En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg681306#msg681306 date=1357597337' Alıntı:
Barış, maceracıya bak laa, şu makinadan anayurtta yapılabilirmi.:D ;D
ohooo hallederiz abi yalnız o makinayı yaparsak konaktaki bekçiyi işinden ederiz gibi ;D

lan fatih ahh gavur seni hovardalıktan mı geliyon şety*-* şety*-*
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg681312#msg681312 date=1357597532' Alıntı:
sorma stres oldum bilader :D
olmasın zaten gerekeni yaparız adres de vermene gerek yok bir şekilde buluruz :D
:D sıkıntı büyük :D
Tokmakcı link=topic=7169.msg681310#msg681310 date=1357597454' Alıntı:
ergut alacağıma nh alırıım dersemm ban falan yeme ihtimali var :D :D
şaka lan nh olmaz ergut olur nh olmaz :D ;D
:D büyük konuşma ali :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg681333#msg681333 date=1357598661' Alıntı:
:)
hg abi siteye taktırdığımız yeni sistemi deniyduk adı geçene ileti gidiyo heralde sistem düzgün çalışıyo :D
hb :D pisışık güçler var çağrı.sistemle olmuyor bu işler ;D

nailyetek link=topic=7169.msg681335#msg681335 date=1357598823' Alıntı:
Aga hoşgeldin, şu altın ve teneke muhabbetine hala gülüyorum.;D
hoşbulduk abi.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg681344#msg681344 date=1357599772' Alıntı:
abi onun halk arasındaki anlamı kulak çınlaması oluyo demi ;D
barış öylede denebilir.bu arada internette sıkıntı var.bi iletiyi göndermek için 3-4 kez uğraşıyorum.araba hayılrlı olsun.keşke almadan önce gösterseydiniz çünkü kuyruğu eğri duruyor ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

gokhanozkan link=topic=7169.msg681348#msg681348 date=1357599968' Alıntı:
barış öylede denebilir.bu arada internette sıkıntı var.bi iletiyi göndermek için 3-4 kez uğraşıyorum.araba hayılrlı olsun.keşke almadan önce gösterseydiniz çünkü kuyruğu eğri duruyor ;D
net sıkıntılı abi bizdede aynı sorun var. Sağolasın kuyruğunu düzeltecek bi usta buldum cebeci tarafındaymış ;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Gökhan bey 06,01,2013 tarihinde yazmış olduğum şahsınıza ait özel mesajım sanırım arada kaynadı cvp vermediniz
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg681349#msg681349 date=1357600055' Alıntı:
net sıkıntılı abi bizdede aynı sorun var. Sağolasın kuyruğunu düzeltecek bi usta buldum cebeci tarafındaymış ;D
:D onlar arabayı düzeltir bizi yamultur.bence ankara ekibi bi akşam mangal yakalım.hem haşmeti hem mitsubishiyi kutlayalım.canı çeken olursa kütahyadan kalksın gelsin.gider aştiden alırız :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt