Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Gittim çakmaklığıda yeniledim, sakat olan şarj cihazıymış.:S Krala 53 TL kısılmış, pompa gidici yenisi 350 TL dediler.
Hidrostatik setmi satıyonuz? çıkmasını alırım Konyadan dedim. Gel Vario sevdasından vaz geçek.
Valla resim çekecektim, telefonun şarjı tırt.ertac sahın link=topic=7169.msg672527#msg672527 date=1356471629' Alıntı:ozentı cok abı
baska subemız yoktur
![]()