En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664570#msg664570 date=1355435777' Alıntı:
iþletim sistemi htc nin android 4.0 samsungun android 2.2 galiba ama samsungun iþlemcisi baya hýzlý htc yavaþ kalýyo %67 lik bi fark atýyo samsung ;D videoyu falan salla geçte ekranda pixel yoðunluðu %4 farkla htc nin daha iyi onuda dener bakarým la ;D yýlbaþýndan sonra alcam bakalm o zmn fiyatlarý nerelerde olur :S
t10 ney lannn zuha-*-s la ben yýlbaþýndan sonra alcam ocakta baþlayacam iþe o zaman alcm sen þimdiden al bi test sürüþü yap ona göre bende alýyým. Samsung al la htc nin 2. eli pek gitmiyo ;D
samsung ace nin isletim sistemi android 2.3.3 .ben kullaniyorum..herseyi guzel ama sarj makinasi cebimde geziyorum :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

k_urt_03 link=topic=7169.msg664591#msg664591 date=1355436792' Alıntı:
samsung ace nin isletim sistemi android 2.3.3 .ben kullaniyorum..herseyi guzel ama sarj makinasi cebimde geziyorum :)
birader $arkı öteki sayfada kaldı .. sırası mı simdi samzung ayfon falan :) )
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg664592#msg664592 date=1355436824' Alıntı:
Ali abi damardan giriyorsun devamını getirelim mi bari :D
getir ada$ımda .. ben nostaljik adamımdır .. erkin koray cem karaca vs vs dinlerim :) sarmayabilir sizi :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

k_urt_03 link=topic=7169.msg664591#msg664591 date=1355436792' Alıntı:
samsung ace nin isletim sistemi android 2.3.3 .ben kullaniyorum..herseyi guzel ama sarj makinasi cebimde geziyorum :)
samsung l 700 gibi gidiyosa sorun yokta :D mesela sabah 7 den akşam 10 a kdr fln gidiyo mu :S

Tokmakcı link=topic=7169.msg664592#msg664592 date=1355436824' Alıntı:
Ali abi damardan giriyorsun devamını getirelim mi bari :D
lan dokmakcı bugünün bereketini kaçırma ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ali SARAÇ link=topic=7169.msg664595#msg664595 date=1355436860' Alıntı:
getir ada$ımda .. ben nostaljik adamımdır .. erkin koray cem karaca vs vs dinlerim :) sarmayabilir sizi :)
tam adamıdır kendisi abi. sıkıntı yok :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664598#msg664598 date=1355436932' Alıntı:
samsung l 700 gibi gidiyosa sorun yokta :D mesela sabah 7 den akşam 10 a kdr fln gidiyo mu :S
lan dokmakcı bugünün bereketini kaçırma ;D
barış seni buluşmaya saklıyorum bilader o gün özel görüşelim :D
rocky link=topic=7169.msg664599#msg664599 date=1355436941' Alıntı:
tam adamıdır kendisi abi. sıkıntı yok :D
;) :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ali SARAÇ link=topic=7169.msg664593#msg664593 date=1355436829' Alıntı:
birader $arký öteki sayfada kaldý .. sýrasý mý simdi samzung ayfon falan :) )
:-D:-D
Tlf la girdgmdem anca be haci ...yetisemiyorum size...gaz yemiyo bu bils-*-
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg664621#msg664621 date=1355437512' Alıntı:
senin 2 senenin birikimi var hiç beklemeden aşti de kesecem hesabını :D
üüühh kooççum bee :D ;D kırmızı halımı getirmeyi unutma la :D
anayurtlu link=topic=7169.msg664622#msg664622 date=1355437525' Alıntı:
len brütüs noo*-*-

Pancar sökerken hergün sabah 8 den gece 1 2 ye kadar muazzez dinlerdim be bak niyeti bozduracak sonunda iç-*-*

muazzez ersoy kalbimi kıra kıra
:D sıkıntı yok aga bu tokmakçının ritimi le oynuyorum :D indirip çıkarıyorum :D ;D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt