En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg678692#msg678692 date=1357255181' Alıntı:
la bana diyene kadar önce kendine bişey bul askere gidek mi diyen sensin ;D ben gitmem 2017 ye kadar okuyom la ;D
;D
Azapbey link=topic=7169.msg678694#msg678694 date=1357255227' Alıntı:
biz arkadaşın asker gecesinde hüseyin kağıdı aradık 2 saatliğine 3000 lira para istedi bi hesap yaptım saati 25 liraya geliyor bizde bizim bir arkadaşı çağırdık beleşe çaldırdık.
:D

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg678695#msg678695 date=1357255273' Alıntı:
ben süloyu tutacam para bulamazsam sumoturlarını satar gine tutarım ;D
la bekle de hep beraber bir yapak hem masrafları kırışırız ne diyonuz ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Azapbey link=topic=7169.msg678694#msg678694 date=1357255227' Alıntı:
biz arkadaşın asker gecesinde hüseyin kağıdı aradık 2 saatliğine 3000 lira para istedi bi hesap yaptım saati 25 liraya geliyor bizde bizim bir arkadaşı çağırdık beleşe çaldırdık.
hem o hüseyini dinleyecem hemde üstüne para mı verecem ;D en sevmediğim adamlardan biri valla :D kuyruğuna basılmış kedi gibi cıyak cıyak ;D

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg678695#msg678695 date=1357255273' Alıntı:
ben süloyu tutacam para bulamazsam sumoturlarını satar gine tutarım ;D
zuha-*-s zuha-*-s su motorları kurtarmaz gibi bmc mi erkunt mu seç birini ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg678698#msg678698 date=1357255375' Alıntı:
hem o hüseyini dinleyecem hemde üstüne para mı verecem ;D en sevmediğim adamlardan biri valla :D kuyruğuna basılmış kedi gibi cıyak cıyak ;D
zuha-*-s zuha-*-s su motorları kurtarmaz gibi bmc mi erkunt mu seç birini ;D
bence bmc :D
Hadi size iyi geceler..
Bizde olur böyle muhabbetler ama abartmayız yani :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Azapbey link=topic=7169.msg678699#msg678699 date=1357255514' Alıntı:
beyler sizin böyle köy odalarında eğlence olur mu bizde olmaz olsada gitsem babam beni vurur.
Bizde olmaz, eskiden kışın olan düğünleri köy odasında yapardık, sonra okulda yapmaya başladık derken evlenecek kimse kalmadı. En son 3 sünnet düğünü oldu, oda dışarda, bundan sonrada 10 sene düğün olmayacağı garantide.:D Fazla da olabilir.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Volkan şu resme bak bi bu 398 sizin değil mi la :S
ANAYURT+K%C3%96Y%C3%9C.jpg
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bizde bırak eğlenceyi köy odası bile yok ;D eskiden kahve varmış kumar oynaya oynaya onu da kapatmışlar sonunda :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg678703#msg678703 date=1357255839' Alıntı:
Pırlanta daha güzel di :D
al işte biri hemen pırlanta diye atladı ;D vakit olsa megayla 06 ya giderdik daha canlıydı ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Angara tarafndaki sazcila biraz pahaci yaw..ben size cingen ahmeti gonderem...500 lire parenen bidene köy bülücüne anlasrsiniz :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg678704#msg678704 date=1357255849' Alıntı:
Volkan şu resme bak bi bu 398 sizin değil mi la :S
ANAYURT+K%C3%96Y%C3%9C.jpg
398 mi kaldı laa, garajdaki 285 in başına da biş taş düştüyse, MF lerden geri mazot bidonları kalmıştır Anayurtta.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg678709#msg678709 date=1357256051' Alıntı:
herkeze hayırlı geceler. yarın görüşmek üzere.
iyi geceler bugün erkencisin :S ahhh gavur seniiii telefonu goynuna alıp yatacan deemi ;D
rocky link=topic=7169.msg678712#msg678712 date=1357256143' Alıntı:
:D anayurtlular iyisini bilirler :D ukum geldi yaw :D
adımızı çıkaracan la zuha-*-s iyiki bi pavyona götürdük ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg678713#msg678713 date=1357256196' Alıntı:
iyi geceler bugün erkencisin :S ahhh gavur seniiii telefonu goynuna alıp yatacan deemi ;Dadımızı çıkaracan la zuha-*-s iyiki bi pavyona götürdük ;D
:D yanıbaşımda uyucam bugün xperıa yazan yeri şarjı bittimi kırmızı yanıyo dolunca yeşil oluyor :D
adınız çıkmış bikere 9 a :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg678714#msg678714 date=1357256295' Alıntı:
:D yanıbaşımda uyucam bugün xperıa yazan yeri şarjı bittimi kırmızı yanıyo dolunca yeşil oluyor :D
adınız çıkmış bikere 9 a :D
sen ona biraz uygulama yükle donacak mı bi dene zorla 5 li 14 tak ;D
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt