En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671288#msg671288 date=1356307016' Alıntı:
:D sıcakta silikon sünüyo iyi oluyoda soğukta tesbih taşları birbirine geçiyo la ;D aldığım kadın takı tasarımcısıymış incik boncuk ne varsa takmış imame yerine bu ne dedim süs güzel duruyo diyo :D bende bu ne sanki kolye alıyoz la dedim hemen nerelisin diye soruyo :D fuarda baya uğraştım onunla
;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671290#msg671290 date=1356307320' Alıntı:
la bu kış kar yok heralde hava sıcaklıkları 8 10 derece artacak diyo :)
angaraya biri ayak bastı ondandır ;)
size iyi geceler bilader ben yatıyorum 3 günlük uykusuzluğun acısını çıkarmam lazım
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671291#msg671291 date=1356307604' Alıntı:
angaraya biri ayak bastı ondandır ;)
size iyi geceler bilader ben yatıyorum 3 günlük uykusuzluğun acısını çıkarmam lazım
:) aynen bilader ben de kaçayım sabah erken kalktım :)

tavukçu buralar sana emanet ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Fatih_RSLN link=topic=7169.msg671294#msg671294 date=1356309444' Alıntı:
Ankaraya varinca bi Köy odasi acmayi dusunuyorum. Uye olmak isteyen varsa uye kaydi yapalim :D

Memnun kaldıysan ne mutlu kardeş bazı arkadaşlar kötü not verdi :( napalım sağlık olsun ayrıca sizin oda ile bizim odayı kardeş yapalım :D bz gelemeyiz sizede sen bize gelirsin :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ağır Abi link=topic=7169.msg671295#msg671295 date=1356309779' Alıntı:
Memnun kaldıysan ne mutlu kardeş bazı arkadaşlar kötü not verdi :( napalım sağlık olsun ayrıca sizin oda ile bizim odayı kardeş yapalım :D bz gelemeyiz sizede sen bize gelirsin :D
Bizim odayı yapalım kardeş oda. Kaldı 2 cirit 1 tirit.:) Oda biraz insan yüzü görsün hem.
Bu arada s.a hayırlı günler,
a.selam bilader, vardır bunda da bi hayır bizde mavişle takılıyoz trakkulüpe.:D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Facebook işi ilerletmiş.:D Az önce nasıl gidiyor? Nail yazmıştı, Şimdide Nail, neler oluyor orda? demiş.:D Yazsam mı; :S sana ne a.......
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671341#msg671341 date=1356347610' Alıntı:
Bizim odayı yapalım kardeş oda. Kaldı 2 cirit 1 tirit.:) Oda biraz insan yüzü görsün hem.
Bu arada s.a hayırlı günler,
a.selam bilader, vardır bunda da bi hayır bizde mavişle takılıyoz trakkulüpe.:D
:) a.s abi öyle diyoz artık abi elden gelen bişey yok.

sorma facebookun da b.kunu çıkardılar artık :)
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt