En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg672527#msg672527 date=1356471629' Alıntı:
:D ozentı cok abı :D baska subemız yoktur :D
Valla resim çekecektim, telefonun şarjı tırt.:) Gittim çakmaklığıda yeniledim, sakat olan şarj cihazıymış.:S Krala 53 TL kısılmış, pompa gidici yenisi 350 TL dediler.:D Hidrostatik setmi satıyonuz? çıkmasını alırım Konyadan dedim. Gel Vario sevdasından vaz geçek.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg672538#msg672538 date=1356471847' Alıntı:
Valla resim çekecektim, telefonun şarjı tırt.:) Gittim çakmaklığıda yeniledim, sakat olan şarj cihazıymış.:S Krala 53 TL kısılmış, pompa gidici yenisi 350 TL dediler.:D Hidrostatik setmi satıyonuz? çıkmasını alırım Konyadan dedim. Gel Vario sevdasından vaz geçek.
:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg672538#msg672538 date=1356471847' Alıntı:
Valla resim çekecektim, telefonun şarjı tırt.:) Gittim çakmaklığıda yeniledim, sakat olan şarj cihazıymış.:S Krala 53 TL kısılmış, pompa gidici yenisi 350 TL dediler.:D Hidrostatik setmi satıyonuz? çıkmasını alırım Konyadan dedim. Gel Vario sevdasından vaz geçek.
abı cıhan bıılader alacak onda alırız hevesımızı ıkı tur surdurur :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg672540#msg672540 date=1356471924' Alıntı:
abı cıhan bıılader alacak onda alırız hevesımızı ıkı tur surdurur :D
vallahi cihan abi bi fenot alıver de fenot da sürdük diyelim bari biz fenot alana kadaaar ;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tamam blader alalım yoksa geleceğiniz yok zaten yanıma.tümoların bi 3085 kadar bile değeri yokmuş gözünüzde : ' ( : ' (
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg672550#msg672550 date=1356472291' Alıntı:
tamam blader alalım yoksa geleceğiniz yok zaten yanıma.tümoların bi 3085 kadar bile değeri yokmuş gözünüzde : ' ( : ' (
Geldik ya laa,:)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg672550#msg672550 date=1356472291' Alıntı:
tamam blader alalım yoksa geleceğiniz yok zaten yanıma.tümoların bi 3085 kadar bile değeri yokmuş gözünüzde : ' ( : ' (
:( gelecez gelecez fenot olmasa da kızma hemen :) bu arada 3,085e laf yok lütfen :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg672555#msg672555 date=1356472486' Alıntı:
:( gelecez gelecez fenot olmasa da kızma hemen :) bu arada 3,085e laf yok lütfen :D
alındı tümocanlar senin 3085 deki ilgiyi görünce benim suçum yok :D
nailyetek link=topic=7169.msg672558#msg672558 date=1356472527' Alıntı:
Ne yapalım bilader, kırmızı başka bişey ya laa.:)
öyle aşkın ızdırabını ben :D
ertac sahın link=topic=7169.msg672554#msg672554 date=1356472476' Alıntı:
adres ver gelelım :D
paket göndercen sankide.kendin çık gel yerim yurdum belli.bi bilenede sorabilirsiniz hani :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg672564#msg672564 date=1356472665' Alıntı:
alındı tümocanlar senin 3085 deki ilgiyi görünce benim suçum yok :Döyle aşkın ızdırabını ben :Dpaket göndercen sankide.kendin çık gel yerim yurdum belli.bi bilenede sorabilirsiniz hani :)
yalnız abi yine de yakında fenot ihtimali varsa ona göre ayarlayalım geliş tarihini ;D fenotu kaçırmayalım ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg672566#msg672566 date=1356472725' Alıntı:
yalnız abi yine de yakında fenot ihtimali varsa ona göre ayarlayalım geliş tarihini ;D fenotu kaçırmayalım ;D
ne gezer buralarda fenot blader.şarap bağları yokki fenotumuz olsun :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Bu günlerde benim tüm gezi programları askıya alındı, bu gün bir buzağı daha doğmuş.:) İkiz olsalar yer kalmadı, o derece yani, adını Haşmet koydu babam, 2 ay kadar boşluk var sonra doğacaklar var, Ozamana kadar Ergut bi kaç model daha çıkartır heralde.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg672572#msg672572 date=1356472845' Alıntı:
Bu günlerde benim tüm gezi programları askıya alındı, bu gün bir buzağı daha doğmuş.:) İkiz olsalar yer kalmadı, o derece yani, adını Haşmet koydu babam, 2 ay kadar boşluk var sonra doğacaklar var, Ozamana kadar Ergut bi kaç model daha çıkartır heralde.:D
biz geliriz abi sıkıntı yok :)
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt