a.s aynen devamAzapbey link=topic=7169.msg678125#msg678125 date=1357209920' Alıntı:s.a hayırlı günler dilerin nasılsınız?
Çağrı link=topic=7169.msg678123#msg678123 date=1357209821' Alıntı:a.s erken yattın heralde erken kalkmışın![]()
;D la olum bu gidişle tavuklara kavuşamayacanrocky link=topic=7169.msg678130#msg678130 date=1357210281' Alıntı:sabah 6 da yattım 8 de kalkacağıma 9 da kalktım ilk derse gidemedim devamsızlıktan kaldım ama notu en yüksek benim o dersten :S bırakmaz herhalde hoca
az önce geldim işte dersten
![]()
vayy ben yüksek aldım diye torpil bekliyorsun demek hocadan gidenler ne olacak şimdi.rocky link=topic=7169.msg678130#msg678130 date=1357210281' Alıntı:sabah 6 da yattım 8 de kalkacağıma 9 da kalktım ilk derse gidemedim devamsızlıktan kaldım ama notu en yüksek benim o dersten :S bırakmaz herhalde hoca
az önce geldim işte dersten
![]()
a.s iyiyiz çok şükür.Azapbey link=topic=7169.msg678125#msg678125 date=1357209920' Alıntı:s.a hayırlı günler dilerin nasılsınız?
Çağrı link=topic=7169.msg678131#msg678131 date=1357210433' Alıntı:;D la olum bu gidişle tavuklara kavuşamayacan![]()
Azapbey link=topic=7169.msg678132#msg678132 date=1357210464' Alıntı:vayy ben yüksek aldım diye torpil bekliyorsun demek hocadan gidenler ne olacak şimdi.
o iş yaş geçmiş olsun uyku sevdasına okul uzadırocky link=topic=7169.msg678133#msg678133 date=1357210502' Alıntı:a.s iyiyiz çok şükür.
biz gidene kadar tavuk kalsa iyi
gidiyolarda neoluyor
![]()
doğru söylüyorsun bi bakımdan bende gitmiyorum sanki kime söylüyorsam .rocky link=topic=7169.msg678133#msg678133 date=1357210502' Alıntı:a.s iyiyiz çok şükür.
biz gidene kadar tavuk kalsa iyi
gidiyolarda neoluyor
![]()
Çağrı link=topic=7169.msg678134#msg678134 date=1357210543' Alıntı:o iş yaş geçmiş olsun uyku sevdasına okul uzadı![]()
Azapbey link=topic=7169.msg678136#msg678136 date=1357210592' Alıntı:doğru söylüyorsun bi bakımdan bende gitmiyorum sanki kime söylüyorsam .
iyi bari ben umudu kestiydimrocky link=topic=7169.msg678137#msg678137 date=1357210684' Alıntı:uyku değil trakkulup
![]()
telde gelmiş oohhsenin bölüm neydi usta :S biraz tanıtsan kendini :S
adım mustafa ankara hukukta okuyorum .rocky link=topic=7169.msg678137#msg678137 date=1357210684' Alıntı:uyku değil trakkulup
![]()
telde gelmiş oohhsenin bölüm neydi usta :S biraz tanıtsan kendini :S
Çağrı link=topic=7169.msg678138#msg678138 date=1357210738' Alıntı:iyi bari ben umudu kestiydim![]()
Hayırlısıyla bitirirsin inşallah. ok-*-sAzapbey link=topic=7169.msg678139#msg678139 date=1357210777' Alıntı:adım mustafa ankara hukukta okuyorum .
koş git al merkezden ne bekliyon eve gelsin diyerocky link=topic=7169.msg678141#msg678141 date=1357210852' Alıntı:valla bende
bakalım gelir herhalde bikaç saate
Hayırlısıyla bitirirsin inşallah. ok-*-s
bir öğrenci daha varmışAzapbey link=topic=7169.msg678139#msg678139 date=1357210777' Alıntı:adım mustafa ankara hukukta okuyorum .
inşallah da altan dersler felan var zor gibi bu sene senin bölüm ne acaba.rocky link=topic=7169.msg678141#msg678141 date=1357210852' Alıntı:Hayırlısıyla bitirirsin inşallah. ok-*-s
son sınıfta bu sene uzar gibi altan dersler var yine öğrencilere trakkulp uğursuzluk mu getiriyor.Çağrı link=topic=7169.msg678142#msg678142 date=1357210923' Alıntı:bir öğrenci daha varmışyalnız trakkulpe çok takılan öğrencilerin sonu hayırlı olmuyor bilgin olsun
son sınıf mı
Çağrı link=topic=7169.msg678142#msg678142 date=1357210923' Alıntı:koş git al merkezden ne bekliyon eve gelsin diye
bir öğrenci daha varmışyalnız trakkulpe çok takılan öğrencilerin sonu hayırlı olmuyor bilgin olsun
son sınıf mı
hayırlısı artık. kolay olmasa gerek tabi.Azapbey link=topic=7169.msg678143#msg678143 date=1357210931' Alıntı:inşallah da altan dersler felan var zor gibi bu sene senin bölüm ne acaba.
her bölümün kendine göre zorlukları var tabi kimi okuduğu bölüm kolay ki .rocky link=topic=7169.msg678145#msg678145 date=1357211172' Alıntı:;Dhayırlısı artık. kolay olmasa gerek tabi.
Ben Kastamonu ' dayım grafik tasarım okuyorum anlş-*s
haklısın ok-*-sAzapbey link=topic=7169.msg678147#msg678147 date=1357211300' Alıntı:her bölümün kendine göre zorlukları var tabi kimi okuduğu bölüm kolay ki .
yok la ben halimden memnunum sıkıntı yokrocky link=topic=7169.msg678145#msg678145 date=1357211172' Alıntı:getirsin gevşek herifler. kaç gün oldu
trakkulupun yaktığı öğrencilerden durumu en vahim olanı sensin bence;Dhayırlısı artık. kolay olmasa gerek tabi.
Ben Kastamonu ' dayım grafik tasarım okuyorum anlş-*s
uğursuzluk değil de onun gibi bişeyAzapbey link=topic=7169.msg678144#msg678144 date=1357211016' Alıntı:son sınıfta bu sene uzar gibi altan dersler var yine öğrencilere trakkulp uğursuzluk mu getiriyor.
Çağrı link=topic=7169.msg678150#msg678150 date=1357211463' Alıntı:yok la ben halimden memnunum sıkıntı yokben türünün son örneğiyim ;D
uğursuzluk değil de onun gibi bişey![]()
Azapbey link=topic=7169.msg678144#msg678144 date=1357211016' Alıntı:son sınıfta bu sene uzar gibi altan dersler var yine öğrencilere trakkulp uğursuzluk mu getiriyor.