En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a. ne Ankaralı kalmış ne birşey,hakikatten de kimsecikler yok, bils-*- ne iştir?
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

iyi geceler arkadaşlar nevar neyok :)

Tokmakcı link=topic=7169.msg675411#msg675411 date=1356823223' Alıntı:
a.s. ve s.a. iyi geceler . . kimseden ses yok ben de kaçayım madem :) allaha emanet olun 2 -3 gün yokum sitede. . :)
Hayırdır bilader niye yoksun
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Azapbey link=topic=7169.msg675432#msg675432 date=1356825672' Alıntı:
bilmiyorum ki bir soruşturma içindelermiş?

Onlar birazcıkın Topiği fazla işgal etmiş galiba, üç gün sonra da bizi soruşturmaya almasınlar sakın. :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg675435#msg675435 date=1356826119' Alıntı:
s.a hayırlı geceler. nasılsınız :)

A.s. sen gelene kadar biraz düşünceliydim, neyse ki topik tecrübesi olan birisi olarak geldin de kendimize suç ortağı bari bulduk... senin soruşturma bitti galiba. )))
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

768 link=topic=7169.msg675438#msg675438 date=1356826774' Alıntı:
A.s. sen gelene kadar biraz düşünceliydim, neyse ki topik tecrübesi olan birisi olarak geldin de kendimize suç ortağı bari bulduk... senin soruşturma bitti galiba. )))
:) yok be levent abi. yok soruşturma falan :) artık ne yazsak yanlış anlamalarında korkuyom desem yeri var :) 4 senedir buradayım böyle birşey başıma ilk kez geldi :) kendimede kızıyorum gerçi. ama bu kadar abartılıpta eleştirilmesinede karşıyım şahsen. bizim amacımız geceleri sohbet olsun topic dolsun idi :) ama olmadı nabalım. biraz abarttıkta. böyle sessiz kalmak daha iyimiş :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg675441#msg675441 date=1356827388' Alıntı:
:) yok be levent abi. yok soruşturma falan :) artık ne yazsak yanlış anlamalarında korkuyom desem yeri var :) 4 senedir buradayım böyle birşey başıma ilk kez geldi :) kendimede kızıyorum gerçi. ama bu kadar abartılıpta eleştirilmesinede karşıyım şahsen. bizim amacımız geceleri sohbet olsun topic dolsun idi :) ama olmadı nabalım. biraz abarttıkta. böyle sessiz kalmak daha iyimiş :)

Böyle birşey de olsa,başka birşey de olsa illaki herzaman birşeyler olabiliyor. Olur onlar, takmayın kafanıza... :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

768 link=topic=7169.msg675443#msg675443 date=1356828006' Alıntı:
Böyle birşey de olsa,başka birşey de olsa illaki herzaman birşeyler olabiliyor. Olur onlar, takmayın kafanıza... :)
:) takmıyoz zaten abi. :) böylesi daha iyi oldu. kimseler yok ali gitti çağrı yok barış uyuyo :) tabi sitede çıt çıkmaz. :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg675444#msg675444 date=1356828306' Alıntı:
:) takmıyoz zaten abi. :) böylesi daha iyi oldu. kimseler yok ali gitti çağrı yok barış uyuyo :) tabi sitede çıt çıkmaz. :D

Hımm aynen öyle, yoksa ben buralarda bu kadar manevra yapabilirmiydim? :D Artık geç oldu,herkese iyi geceler.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ranger link=topic=7169.msg675462#msg675462 date=1356853098' Alıntı:
hayırlı sabhlar niye uyumadın Fatih nöbet mi tuttun :D
:) sağolasın abi hayırlı sabahlar. oturduk sabaha kadar sonra namaz kıldık kahvaltı yaptık derken bi baktım saat bu saat :)
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt