılmış. ne kaldı şunun şurasında 164160 a :D
massey ferguson 277 gold link=topic=7169.msg665204#msg665204 date=1355493562' Alıntı:
diyene bak senin kaç gün :D
üniversitede sistem öyle değil :) hafta olaraka baza alınır. genellde çoğu hoca 4 hafta dewamsızlık hakkı tanır :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg665199#msg665199 date=1355493393' Alıntı:
bizim okul bir de tam gün olduğundan öğleden sonra kaçınca devamsızlık yarım gün yazılıyodu :D
Bizimde Öyle Öğleden Sonra Yarım Gün Yazılıyo
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tam gündü bizimde zaten bi çoğumuz meslek liseliyiz diye düşünüyorum :D
bi dönem tarih dersine girmediğimi biliyorum hoca tenefüste fln beni görünce hayırdır niye geldin diyordu :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg665209#msg665209 date=1355493722' Alıntı:
:Düniversitede sistem öyle değil :) hafta olaraka baza alınır. genellde çoğu hoca 4 hafta dewamsızlık hakkı tanır :D
buda 30 güne tekabül ediyo aglamak istiyorum yaaaaaa : ' (
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

sabah hocadan sonra gir yarım gün öğleden sonra gitme yarım gün. sabahları kaçmak daha mantıklı sabah 5 ders var öğleden sonra 3 ders fln.
sabah 5.derse girme gene yarım gün gider :D acımazlar. :D
massey ferguson 277 gold link=topic=7169.msg665191#msg665191 date=1355493157' Alıntı:
çakall valla bizim okul sarıyo tarihciyi bi delirtiyom maket pıçagıyla oynadım korktu yazık dedim koydu kalemlige :D :D tırsıyo zati
hocaları deli etmek benm işim zaten son günde okulun tam gıcık öğretmenıne ayar verdım. sen gidince kurtulcaz idareye haber vereyimde davul fln getirsnler fln dedi bende kına getiriyım size lazım olur beki dedm g.t oldu kaldı :D :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

üniversitede bizim şöyleydi dersin yüzde 20sine devamsızlık yapabiliyordun ama genelde birbirimizin yerine imza atınca problem olmuyodu :)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Geçen Sene 3 Defa 20 Güne Dayadı Çocuk Devamsızlığı 10 ' a Düşürdüler
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nh_fıat link=topic=7169.msg665215#msg665215 date=1355493907' Alıntı:
sabah hocadan sonra gir yarım gün öğleden sonra gitme yarım gün. sabahları kaçmak daha mantıklı sabah 5 ders var öğleden sonra 3 ders fln.
sabah 5.derse girme gene yarım gün gider :D acımazlar. :D hocaları deli etmek benm işim zaten son günde okulun tam gıcık öğretmenıne ayar verdım. sen gidince kurtulcaz idareye haber vereyimde davul fln getirsnler fln dedi bende kına getiriyım size lazım olur beki dedm g.t oldu kaldı :D :D
iyiymiş dur bunu not edeyim lazım olur
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

TnisayG link=topic=7169.msg665216#msg665216 date=1355493925' Alıntı:
üniversitede bizim şöyleydi dersin yüzde 20sine devamsızlık yapabiliyordun ama genelde birbirimizin yerine imza atınca problem olmuyodu :)
Lisede İmza İşi Olsa İyi Olur
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bende dönem başından beri beden dersıne 1defa girdiim. girdim hocaya kıl kaptım her salı sabahı okula gitmezdım standart olark :D yarın fabrikaya form doldurmaya gitcem :D mayısa kadar biyerde çalışcam. sonra mermer ocağına yağcı(bakımcı gibi bişe) 1.5sene kepcecinin ameleliğini yapıp sonrada kepçe operetoru hayırlısıyla :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

massey ferguson 277 gold link=topic=7169.msg665213#msg665213 date=1355493859' Alıntı:
buda 30 güne tekabül ediyo aglamak istiyorum yaaaaaa : ' (
karışık bir sistem öylede sayılmaz pek. imza atıyosun yoklama öyle alınıyor. hoca kağıdı verir bizde bazen arkadaşlara attırırım :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg665225#msg665225 date=1355494091' Alıntı:
karışık bir sistem öylede sayılmaz pek. imza atıyosun yoklama öyle alınıyor. hoca kağıdı verir bizde bazen arkadaşlara attırırım :D
yaw bu üniversitede çakallık yapıp sonra forumu karıştırıyonuz bizde olsa okulun yüzünü sınav haftası görürüm
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

massey ferguson 277 gold link=topic=7169.msg665228#msg665228 date=1355494177' Alıntı:
yaw bu üniversitede çakallık yapıp sonra forumu karıştırıyonuz bizde olsa okulun yüzünü sınav haftası görürüm
Aynen Sınav Haftası Giderim
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

La benim net gidiii geliiii ;D bu arada okul mevzusunu kaynatmışsınız da Fatih la sana bişey sorcam devamsızlık ne la :S ünivrsitede bnm hiç öyle derdim olmadı ;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

massey ferguson 277 gold link=topic=7169.msg665235#msg665235 date=1355494340' Alıntı:
la sınavıda imza ilemi yaptırsak isteyene imza attırıp yazılıdan 60-70 verilse
La Derslerde İmza Olsun O Bile Yeter
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt