Biz soruşturma aşamasındayız, suskunluğumuz ondan.Azapbey link=topic=7169.msg675424#msg675424 date=1356824633' Alıntı:kimse konuşmuyor akşam oldu böyle mi oldu?
ben angarayı temsil ederim768 link=topic=7169.msg675427#msg675427 date=1356825208' Alıntı:S.a. ne Ankaralı kalmış ne birşey,hakikatten de kimsecikler yok, bils-*- ne iştir?
Azapbey link=topic=7169.msg675429#msg675429 date=1356825298' Alıntı:ben angarayı temsil ederim![]()
Hayırdır bilader niye yoksunTokmakcı link=topic=7169.msg675411#msg675411 date=1356823223' Alıntı:a.s. ve s.a. iyi geceler . . kimseden ses yok ben de kaçayım mademallaha emanet olun 2 -3 gün yokum sitede. .
![]()
Azapbey link=topic=7169.msg675432#msg675432 date=1356825672' Alıntı:bilmiyorum ki bir soruşturma içindelermiş?
rocky link=topic=7169.msg675435#msg675435 date=1356826119' Alıntı:s.a hayırlı geceler. nasılsınız![]()
768 link=topic=7169.msg675438#msg675438 date=1356826774' Alıntı:A.s. sen gelene kadar biraz düşünceliydim, neyse ki topik tecrübesi olan birisi olarak geldin de kendimize suç ortağı bari bulduk... senin soruşturma bitti galiba. )))
rocky link=topic=7169.msg675441#msg675441 date=1356827388' Alıntı:yok be levent abi. yok soruşturma falan
artık ne yazsak yanlış anlamalarında korkuyom desem yeri var
4 senedir buradayım böyle birşey başıma ilk kez geldi
kendimede kızıyorum gerçi. ama bu kadar abartılıpta eleştirilmesinede karşıyım şahsen. bizim amacımız geceleri sohbet olsun topic dolsun idi
ama olmadı nabalım. biraz abarttıkta. böyle sessiz kalmak daha iyimiş
![]()
768 link=topic=7169.msg675443#msg675443 date=1356828006' Alıntı:Böyle birşey de olsa,başka birşey de olsa illaki herzaman birşeyler olabiliyor. Olur onlar, takmayın kafanıza...![]()
rocky link=topic=7169.msg675444#msg675444 date=1356828306' Alıntı:takmıyoz zaten abi.
böylesi daha iyi oldu. kimseler yok ali gitti çağrı yok barış uyuyo
tabi sitede çıt çıkmaz.
![]()
768 link=topic=7169.msg675446#msg675446 date=1356828546' Alıntı:Hımm aynen öyle, yoksa ben buralarda bu kadar manevra yapabilirmiydim?Artık geç oldu,herkese iyi geceler.
hayırlı sabhlar niye uyumadın Fatih nöbet mi tuttunrocky link=topic=7169.msg675456#msg675456 date=1356851820' Alıntı:Bütün gece uyumadıkhayırlı sabahlar
![]()
ranger link=topic=7169.msg675462#msg675462 date=1356853098' Alıntı:hayırlı sabhlar niye uyumadın Fatih nöbet mi tuttun![]()