En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671071#msg671071 date=1356293074' Alıntı:
la haberleri duydun mu şirincede beklenen yoğunluk olmadı diyolar ya sebebini ben biliyorum ;D
:D duymam mı habercler sağolsun :D sebebini birde senden alalım :D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg671075#msg671075 date=1356293168' Alıntı:
:D duymam mı habercler sağolsun :D sebebini birde senden alalım :D ;D
şirince tabelasını değiştirdim la ;D millet şirince yerine taa ebesinin brükseline gitti ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671079#msg671079 date=1356293413' Alıntı:
şirince tabelasını değiştirdim la ;D millet şirince yerine taa ebesinin brükseline gitti ;D
;D zuha-*-s la anayurda mı çevirdin yoksa :S ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

İzmir treninden bi kare... tokmakcı gel bilader bu akşam dertli gibisin...
3415Fotograf1561.jpg
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671134#msg671134 date=1356296676' Alıntı:
İzmir treninden bi kare... tokmakcı gel bilader bu akşam dertli gibisin...
3415Fotograf1561.jpg
eyw. biladerim öyle . .
fazlasıyla gördüm o işi dışarda. .
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg671137#msg671137 date=1356296849' Alıntı:
eyw. biladerim öyle . .
fazlasıyla gördüm o işi dışarda. .
tek başınaysan tadı çıkmaz konuşacak biri lazım be bilader

Cihan_özece link=topic=7169.msg671138#msg671138 date=1356296910' Alıntı:
hayatı tesbih yapmışın blader :D
nasıl geçti asker ziyareti.
iyiydi abi zaten zamanın çoğu yolda geçti. asker ağayı hatay a usta birliğine yolladık. Yolda vakit geçmeyince restoranta gittim ufak ufak zaman geçirdim ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671141#msg671141 date=1356297131' Alıntı:
tek başınaysan tadı çıkmaz konuşacak biri lazım be bilader
iyiydi abi zaten zamanın çoğu yolda geçti. asker ağayı hatay a usta birliğine yolladık. Yolda vakit geçmeyince restoranta gittim ufak ufak zaman geçirdim ;)
tek başımaydm denilemezde muhabbet etsen de olmuyor yaw . .
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ertuğ Aslan link=topic=7169.msg671143#msg671143 date=1356297170' Alıntı:
s.a hayırlı akşamlar barış masada eksikler sez ettim :)
a.s ne gibi eksik ?? meze falan diyosan yanımda kimse olmayınca gerek duymadım bi peynir yeter

Tokmakcı link=topic=7169.msg671145#msg671145 date=1356297257' Alıntı:
tek başımaydm denilemezde muhabbet etsen de olmuyor yaw . .
illaki olur oturup içinde ne varsa konuşacan bilader rahatlayacan
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt