En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg672453#msg672453 date=1356464678' Alıntı:
kotayı asınca yavaslatıyorlar heralde ay sonu y a
yok benim net köyde ya 1 mb üstünü hatlar kaldırmıyo kopma oluyo bende nette kopma var dedim sağolsunlar anında hızını düşürdüler........
amaaan zaten trakkulup face başka bi halt yapmıyorum arada müzik dinleyim dedim onuda açmıyo zaten
bunuda ne zaman dinlesem bi efkar basar...
Hüsnü Senlendirici - Istanbul Istanbul Olali
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tavaslı_okan link=topic=7169.msg672448#msg672448 date=1356464386' Alıntı:
a.s s.a iyi geceler cümleten...
ne var ne yok???kobay tümo nereye gidiyor yoksa fendt mi oldu :D
Salihlide fenod ne arar laa,:D olsa olsa TD 110 dur.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg672500#msg672500 date=1356469755' Alıntı:
sağol abide çok pahalı gerek yok.fenot olsun diyoz olmuşken.bidaha bakmayalım arkamıza diyoz.sonuçta ucuz bişi değil yani.
Alırken kazanacaksın yani, hayırlı olsun şimdi den. Bizde kırmızı olsun 3-5 sene sonra olsun diyoruz.;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a ahali naparsınız :) bugün fatihle tokmakcı için bir foto çektim önünden geçerken aklıma geldi hasret gidersinler ;D

 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg672516#msg672516 date=1356471308' Alıntı:
a.s. bilader
s.a. ahali.
Onu fatihe armağan et dostum ben fazlasıyla gördüm geçirdim o işleri :D
a.s bilader hg valla önünden geçerken ikiniz aklıma geldiniz ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg672506#msg672506 date=1356470767' Alıntı:
Alırken kazanacaksın yani, hayırlı olsun şimdi den. Bizde kırmızı olsun 3-5 sene sonra olsun diyoruz.;D
sağol abi.komple içinde dönmek varken ne gerek var demi taklitlerine :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg672530#msg672530 date=1356471681' Alıntı:
özenti değil zevk meselesi olmasın o blader :D
a4 deyınce aklıma karelı defter gelıyor bunun nerde zevk be bılader onlar bıze ozenen ler :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg672534#msg672534 date=1356471769' Alıntı:
a4 deyınce aklıma karelı defter gelıyor bunun nerde zevk be bılader onlar bıze ozenen ler :D
:D sorma bilader aynı şey benim de aklıma geldi tam yazacaktım ;D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt