;D hattatların neden böyle olduğu ortaya çıktınailyetek link=topic=7169.msg664832#msg664832 date=1355442932' Alıntı:Alkolle aranız iyiyse Hattat ın yatılı fabrika gezisine katılın derim.![]()
beyaz şarap derken süt yani be abiAli SARAÇ link=topic=7169.msg664830#msg664830 date=1355442817' Alıntı:oooiçkiciler cıkmaya ba$ladı meydana .. vodkalar beyaz $araplar ..
la tadı hoş gazuzla süper oluyoanayurtlu link=topic=7169.msg664831#msg664831 date=1355442861' Alıntı:schweppes bitter limonla da iyi oluyo la dene ;D ama önce schweppes iç sonra acısını alsın diye votkayı iç ;D
muz yiyip şarap içip ............. konuşma diye bi laf vardır la şarabı boşver ;D
anayurtlu link=topic=7169.msg664831#msg664831 date=1355442861' Alıntı:schweppes bitter limonla da iyi oluyo la dene ;D ama önce schweppes iç sonra acısını alsın diye votkayı iç ;D
muz yiyip şarap içip ............. konuşma diye bi laf vardır la şarabı boşver ;D
cin çarpar la ;D şaka bi yana Tekirdağ altın serisi öneririm çok güzel laTokmakcı link=topic=7169.msg664837#msg664837 date=1355442995' Alıntı:cin öneririm , 3 kadehden sonra herşey güzel oluyor
![]()
![]()
fatih bu içkiden anlamaz gelip konuşur işte aq![]()
Tokmakcı link=topic=7169.msg664837#msg664837 date=1355442995' Alıntı:cin öneririm , 3 kadehden sonra herşey güzel oluyor
![]()
![]()
fatih bu içkiden anlamaz gelip konuşur işte aq![]()
:S denemek lazım.Ali SARAÇ link=topic=7169.msg664833#msg664833 date=1355442938' Alıntı:$arapla en güzel peynir gider ..
denemene gerek yok .. denenmi$i var burdarocky link=topic=7169.msg664840#msg664840 date=1355443107' Alıntı:he valla benim ne sigara ne alkol ne kumar
:S denemek lazım.
rocky link=topic=7169.msg664840#msg664840 date=1355443107' Alıntı:he valla benim ne sigara ne alkol ne kumar
:S denemek lazım.
rakı ile aram açıldı , bi ara samimiydimanayurtlu link=topic=7169.msg664839#msg664839 date=1355443095' Alıntı:cin çarpar la ;D şaka bi yana Tekirdağ altın serisi öneririm çok güzel la![]()
o 5455 ilanlarını karıştırıyoTokmakcı link=topic=7169.msg664845#msg664845 date=1355443295' Alıntı:Asıl içkici yorum yapmıyor nerede izmirin gülü![]()
rakı nazlıdır la öyle her yerde hemen içilmez hüzün ister meze ister ilgi ister muhabbet ister gönül yarası ister.ççç işte bu yüzden rakıyı seviyorumTokmakcı link=topic=7169.msg664842#msg664842 date=1355443230' Alıntı:al işte rakı ile aram açıldı , bi ara samimiydim
![]()
öğrenci ewi abi buAli SARAÇ link=topic=7169.msg664841#msg664841 date=1355443195' Alıntı:denemene gerek yok .. denenmi$i var burdapeynir $arabın en kral mezesidir ..
Ayak üstü rakı içecek halimiz yok bilader , çok haşır neşir olmuştum ondan sonra bi çarptı bu döndürdüm yönümü başka içkilereanayurtlu link=topic=7169.msg664849#msg664849 date=1355443350' Alıntı:rakı nazlıdır la öyle her yerde hemen içilmez hüzün ister meze ister ilgi ister muhabbet ister gönül yarası ister.ççç işte bu yüzden rakıyı seviyorum
saat 02:02 cumadayız layyyn
;D hahahaha ;DÇağrı link=topic=7169.msg664847#msg664847 date=1355443324' Alıntı:o 5455 ilanlarını karıştırıyo![]()
bilader yoksa gaz faturasından sonra o şekilde mi ısınıyonuz ;Drocky link=topic=7169.msg664851#msg664851 date=1355443401' Alıntı:öğrenci ewi abi bupeynir ne peyniri olacak :S
bizimkiler helve yir peynir yerine. şişeyi bi dolu görüyom bi boş. hiç yarıda görmem
![]()
;D ;D tokmakcı (bahtsız bedevi) 2 ;Ddemir45 link=topic=7169.msg664855#msg664855 date=1355443510' Alıntı:Ben güçükken amcamgili dolabı kurcalıyordum rakı şişesi çıktı bir bakem dedim şişeye kekik suyu doldurmuşlar ondan beri elimi sürmem..;D ;D
demir45 link=topic=7169.msg664855#msg664855 date=1355443510' Alıntı:Ben güçükken amcamgili dolabı kurcalıyordum rakı şişesi çıktı bir bakem dedim şişeye kekik suyu doldurmuşlar ondan beri elimi sürmem..;D ;D
sizinkiler zevksizmiş la noo*-*- hebire şarap olur mu noo*-*- bizim elemanları toplayıp bahara kastamonuya gelecem bak bi gör o zaman bizi ;Drocky link=topic=7169.msg664851#msg664851 date=1355443401' Alıntı:öğrenci ewi abi bupeynir ne peyniri olacak :S
bizimkiler helve yir peynir yerine. şişeyi bi dolu görüyom bi boş. hiç yarıda görmem
![]()
Çağrı bugün formunun zirvesinde ;D burda grip oalan bişey oluyo arkadaş baksanıza zuha-*-sÇağrı link=topic=7169.msg664856#msg664856 date=1355443539' Alıntı:;D ;D tokmakcı (bahtsız bedevi) 2 ;D
sorma bilader gidiciym heralde la ;D grip değişik bir boyut aldı artık gözlerimin altı ağrıyoanayurtlu link=topic=7169.msg664858#msg664858 date=1355443613' Alıntı:sizinkiler zevksizmiş la noo*-*- hebire şarap olur mu noo*-*- bizim elemanları toplayıp bahara kastamonuya gelecem bak bi gör o zaman bizi ;D
Çağrı bugün formunun zirvesinde ;D burda grip oalan bişey oluyo arkadaş baksanıza zuha-*-s