En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

siz o işleri yapmıyonuz ekipmanda almıyonuz eşitmiyiz nail abi ;D
ha bide inek olsada süt satsak varya sizde o ne olcak :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ağır Abi link=topic=7169.msg675950#msg675950 date=1356908817' Alıntı:
Atabey ha var ha yok demek istedin galiba konuyu çarptırdın ama anladı ben
Sen carptirdin ve yanlis anladin.. Beni bilirsin.! Daha kutahyaya gidecegiz olmezsem :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg675953#msg675953 date=1356908974' Alıntı:
Laa, okuma hakkı satılabiliyormu. Satsana şu hakkını bana, ODTÜ lü olak bu yaştan sonra.
Cihan_özece link=topic=7169.msg675954#msg675954 date=1356909064' Alıntı:
siz o işleri yapmıyonuz ekipmanda almıyonuz eşitmiyiz nail abi ;D
ha bide inek olsada süt satsak varya sizde o ne olcak :)
Bilader inek deme bana, öküzde lazım, öküzü bulduk saman lazım v.s. hikaye karışık.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg675954#msg675954 date=1356909064' Alıntı:
siz o işleri yapmıyonuz ekipmanda almıyonuz eşitmiyiz nail abi ;D
ha bide inek olsada süt satsak varya sizde o ne olcak :)
onu demezsin abi merak etme ;D

nailyetek link=topic=7169.msg675956#msg675956 date=1356909177' Alıntı:
Laa, okuma hakkı satılabiliyormu. Satsana şu hakkını bana, ODTÜ lü olak bu yaştan sonra.Bilader inek deme bana, öküzde lazım, öküzü bulduk saman lazım v.s. hikaye karışık.
10 sütlü simental gebe düve veya genç inek isterim :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Barişa helal olsun be.. Tumosanin butun eksiklerini aynen yazmis.. Adamlar o konudan sadece barisinin mesajini okuyup dikkate alsalar tumosanda patlama olur :) hic umudum yok gerci
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Fatih_RSLN link=topic=7169.msg675958#msg675958 date=1356909425' Alıntı:
Barişa helal olsun be.. Tumosanin butun eksiklerini aynen yazmis.. Adamlar o konudan sadece barisinin mesajini okuyup dikkate alsalar tumosanda patlama olur :) hic umudum yok gerci
;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Fatih_RSLN link=topic=7169.msg675958#msg675958 date=1356909425' Alıntı:
Barişa helal olsun be.. Tumosanin butun eksiklerini aynen yazmis.. Adamlar o konudan sadece barisinin mesajini okuyup dikkate alsalar tumosanda patlama olur :) hic umudum yok gerci
ok-*-s daha yazardımda bu kadar yüklenmeyim dedim zuha-*-s
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg675959#msg675959 date=1356909470' Alıntı:
Bu arada senin tumonun patentini al isim degistirip uretime gecelim. Bi motor bi sanziman kaldi heralde orjinal :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg675960#msg675960 date=1356909496' Alıntı:
Düşünürüz, piyasa böyle devam ederse oldu bil bu işi.:D
La bu üye katılsaymış buluşmaya ne olurdu.:D
http://www.facebook.com/photo.php?v=2913976098850
bu bizim siteye üyemiymiş ;D
Abi bi buluşmada gece eğlence merkezine gidelim yada bizim köy konağına saz kuralım ;D

Fatih_RSLN link=topic=7169.msg675963#msg675963 date=1356909598' Alıntı:
Nerden tutsan elinde kaliyo gibi dedin yaw :)
yok yav o kadarda değilde işte illaki rahatlık konfor lazım
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg675966#msg675966 date=1356909734' Alıntı:
bu bizim siteye üyemiymiş ;D
Abi bi buluşmada gece eğlence merkezine gidelim yada bizim köy konağına saz kuralım ;D
yok yav o kadarda değilde işte illaki rahatlık konfor lazım
ortabereketli, adam süper çalıyo valla.:D Sizin konakta olur bu iş.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Fatih_RSLN link=topic=7169.msg675967#msg675967 date=1356909805' Alıntı:
Haci fotoyu goremedim yaw ben. Neymis niyeymis. Tumocan iyidir candir be :)CİMOSAN :)
sazcı var bilader siteye üyemiş :) bırak bu işleri adam motoru baştan yaptı halen sıkıntı var :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg675969#msg675969 date=1356909930' Alıntı:
sazcı var bilader siteye üyemiş :) bırak bu işleri adam motoru baştan yaptı halen sıkıntı var :D
Ben hep diyorum, tumosan konyadan uzaklastikca sorunlari artiyor.. Gurbete dayanamiyo bu traktor.. Ispartada hic goremiyorum mesela :)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Fatih_RSLN link=topic=7169.msg675971#msg675971 date=1356910020' Alıntı:
Ben hep diyorum, tumosan konyadan uzaklastikca sorunlari artiyor.. Gurbete dayanamiyo bu traktor.. Ispartada hic goremiyorum mesela :)
Kralların olduğu yerde, Tümocanlar barınamaz.:D bu durum normal bilader.:D
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt