En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

[glow=red,2,300]Gönül penceresinden
Ansızın bakıp geçtin
Bir yangının külünü
Yeniden yakıp geçtin[/glow]
MF5400-Feat2.jpg
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

durun olum gece gece uykuda girmicek gözüme.
babamın gençliği 135 de geçmiş onun hatırına alır herhalde bi 5455 :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg664731#msg664731 date=1355440206' Alıntı:
durun olum gece gece uykuda girmicek gözüme.
babamın gençliği 135 de geçmiş onun hatırına alır herhalde bi 5455 :D
bence doğru yoldasın abi fenot falan bırak spartalılar kandırmasın seni gel sen kırmızı olsun 5 fazla olsun :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg664725#msg664725 date=1355440003' Alıntı:
fatih sıra sana da gelmedi mi :D 5430 ;)
ben her motoru severim aga. yeminle şuan kapımda 3050 de olsa hattatda olsa severim.benim öyle bi huyum var. motoru olsun sesini duysam yeter. ben tarla sürerken şarkı dinlemem motoru dinlerim. elbette ki gönül iyisini ister. benimde içimde hem fiyatı yönünden hem gücü donanımı vs yönünden bi 5455 var :D babamla değerlendirmeye almadık değil. buluşmada daha detaylı konuşuruz zaten bunları :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg664731#msg664731 date=1355440206' Alıntı:
durun olum gece gece uykuda girmicek gözüme.
babamın gençliği 135 de geçmiş onun hatırına alır herhalde bi 5455 :D
öyle babam olsa neler aldırırım , kanına girmeye gerek bile yok adam senden hevesli :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg664733#msg664733 date=1355440273' Alıntı:
ben her motoru severim aga. yeminle şuan kapımda 3050 de olsa hattatda olsa severim.benim öyle bi huyum var. motoru olsun sesini duysam yeter. ben tarla sürerken şarkı dinlemem motoru dinlerim. elbette ki gönül iyisini ister. benimde içimde hem fiyatı yönünden hem gücü donanımı vs yönünden bi 5455 var :D babamla değerlendirmeye almadık değil. buluşmada daha detaylı konuşuruz zaten bunları :D
;)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Nazar değmesin de siteye , Bu aralar Hiç FORBİDDEN yaşamıyoruz , şaşırdım ben :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg664731#msg664731 date=1355440206' Alıntı:
durun olum gece gece uykuda girmicek gözüme.
babamın gençliği 135 de geçmiş onun hatırına alır herhalde bi 5455 :D
Tamam işte abi sabaha doğru MF bayisine ;)

Çağrı link=topic=7169.msg664732#msg664732 date=1355440242' Alıntı:
bence doğru yoldasın abi fenot falan bırak spartalılar kandırmasın seni gel sen kırmızı olsun 5 fazla olsun :D
fenot mu :S o ney lan ;D Kırmızıdan şaşmayacan aga

rocky link=topic=7169.msg664733#msg664733 date=1355440273' Alıntı:
ben her motoru severim aga. yeminle şuan kapımda 3050 de olsa hattatda olsa severim.benim öyle bi huyum var. motoru olsun sesini duysam yeter. ben tarla sürerken şarkı dinlemem motoru dinlerim. elbette ki gönül iyisini ister. benimde içimde hem fiyatı yönünden hem gücü donanımı vs yönünden bi 5455 var :D babamla değerlendirmeye almadık değil. buluşmada daha detaylı konuşuruz zaten bunları :D
La bi dur hayallerimizin içine etme ;D sen motor sesi dinlerim diyon ya gel bi tümoyla slaj yap pancar sök sonra sesi gör zuha-*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664741#msg664741 date=1355440410' Alıntı:
Tamam işte abi sabaha doğru MF bayisine ;)
fenot mu :S o ney lan ;D Kırmızıdan şaşmayacan aga
La bi dur hayallerimizin içine etme ;D sen motor sesi dinlerim diyon ya gel bi tümoyla slaj yap pancar sök sonra sesi gör zuha-*-s
sorun yok bilader :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg664742#msg664742 date=1355440469' Alıntı:
yaw en çok bunun tipi hoşuma gidiyo zalımın :) ama 3 silindirdi dimi bunlar sakata gelmeyek :D
aman yok bize 4 silindir lazım bilader valla 3 silindir motor aynı üvey evlat gibi ;D sevmiyom sesini çalışmasını falan
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664747#msg664747 date=1355440573' Alıntı:
aman yok bize 4 silindir lazım bilader valla 3 silindir motor aynı üvey evlat gibi ;D sevmiyom sesini çalışmasını falan
sen gel benim td80 nin sesini bi duy gör :D çüüüüüüüğğğğğff yapıyo valla :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ali SARAÇ link=topic=7169.msg664743#msg664743 date=1355440502' Alıntı:
al bide burdan yak .. biz traktörü deği$tirecez .. bi yerlerden gaz geliyor habire ..
blader bunların keyfi gıcır gaz veriyolar :D
a.s. mustafa.bi fenot dedik hemen sarıldılar bak yine dört koldan :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt