En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg680781#msg680781 date=1357563837' Alıntı:
:D benim olduğum yerde bereketmi kaçıyorki lan :D düşünmeye başladım açıkcası :S ;D burdur mu , barınamazsın bilader bizim mekanda :D ;D
niye ki la :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a hayırlı akşamlar, kar nihayet bizede ulaştı, kralı baya zorlasa da kral üstesinden geldi. 1 kare resim bile çekemedim, kemali 5 TL olan şarj cihazının bizim evde kıtlığı var.:) Bu arada babam kralı rahat bir 10 sene daha satmaz, adeta şow yaptım gübre dolu remorkla ve kabak lastikle.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Burayı ateşlemenin zamanı geldi gibi ;D Bu arada hava buz gibi yorganın altından çıkamıyorum don-*s don-*s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg680990#msg680990 date=1357578087' Alıntı:
S.a hayırlı akşamlar, kar nihayet bizede ulaştı, kralı baya zorlasa da kral üstesinden geldi. 1 kare resim bile çekemedim, kemali 5 TL olan şarj cihazının bizim evde kıtlığı var.:) Bu arada babam kralı rahat bir 10 sene daha satmaz, adeta şow yaptım gübre dolu remorkla ve kabak lastikle.:D
A.s Nail Abi Havada Drift Kokusu Var Gibi :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

s.a millet kütahya merkezde karyağışı yoğun ani fren yapanlar geldikleri istikamete geri dönüyo şu izzacılar motorla kayarak düşüyo bizim burası böyle sizlerde ne var :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

serdar437065 link=topic=7169.msg681200#msg681200 date=1357593021' Alıntı:
s.a millet kütahya merkezde karyağışı yoğun ani fren yapanlar geldikleri istikamete geri dönüyo şu izzacılar motorla kayarak düşüyo bizim burası böyle sizlerde ne var :D
A.s Aslanapda Tek Tük Atıyo Yerler Buz Oldu Çok Soğuk don-*s don-*s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

serdar437065 link=topic=7169.msg681200#msg681200 date=1357593021' Alıntı:
s.a millet kütahya merkezde karyağışı yoğun ani fren yapanlar geldikleri istikamete geri dönüyo şu izzacılar motorla kayarak düşüyo bizim burası böyle sizlerde ne var :D
as burda birazcık kar yağdı ve durdu. kuru ayaz kaldığı yerden devam ediyor. düşen pizzacıların pizzalarını al boşa gitmesin yiriz burda :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a kar bize de uğradı akşam üstü ne kar yağdı arkadaş 1 saat için ortalık felç oldu ben de trafikteydim allahtan bir sıkıntı olmadı ancak birkaç tane üzerime kayarak gelen arabadan burun farkıyla kurtuldum :D bu arada lastik almak isteyenlere lassa snoways şiddetle tavsiye edilir :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

GÜRKAN link=topic=7169.msg681212#msg681212 date=1357593643' Alıntı:
sözde balkanlar gelecek kar, edirneden giriş yapacak , bekliyoz ne gelen var ne giden :D
burda da yarım saat bilemedin bir saat kadar bir yağdı,öyle devam etseydi şimdiye 40-50 cm olmuştu :) şimdi az az atıyor gönülsüz :)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg681215#msg681215 date=1357593756' Alıntı:
burda da yarım saat bilemedin bir saat kadar bir yağdı,öyle devam etseydi şimdiye 40-50 cm olmuştu :) şimdi az az atıyor gönülsüz :)
Aynı Burayı Tarif Ettin Abi
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg681209#msg681209 date=1357593494' Alıntı:
S.a kar bize de uğradı akşam üstü ne kar yağdı arkadaş 1 saat için ortalık felç oldu ben de trafikteydim allahtan bir sıkıntı olmadı ancak birkaç tane üzerime kayarak gelen arabadan burun farkıyla kurtuldum :D bu arada lastik almak isteyenlere lassa snoways şiddetle tavsiye edilir :)
as bilader iyi kurtarmışsın valla ;) Bu arada lastik olarak bridgestone blizzak tercihimdir :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt