En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg678271#msg678271 date=1357230244' Alıntı:
S.a. iyi akşamlar :)
Arpa ekiminden geldik kral ın performans yerinde yerler çamur du ama görevini yaptı :)
ali bey senesi bol olsun .
nailyetek link=topic=7169.msg678247#msg678247 date=1357229009' Alıntı:
Sa.. hayırlı akşamlar gençlik, 2013 ün ilk nadasını yaptım toprak ağladı bee.:D Gelince uzandıydım uyuyakalmışım, yaşlanmışım veselam.:)
a.s abi kolay gelsin.facede gördüm paylaşımı pusuda bekliyom .filikcilerin yorum yapmasını.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg678271#msg678271 date=1357230244' Alıntı:
S.a. iyi akşamlar :)
Arpa ekiminden geldik kral ın performans yerinde yerler çamur du ama görevini yaptı :)
A.selam bilader, az daha bekleyip şubatta ekeydin arpayı.
Ne demiş atalarımız; Şubatın Arpası, Martın Sıpası.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.A ahali maşallah site sakinleri kışın bile ekim, sürüm yapıyor kolay gelsin bereketli olsun.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg678514#msg678514 date=1357248873' Alıntı:
aynen aylaklık başa bela gece geç yatmasak gün hiç geçmeyecek hrealde :D
aynen gece oturması zevkli oluyor gündüz bir şeyin tadı çıkmıyor.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Azapbey link=topic=7169.msg678517#msg678517 date=1357248929' Alıntı:
aynen gece oturması zevkli oluyor gündüz bir şeyin tadı çıkmıyor.
aramıza hoşgeldin :) kış tarifesi böyle bahardan itibaren iş güç oluyor mecbur gece geç saate kalamıyoruz ama kışın iyi oluyo :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg678521#msg678521 date=1357249042' Alıntı:
aramıza hoşgeldin :) kış tarifesi böyle bahardan itibaren iş güç oluyor mecbur gece geç saate kalamıyoruz ama kışın iyi oluyo :)
hoşbulduk ben yazı özledim şimdiden ya ne varsa yazda var tıkılı kaldık gitti evlere.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tümosan 8095 link=topic=7169.msg678525#msg678525 date=1357249170' Alıntı:
s.a ve a.s hayırlı akşamlar arkadaşlar.sitede bi gariplik var cok yavaş calışıyo.bu durum sade bendemi yoksa geneldemi acaba.
bende şu an için bir sıkıntı yok abi,ama bu aralar hizmeti sağlayan şirkette bir problem var galiba,biraz yavaş çalışıyor site.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt