En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669752#msg669752 date=1356120439' Alıntı:
iki yanlış bir fatihi götürür bak kaşınıyon ;D
:D tabi ya tokmakçı derken iyi biz dedikmi kötü. nerede bu adalet :( anladım bilader burada nh cilere yer yok. bütün yönetim mf ci eziyolar bizleri :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg669754#msg669754 date=1356120579' Alıntı:
:D tabi ya tokmakçı derken iyi biz dedikmi kötü. nerede bu adalet :( anladım bilader burada nh cilere yer yok. bütün yönetim mf ci eziyolar bizleri :D
bizde inkar politikası yok bilader yeni mi anladın bu durumu ;D MFcilere karada ölüm yok :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669757#msg669757 date=1356120678' Alıntı:
bizde inkar politikası yok bilader yeni mi anladın bu durumu ;D MFcilere karada ölüm yok :D
:D hani bi ara bi konu vardı. trakkulupte kayırma varmı diye :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

s.a herkese iyi geceler,
21 aralık 2012 saat 23.18
kıyamet kopmadı )))
kopsada korkacak bişeyim yok
ben zaten ona teslim olmuşum!

Derdimin şifası sendedir Yarab
Lal olan dilimin sözü,sendedir Yarab
üryan geldim kapına,günah defterim sendedir Yarab
düçar olmuş dertlerimin eczası sendedir Yarab
Şifamı tez eyle
dilimi söz eyle
günahımı setr eyle
meftun geldim kapına
beni sana ram eyle
Fi Emanillah


şair cahit sıtkı tarancı ne güzel söylemiş:
Neylersin ölüm herkesin başında.
Uyudun uyanamadın olacak.
Kimbilir nerde, nasıl, kaç yaşında?
Bir namazlık saltanatın olacak,
Taht misali o musalla taşında.

Allaha emanet olun..
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669860#msg669860 date=1356127291' Alıntı:
a.selam ne olsun kar var, dolayısıyla soğuk var.:)
denizli merkezde kar yok ama etrafındaki dağlarda kar var abi bayada bi soğuğu geliyo dışarı çıkılcak değil burası böyleyse köy nasıldır bilemiyorum....
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg669874#msg669874 date=1356127604' Alıntı:
s.a. hava çok soğuk (2 derece)donuyoruz :)

A.Selam. Valla dışarı buz gibi burda da 2 derece :) Diğer bölgelere bakara sıcak sayılır be abi alışkın değiliz..
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

demir45 link=topic=7169.msg669878#msg669878 date=1356127730' Alıntı:
A.Selam. Valla dışarı buz gibi burda da 2 derece :) Diğer bölgelere bakara sıcak sayılır be abi alışkın değiliz..
evet mahmut.allah - de yaşayanlara sabır versin biz hiç alışkın değiliz alışamadıkta soğuğa :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

çayı demledikten sonra ewde şekerin olmadığını öğrenmek çok kötü bi duygu :( açık yer bulmasıda bi okadar dert :)
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt