En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669368#msg669368 date=1356090140' Alıntı:
yaw bilader kalabalık olunca tam olarak hepinizle ilgilenemedim :( orası işçilerin eski eviydi sonradan öbür tarafı yaptık onlara orası boş şimdi,eskiden lisede okuyan bir çobanımız vardı o kalırdı bir odasında ama şimdi kullanılmıyor.Onun altı da eski ahırımızdı,su falan olmayan cinsten baya eski :) Garajların yanı da tamirhane falan o sırada.Eve yakın yerler de ambarlar bir de değirmen var orada bizim ufak yollu bişey.Oraları unuttum ben size gezdirmeyi ya la :D
:) sağlık olsun yine gelek ozaman :D bizd gezdirmediğine göre kesin zulalalr vardır falan diyoduk :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg669369#msg669369 date=1356090285' Alıntı:
:) sağlık olsun yine gelek ozaman :D bizd gezdirmediğine göre kesin zulalalr vardır falan diyoduk :D
ne demek bilader teklif etmeye gerek yok ;) yok la bi değirmenin orda 1 romok kadar arpa var,biraz çekirdek elentisi.Ambarın birinde yarım romok kadar arpa var,birinde de 1,5 romok kadar ekin tiritikale karışık.Bunlar hep hayvan hasıl için,zulacı değiliz yani :D Ha bi 10 torba da gübre vardı yanlışım yoksa :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669372#msg669372 date=1356090494' Alıntı:
ne demek bilader teklif etmeye gerek yok ;) yok la bi değirmenin orda 1 romok kadar arpa var,biraz çekirdek elentisi.Ambarın birinde yarım romok kadar arpa var,birinde de 1,5 romok kadar ekin tiritikale karışık.Bunlar hep hayvan hasıl için,zulacı değiliz yani :D Ha bi 10 torba da gübre vardı yanlışım yoksa :D
:D servet yatıyomuş orda :D gübrelerin 3-4 çuvalını gördüktü sanırım :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg669374#msg669374 date=1356090667' Alıntı:
:D servet yatıyomuş orda :D gübrelerin 3-4 çuvalını gördüktü sanırım :D
ambarın içinde bilader görmemişsinizdir :D orda durmasının maksadı zaten görünmemesi ;D Etraftan 1 tona yakın gübre alacağımız var da ya 3-5 var mı diyen alıyor da getirmesini maalesef beceremiyor :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669375#msg669375 date=1356090753' Alıntı:
ambarın içinde bilader görmemişsinizdir :D orda durmasının maksadı zaten görünmemesi ;D Etraftan 1 tona yakın gübre alacağımız var da ya 3-5 var mı diyen alıyor da getirmesini maalesef beceremiyor :)
:D o konuda haklısın. senin o ofis yapmak istediğin binanın altında gördüydük sanırım :S herneyse ektin mi sürdüğümüz yeri ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg669377#msg669377 date=1356090952' Alıntı:
:D o konuda haklısın. senin o ofis yapmak istediğin binanın altında gördüydük sanırım :S herneyse ektin mi sürdüğümüz yeri ;D
:) yok la ne ekecem ora bir de hayvanların ayak alt ya bilader anca hayvan yemi olur :) ben orayı tekrar sürerim tarlanın tamamını süreceğim zaman :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669379#msg669379 date=1356091018' Alıntı:
:) yok la ne ekecem ora bir de hayvanların ayak alt ya bilader anca hayvan yemi olur :) ben orayı tekrar sürerim tarlanın tamamını süreceğim zaman :)
:D sende benim gibi herhalde. iz kalacak diye dürter beni ora :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg669386#msg669386 date=1356091343' Alıntı:
:D sende benim gibi herhalde. iz kalacak diye dürter beni ora :D
iz davası değil de bilader zaten sürdüğümüz yer 1 dönüm anca gelir.Tüm tarlanın düzenin bozmaya ne gerek var :) Orayı da bir daha çeviriveririz olur biter ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669390#msg669390 date=1356091461' Alıntı:
iz davası değil de bilader zaten sürdüğümüz yer 1 dönüm anca gelir.Tüm tarlanın düzenin bozmaya ne gerek var :) Orayı da bir daha çeviriveririz olur biter ;)
:D düzeni diyorum işte :) seneye mi sürecn orayı yoksa bahada mı :S
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg669396#msg669396 date=1356091596' Alıntı:
:D düzeni diyorum işte :) seneye mi sürecn orayı yoksa bahada mı :S
ilkbaharda bilader hayvanlar az kemirsin ondan sonra :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Fatih_RSLN link=topic=7169.msg669334#msg669334 date=1356087130' Alıntı:
A.s. Abi... Cumleten hayirli cumalar.. Oda da durumlar nasil, ahali ne durumda :)

Hayırlı akşamlar odada sıkıntı yok hafta sonu çık gel müsaitsen ;) yalnız bu günlerde çok kalabalık :( yapacaklarımızı yapamamaktayız nerde çokluk orda ........ :)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ağır Abi link=topic=7169.msg669500#msg669500 date=1356102813' Alıntı:
Hayırlı akşamlar odada sıkıntı yok hafta sonu çık gel müsaitsen ;) yalnız bu günlerde çok kalabalık :( yapacaklarımızı yapamamaktayız nerde çokluk orda ........ :)
:) hayırdır oda ünü mü oldu yoksa atabeyde :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt