En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg669259#msg669259 date=1356049568' Alıntı:
:D kýsmet abi. bizim orada kayýlcak gibi olmuþ zaten :) bursaya gelecem yarýyýl tatilinde. staj yerime gidicem sanada uðrarým bi aksilik çýkmazsa
insaallah kesin bekliyorum geldgnde.. ;)
hadi size iyi geceler....
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a hayırlı günler, Cuma nız mübarek olsun, Allah kabul etsin. Kar yağışı sabah dinmiş, bir ara güneş vardı, şimdi yerler donmaya başladı.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a ahali hayırlı cumalar :) 13:11e kadar buralardayız gerisi allah kerim :D şirince de boş kalmış ya la kimse gitmemiş ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669337#msg669337 date=1356087544' Alıntı:
S.a ahali hayırlı cumalar :) 13:11e kadar buralardayız gerisi allah kerim :D şirince de boş kalmış ya la kimse gitmemiş ;D
A.selam bilader çiftliğe git, iyi bir tımar çek hayvanlara Çağrı Ağam gelmiş desinler.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669342#msg669342 date=1356088134' Alıntı:
A.selam bilader çiftliğe git, iyi bir tımar çek hayvanlara Çağrı Ağam gelmiş desinler.
Sorma abi bazı durumlardan dolayı kaldık angarada ancak haftasonları gidebiliyorum bu ara.Sanırsam şubata kadar falan böyle olacak.Bir de net sıkıntımız var tabi sabit olarak :D Aslında köyde net vardı,bizim kablo da köyden geliyor.Bir çalışma yaptılar güya ondan sonra doğru düzgün telefon bile çalışmıyor :) Düzeltmeyi beceremediler gitti.Elmadağdaki teknik ekipte tanıdık var,vallahi yapamıyoruz ankaradan yardım istiyoruz onlar da gelmiyor diyor :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669345#msg669345 date=1356088341' Alıntı:
Sorma abi bazı durumlardan dolayı kaldık angarada ancak haftasonları gidebiliyorum bu ara.Sanırsam şubata kadar falan böyle olacak.Bir de net sıkıntımız var tabi sabit olarak :D Aslında köyde net vardı,bizim kablo da köyden geliyor.Bir çalışma yaptılar güya ondan sonra doğru düzgün telefon bile çalışmıyor :) Düzeltmeyi beceremediler gitti.Elmadağdaki teknik ekipte tanıdık var,vallahi yapamıyoruz ankaradan yardım istiyoruz onlar da gelmiyor diyor :)
Hayvanlara baktıktan sonra, karar odasına geçeceksin, çay bir tarafta net bi tarafta insanın ömrü uzar beyaw. Köyden hattı komple değiştirsinler, yada size ayrılan kutuyuda değiştirsinler.
SmhGwz link=topic=7169.msg669347#msg669347 date=1356088449' Alıntı:
:D
Çağrı link=topic=7169.msg669350#msg669350 date=1356088609' Alıntı:
;D şirincedekilere haber verin dağılabilirler :D muhtara da söyleyin fenota kavuşamayacak :D
;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

s.a ahali geçmiş cumamız mübarek olsun şirincede tv ekiplerinden başka kimse yokmuş polat alemdar kıyametten kurtulur dedik adamı öldürdüler beyav :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669353#msg669353 date=1356089124' Alıntı:
Hayvanlara baktıktan sonra, karar odasına geçeceksin, çay bir tarafta net bi tarafta insanın ömrü uzar beyaw. Köyden hattı komple değiştirsinler, yada size ayrılan kutuyuda değiştirsinler.:D;D
Aynen abi o işle biraz uğraşacam Babamın ahbaplar falan var da biraz peşinde koşmak gerekiyor sanırsam.Aynen dediğin gibi o yozların durduğu ahırın karşısında merdivenle çıkılan bir yer vardı hatırlarsan orayı da ofis gibi birşey yapasım var orası çok küçük zaten bir masa koysan bir de pc tamamdır işte,hayvanların dosyları falan evden oraya geçirip ofis gibi kullanmak niyetimiz var.Hem azcık daha bişeye benzer :D yuvarlak içine aldıgım yer

 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

s.a ahali. cümleten çok geçmiş olsun. :)
Çağrı link=topic=7169.msg669360#msg669360 date=1356089544' Alıntı:
Aynen abi o işle biraz uğraşacam Babamın ahbaplar falan var da biraz peşinde koşmak gerekiyor sanırsam.Aynen dediğin gibi o yozların durduğu ahırın karşısında merdivenle çıkılan bir yer vardı hatırlarsan orayı da ofis gibi birşey yapasım var orası çok küçük zaten bir masa koysan bir de pc tamamdır işte,hayvanların dosyları falan evden oraya geçirip ofis gibi kullanmak niyetimiz var.Hem azcık daha bişeye benzer :D yuvarlak içine aldıgım yer

:) biz orayı nail abi ile tartışmıştık zaten :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg669366#msg669366 date=1356089993' Alıntı:
s.a ahali. cümleten çok geçmiş olsun. :):) biz orayı nail abi ile tartışmıştık zaten :)
yaw bilader kalabalık olunca tam olarak hepinizle ilgilenemedim :( orası işçilerin eski eviydi sonradan öbür tarafı yaptık onlara orası boş şimdi,eskiden lisede okuyan bir çobanımız vardı o kalırdı bir odasında ama şimdi kullanılmıyor.Onun altı da eski ahırımızdı,su falan olmayan cinsten baya eski :) Garajların yanı da tamirhane falan o sırada.Eve yakın yerler de ambarlar bir de değirmen var orada bizim ufak yollu bişey.Oraları unuttum ben size gezdirmeyi ya la :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt