gezmektenmiÇağrı link=topic=7169.msg672306#msg672306 date=1356448575' Alıntı:S.a ve a.s ahali bugün yorulduk be![]()
Az işim vardı abi dışarıda ordan oraya ordan oraya derken yoruldumCihan_özece link=topic=7169.msg672311#msg672311 date=1356448962' Alıntı:gezmektenmi![]()
ayni be blader sabah ciktik ewden salihliye gittik daha yeni döndük ewe.Çağrı link=topic=7169.msg672313#msg672313 date=1356449082' Alıntı:Az işim vardı abi dışarıda ordan oraya ordan oraya derken yoruldumsen naparsın
Hayırdır kış geldi yine demire mi yatırıyon silaj paralarınıCihan_özece link=topic=7169.msg672317#msg672317 date=1356449483' Alıntı:ayni be blader sabah ciktik ewden salihliye gittik daha yeni döndük ewe.
Çağrı link=topic=7169.msg672318#msg672318 date=1356449537' Alıntı:Hayırdır kış geldi yine demire mi yatırıyon silaj paralarını![]()
Cihan_özece link=topic=7169.msg672319#msg672319 date=1356449620' Alıntı:aynen blader
süpriz blader birkaç gün içinde gelcekÇağrı link=topic=7169.msg672322#msg672322 date=1356449942' Alıntı:ne eksik kaldı abey salihliden ne beğendin
bırak şu ufak demirleri büyük demire yatıralım parayı (MF 5400)
![]()
hadi bakalımCihan_özece link=topic=7169.msg672323#msg672323 date=1356450015' Alıntı:süpriz blader birkaç gün içinde gelcek![]()
a.sTokmakcı link=topic=7169.msg672327#msg672327 date=1356450369' Alıntı:s.a. iyi akşamlar
pere bol çağrı alır tabi yazın demiştim bu paraları nereye koyacaksın diye![]()
![]()
Ünimog dan bozma slaj makinasımı yaptırıyon yok sa laa,Cihan_özece link=topic=7169.msg672323#msg672323 date=1356450015' Alıntı:süpriz blader birkaç gün içinde gelcek![]()
slm ... yenı kamera mı aldın yoksaCihan_özece link=topic=7169.msg672323#msg672323 date=1356450015' Alıntı:süpriz blader birkaç gün içinde gelcek![]()
a.s abi yanlış tahmin noo*-*-nailyetek link=topic=7169.msg672388#msg672388 date=1356458710' Alıntı:Ünimog dan bozma slaj makinasımı yaptırıyon yok sa laa,
Bu arada s.a hayırlı akşamlar ahali..
ee buda yanlış tahmin noo*-*-ertac sahın link=topic=7169.msg672394#msg672394 date=1356459305' Alıntı:slm ... yenı kamera mı aldın yoksa![]()
kobay tümo nereye gidiyor yoksa fendt mi olduanayurtlu link=topic=7169.msg672444#msg672444 date=1356463660' Alıntı:a.s abi yanlış tahmin noo*-*-ee buda yanlış tahmin noo*-*-
uzub lafın kısası U.L.K zuha-*-s elveda Tümo demi cihan abi ok-*-s
daha yalıtım tavsıyesı alıyorsenden degısme z o tumoanayurtlu link=topic=7169.msg672444#msg672444 date=1356463660' Alıntı:a.s abi yanlış tahmin noo*-*-ee buda yanlış tahmin noo*-*-
uzub lafın kısası U.L.K zuha-*-s elveda Tümo demi cihan abi ok-*-s
değişir değişir merak etme ;D bu arada ttnet in gelmişini geçmişini....... net hızım ne güzel 3mb ti yine 1 mb oldu nette kopma sorunu oluyo diye... zaten canım sıkkın bide müşteri hizmetleriyle uğaşıyormertac sahın link=topic=7169.msg672449#msg672449 date=1356464402' Alıntı:daha yalıtım tavsıyesı alıyorsenden degısme z o tumo![]()