En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg664557#msg664557 date=1355434638' Alıntı:
bende nokia c6 01 var biraz internete girince resmen gözümün önünde bitiyor sarjı :D aynen benim durum da senin gibi telefon bozulunca dedim gideyim kamerası falan iyi orta halli bişey alayım şimdilik idare ediyo :)
len c6 var değiştirip napcn :S bu sene baharda arkdş c6 aldı biraz kurcaladım güzel hoşuma gitti bnde alayım dedim almaya gitmeden 1 gün önce C6 bozuldu la alsam mı fln derken diğer arkadaşınkindede sorun çıktı telden vazgeçip gittim bi foto makinası aldım :D benim telefon güzelde arada teklemeye başladı artık. düşmedik yer kalmadı bi halt olmadı ama ufaktan teklemeler başladı ;D babama verecektim o kullanmam o ne la zırh gibi diyo çelik kasa olunca vazgeçti ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664562#msg664562 date=1355435060' Alıntı:
len c6 var değiştirip napcn :S bu sene baharda arkdş c6 aldı biraz kurcaladım güzel hoşuma gitti bnde alayım dedim almaya gitmeden 1 gün önce C6 bozuldu la alsam mı fln derken diğer arkadaşınkindede sorun çıktı telden vazgeçip gittim bi foto makinası aldım :D benim telefon güzelde arada teklemeye başladı artık. düşmedik yer kalmadı bi halt olmadı ama ufaktan teklemeler başladı ;D babama verecektim o kullanmam o ne la zırh gibi diyo çelik kasa olunca vazgeçti ;D
yok c6dan önce diyorum la :) iyi bi telefon değil bilader zaten tavsiye etmem kafası çabuk karışıyo :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg664564#msg664564 date=1355435228' Alıntı:
yok c6dan önce diyorum la :) iyi bi telefon değil bilader zaten tavsiye etmem kafası çabuk karışıyo :D
c6 yı aldım gittiydi la bi markete gittik orda pert oldu vazgeçtim ;D la video kalitesi ve ekran pixeli olarak htc daha iyi ama flas yok. geri kalan herşeyde samsung iyi samsung mu alıym la :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664566#msg664566 date=1355435355' Alıntı:
c6 yı aldım gittiydi la bi markete gittik orda pert oldu vazgeçtim ;D la video kalitesi ve ekran pixeli olarak htc daha iyi ama flas yok. geri kalan herşeyde samsung iyi samsung mu alıym la :S
sende makina yok mu la napacan video kalitesini flaşını :S sen diğer özelliklere işletim sistemine falan bak bilader bence
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

herkez tutmuş bi telefon davasında. ya biz napalım t10 almıştı babam bana sormadan hediye diye :D 2 senedir kullanıyorum sağlımlıkta üstüne yok. tavana vurup yere atıyorum yine bişey olmuyor. babam aldığına satamıyorumda :D en sonunda artık telefonla haporlere almadan konuşamıyorum. :D sürekli kulaklık takılı gösteriyo toplum içinde gelen aramayı reddedip sonra tekrar dönüyorum :D babama dedim olmaz byle diye başka tel alalım dedim 2 mizede olur molur dedi. hangi telefoncuya sorsam t10 almıyoruz diyorlar :D 2. eli 0desen yeri var :D diyeceğiö oki elinizdekine şükredin :D barış sen al beğenirsen bende ondan sonra bakarım bu sefer bana alırız :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg664568#msg664568 date=1355435554' Alıntı:
herkez tutmuş bi telefon davasında. ya biz napalım t10 almıştı babam bana sormadan hediye diye :D 2 senedir kullanıyorum sağlımlıkta üstüne yok. tavana vurup yere atıyorum yine bişey olmuyor. babam aldığına satamıyorumda :D en sonunda artık telefonla haporlere almadan konuşamıyorum. :D sürekli kulaklık takılı gösteriyo toplum içinde gelen aramayı reddedip sonra tekrar dönüyorum :D babama dedim olmaz byle diye başka tel alalım dedim 2 mizede olur molur dedi. hangi telefoncuya sorsam t10 almıyoruz diyorlar :D 2. eli 0desen yeri var :D diyeceğiö oki elinizdekine şükredin :D barış sen al beğenirsen bende ondan sonra bakarım bu sefer bana alırız :D
;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg664567#msg664567 date=1355435432' Alıntı:
sende makina yok mu la napacan video kalitesini flaşını :S sen diğer özelliklere işletim sistemine falan bak bilader bence
işletim sistemi htc nin android 4.0 samsungun android 2.2 galiba ama samsungun işlemcisi baya hızlı htc yavaş kalıyo %67 lik bi fark atıyo samsung ;D videoyu falan salla geçte ekranda pixel yoğunluğu %4 farkla htc nin daha iyi onuda dener bakarım la ;D yılbaşından sonra alcam bakalm o zmn fiyatları nerelerde olur :S

rocky link=topic=7169.msg664568#msg664568 date=1355435554' Alıntı:
herkez tutmuş bi telefon davasında. ya biz napalım t10 almıştı babam bana sormadan hediye diye :D 2 senedir kullanıyorum sağlımlıkta üstüne yok. tavana vurup yere atıyorum yine bişey olmuyor. babam aldığına satamıyorumda :D en sonunda artık telefonla haporlere almadan konuşamıyorum. :D sürekli kulaklık takılı gösteriyo toplum içinde gelen aramayı reddedip sonra tekrar dönüyorum :D babama dedim olmaz byle diye başka tel alalım dedim 2 mizede olur molur dedi. hangi telefoncuya sorsam t10 almıyoruz diyorlar :D 2. eli 0desen yeri var :D diyeceğiö oki elinizdekine şükredin :D barış sen al beğenirsen bende ondan sonra bakarım bu sefer bana alırız :D
t10 ney lannn zuha-*-s la ben yılbaşından sonra alcam ocakta başlayacam işe o zaman alcm sen şimdiden al bi test sürüşü yap ona göre bende alıyım. Samsung al la htc nin 2. eli pek gitmiyo ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bu anayurtlular hem okuyor hem çalışıyor hemde mancar söküyor hem tarla sürüyor.yaw siz neyin peşindesin arkadaş bi açıklayın bakem :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664570#msg664570 date=1355435777' Alıntı:
işletim sistemi htc nin android 4.0 samsungun android 2.2 galiba ama samsungun işlemcisi baya hızlı htc yavaş kalıyo %67 lik bi fark atıyo samsung ;D videoyu falan salla geçte ekranda pixel yoğunluğu %4 farkla htc nin daha iyi onuda dener bakarım la ;D yılbaşından sonra alcam bakalm o zmn fiyatları nerelerde olur :S
t10 ney lannn zuha-*-s la ben yılbaşından sonra alcam ocakta başlayacam işe o zaman alcm sen şimdiden al bi test sürüşü yap ona göre bende alıyım. Samsung al la htc nin 2. eli pek gitmiyo ;D
naptın bilader çözdün mü iş durumlarını :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664570#msg664570 date=1355435777' Alıntı:
işletim sistemi htc nin android 4.0 samsungun android 2.2 galiba ama samsungun işlemcisi baya hızlı htc yavaş kalıyo %67 lik bi fark atıyo samsung ;D videoyu falan salla geçte ekranda pixel yoğunluğu %4 farkla htc nin daha iyi onuda dener bakarım la ;D yılbaşından sonra alcam bakalm o zmn fiyatları nerelerde olur :S
t10 ney lannn zuha-*-s la ben yılbaşından sonra alcam ocakta başlayacam işe o zaman alcm sen şimdiden al bi test sürüşü yap ona göre bende alıyım. Samsung al la htc nin 2. eli pek gitmiyo ;D
la gene ne içtin sen :D bana bak hasta olduktan sonra pek bi uçtun sen :D nane limon kafa yapsın sende gördüm :D ;D adam yüzdelik hesaplıyor bölüyor topluyor :D

:D benimde acelem yok bbilader zaten 2-3 aydır böyle kullanıyom alıştım artık :D c7 niyetleniyodum ama dokunmatik istemiyorum ya tavukhaneye girnce bazen ekran pok olabiliyor düşerse neyin :D
Tokmakcı link=topic=7169.msg664571#msg664571 date=1355435814' Alıntı:
İyi geceler ahali , vurmuşunuz yine sohbetin dibine. :)
a.s meslektaş. barış var topicte normaldir :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg664573#msg664573 date=1355435892' Alıntı:
bu anayurtlular hem okuyor hem çalışıyor hemde mancar söküyor hem tarla sürüyor.yaw siz neyin peşindesin arkadaş bi açıklayın bakem :D
hazirana kadar üniversiteydim ordan mezun oldum 1 ay pancardaydım sonra işe başladım ankaraya bi saat kulesi çizdim 10 ağustosta ameliyat olup işten emekliye ayrıldım :D bayrama kadar yattım ondan sonra pancara devam :D şimdide pancar işini bitrdik tekrar işe başlayacam inş ;D çok mu karışık oldu :S

Çağrı link=topic=7169.msg664575#msg664575 date=1355435937' Alıntı:
naptın bilader çözdün mü iş durumlarını :S
çözdüm gibi amcam gel yine kazanda çalış diyo yılbaşından sonra başlayacaksın dedi onu bekliyorum anlş-*s

rocky link=topic=7169.msg664577#msg664577 date=1355436070' Alıntı:
la gene ne içtin sen :D bana bak hasta olduktan sonra pek bi uçtun sen :D nane limon kafa yapsın sende gördüm :D ;D adam yüzdelik hesaplıyor bölüyor topluyor :D

:D benimde acelem yok bbilader zaten 2-3 aydır böyle kullanıyom alıştım artık :D c7 niyetleniyodum ama dokunmatik istemiyorum ya tavukhaneye girnce bazen ekran pok olabiliyor düşerse neyin :Da.s meslektaş. barış var topicte normaldir :D
La yüzdelik hesabı ben yapmıyom burda programa yaptırıyom %48 htc %52 samsung al diyo :D bu arada bi ben mi kaynatıyom la topiği :D [bu sözüde seviyom la topik ;D ]

Ali SARAÇ link=topic=7169.msg664579#msg664579 date=1355436158' Alıntı:
mehmedimi bir top beze saran dünya değilmisin ..
Ali abi bu günde alköle hayır diyoz yav dur paylaşma şöyle şeyler
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664582#msg664582 date=1355436351' Alıntı:
hazirana kadar üniversiteydim ordan mezun oldum 1 ay pancardaydım sonra işe başladım ankaraya bi saat kulesi çizdim 10 ağustosta ameliyat olup işten emekliye ayrıldım :D bayrama kadar yattım ondan sonra pancara devam :D şimdide pancar işini bitrdik tekrar işe başlayacam inş ;D çok mu karışık oldu :S
çözdüm gibi amcam gel yine kazanda çalış diyo yılbaşından sonra başlayacaksın dedi onu bekliyorum anlş-*s
La yüzdelik hesabı ben yapmıyom burda programa yaptırıyom %48 htc %52 samsung al diyo :D bu arada bi ben mi kaynatıyom la topiği :D [bu sözüde seviyom la topik ;D ]
geçmiş olsun blader.kafam karıştı neyse :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt