En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg663931#msg663931 date=1355350248' Alıntı:
Perkinsi yeni öğrendi millet, daha önceden MF ile aynı motur var diyolardı.:D

;D ;D

ergutcu perkinsci değildi bilader deutzcuydu sonradan perkinsci oldu

anlamadım yahu kafam karıştı phantomlarda deutz motormu var? kimisindede perkins var diyolar :D

kısmetse değil la haşmetse gelecek ;D ;D

zuha-*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ben artık kaçayıım ufaktan ufaktan. size bol bol sohbetler. hayırlı geceler. uyku tutmazsa gelirim yine. banlamayın yeter. :D hayırlı geceler herkese. anlş-*s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg663949#msg663949 date=1355350847' Alıntı:
ben artık kaçayıım ufaktan ufaktan. size bol bol sohbetler. hayırlı geceler. uyku tutmazsa gelirim yine. banlamayın yeter. :D hayırlı geceler herkese. anlş-*s
iyi geceler bilader ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

[glow=red,2,300]Kurduğumuz onca hayale rağmen değişmeyen traktörlerin şerefine....[/glow]
Nailyetek, Cihan Özece, Bedevi tokmakcı, anayurtlu ve daha nice üyelere..........
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Vay anasını be, 4 sene olmuş Yusuf Amca siteye üye olalı. 5.Yılın hayırlı uğurlu olsun Yusuf Amca, nice trakkulüplü senelere.
ysfecem35
Acemi Üye

Çevrimiçi
[Arkadaş Listeme Ekle]
İletiler: 43 (0.029 gün başına)Yaş:56Yer:izmir
Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2008, 16:13:51Yerel Zaman:13 Aralık 2012, 00:19:26Son Aktif Olma Zamanı: Bugün, 00:19:13
Teşekkür Mesajları:Senden Gelen Teşekküler:2Senden Alınan Teşekkürler:8
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg663957#msg663957 date=1355350978' Alıntı:
[glow=red,2,300]Kurduğumuz onca hayale rağmen değişmeyen traktörlerin şerefine....[/glow]
Nailyetek, Cihan Özece, Bedevi tokmakcı, anayurtlu ve daha nice üyelere..........
ben niye yokum la ben de 5445 istiyorum :D

nailyetek link=topic=7169.msg663958#msg663958 date=1355351029' Alıntı:
Vay anasını be, 4 sene olmuş Yusuf Amca siteye üye olalı. 5.Yılın hayırlı uğurlu olsun Yusuf Amca, nice trakkulüplü senelere.
ysfecem35
Acemi Üye

Çevrimiçi
[Arkadaş Listeme Ekle]
İletiler: 43 (0.029 gün başına)Yaş:56Yer:izmir
Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2008, 16:13:51Yerel Zaman:13 Aralık 2012, 00:19:26Son Aktif Olma Zamanı: Bugün, 00:19:13
Teşekkür Mesajları:Senden Gelen Teşekküler:2Senden Alınan Teşekkürler:8
ok-*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg663958#msg663958 date=1355351029' Alıntı:
Vay anasını be, 4 sene olmuş Yusuf Amca siteye üye olalı. 5.Yılın hayırlı uğurlu olsun Yusuf Amca, nice trakkulüplü senelere.
ysfecem35
Acemi Üye

Çevrimiçi
[Arkadaş Listeme Ekle]
İletiler: 43 (0.029 gün başına)Yaş:56Yer:izmir
Kayıt Tarihi: 13 Aralık 2008, 16:13:51Yerel Zaman:13 Aralık 2012, 00:19:26Son Aktif Olma Zamanı: Bugün, 00:19:13
Teşekkür Mesajları:Senden Gelen Teşekküler:2Senden Alınan Teşekkürler:8
fenot alma zamanı gelmiş demi abi :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg663963#msg663963 date=1355351214' Alıntı:
fenot alma zamanı gelmiş demi abi :)
4 senede Tümocandan öte geçirtmediniz adamı, babamın beni krala mahkum ettiği gibi.:D Bak krala rağmen hala gülebiliyorum.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg663968#msg663968 date=1355351309' Alıntı:
4 senede Tümocandan öte geçirtmediniz adamı, babamın beni krala mahkum ettiği gibi.:D Bak krala rağmen hala gülebiliyorum.
:) geçişler zor oluyor abi babam 30 sene fazla modelleri değişmek üzere 285 kullanmış :) arada bir 5000 ford bir de steyr var allahtan :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg663961#msg663961 date=1355351150' Alıntı:
ben niye yokum la ben de 5445 istiyorum :D
ok-*-s
la sen daha yeni almadın mı üstünden 1 yıl geçmeden olmuyomuş ;D

nailyetek link=topic=7169.msg663968#msg663968 date=1355351309' Alıntı:
4 senede Tümocandan öte geçirtmediniz adamı, babamın beni krala mahkum ettiği gibi.:D Bak krala rağmen hala gülebiliyorum.
ok-*-s Daha dur abi yeni başladılar hele bi maxima çıksın bi 4 sene daha öyle durur ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg663977#msg663977 date=1355351470' Alıntı:
la sen daha yeni almadın mı üstünden 1 yıl geçmeden olmuyomuş ;D
ok-*-s Daha dur abi yeni başladılar hele bi maxima çıksın bi 4 sene daha öyle durur ;D
doğru diyosun ben memnunum sonra yeni MFlere bakarık :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg663977#msg663977 date=1355351470' Alıntı:
la sen daha yeni almadın mı üstünden 1 yıl geçmeden olmuyomuş ;D
ok-*-s Daha dur abi yeni başladılar hele bi maxima çıksın bi 4 sene daha öyle durur ;D
maxımalarda mf ye benzemiyo değil hani :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg663970#msg663970 date=1355351332' Alıntı:
:) geçişler zor oluyor abi babam 30 sene fazla modelleri değişmek üzere 285 kullanmış :) arada bir 5000 ford bir de steyr var allahtan :)
3.085 büyük gelişme o zaman.:)
Değerini bil.
Cihan_özece link=topic=7169.msg663971#msg663971 date=1355351369' Alıntı:
Gülme, sizin avluya anca new model MF girer, Fenodu unut sen bilader.
 

Benzer Konular


Son Gönderiler

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt