En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

gokhanozkan link=topic=7169.msg682039#msg682039 date=1357682811' Alıntı:
s.a.

temelin tayini erzuruma çıkmış
bi gün anons duyuyor arabalarınızı yolun sağına çekin.sol tarafı belediye temizleyecek.
temel hemen gidip sağa çekiyor.
ertesi gün araçlarınızı sola çekin ,temel hemen gidip sola parkediyor.
bu süreç 3-5 gün sürüyor.
sonra bi anons yapılıyor.fadime de temelde anonsu anlamıyor.
temel fadimeye dönüp yav boşver araba zaten sürekli garajda belediyenin dediğini yapmayalım diyor ;D
a.s abi hızlı bi giriş oldu :D

Çağrı link=topic=7169.msg682041#msg682041 date=1357682991' Alıntı:
:D a.s bu günlerin anlam ve önemine uygun olmuş gibi abi :)
la kapıdan bi çıkyorum mübarek kediler üzerime saldırıyor karınları tok olduğu halde ne arsızlarmış la iyice sapıttılar :D biliyon bizim kedi nüfusu biraz kalabalık ;D
sizin kediler şimdiden böyleyse Mart ' ta ne yapacaksın çoook merak ediyorum ;D ;D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tümosan 8095 link=topic=7169.msg682034#msg682034 date=1357682538' Alıntı:
s.a hayırlı akşamlar arkadaşlar.yarın yine tatil okullar bizim 2 günlük taşıma parası gitti .
a.s abi. servis işimi yapıyorsun :S
Çağrı link=topic=7169.msg682035#msg682035 date=1357682539' Alıntı:
kedi deme bana :D çok soğuk ya la :)
ban*-*8 -*das :D
oyn-*-saw oyn-*-saw oyn-*-saw
gokhanozkan link=topic=7169.msg682039#msg682039 date=1357682811' Alıntı:
s.a.

temelin tayini erzuruma çıkmış
bi gün anons duyuyor arabalarınızı yolun sağına çekin.sol tarafı belediye temizleyecek.
temel hemen gidip sağa çekiyor.
ertesi gün araçlarınızı sola çekin ,temel hemen gidip sola parkediyor.
bu süreç 3-5 gün sürüyor.
sonra bi anons yapılıyor.fadime de temelde anonsu anlamıyor.
temel fadimeye dönüp yav boşver araba zaten sürekli garajda belediyenin dediğini yapmayalım diyor ;D
:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg682042#msg682042 date=1357683110' Alıntı:
a.s abi hızlı bi giriş oldu :D
sizin kediler şimdiden böyleyse Mart ' ta ne yapacaksın çoook merak ediyorum ;D ;D ;D
martta çok meşgul oluyolar sıkıntı olmuyo ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg682042#msg682042 date=1357683110' Alıntı:
a.s abi hızlı bi giriş oldu :D
Çağrı link=topic=7169.msg682041#msg682041 date=1357682991' Alıntı:
:D a.s bu günlerin anlam ve önemine uygun olmuş gibi abi :)
:D
çok kar varmış köyde.ankarada bişi yok.yollar kapanmış babam gidip açmış.dedim iyi etmişsin köyün çeşmesinden depoyu doldurursun artık dedim ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Yeni gelen dostlar a.selam hoşgeldiniz, alıntı yapmaya kalksam yarın sabaha anca iletilecek.:) Triplerde bu trakkulüp yine, bakalım sonu ne olacak.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

gokhanozkan link=topic=7169.msg682047#msg682047 date=1357683325' Alıntı:
:D
çok kar varmış köyde.ankarada bişi yok.yollar kapanmış babam gidip açmış.dedim iyi etmişsin köyün çeşmesinden depoyu doldurursun artık dedim ;D
;D bizim orda da 8-10 cm varmış gündüz konuştuğuma göre üstünü kapatsın yeter ayazlardan korusun sonra fazlası da zararmış geçen sene görmüş olduk :) mazot konusunda bişey diyemem agalık öyle bişey ;D

anayurtlu link=topic=7169.msg682048#msg682048 date=1357683380' Alıntı:
martta boş kalan olursa paçadan yapışır bak ;D
doğru diyosun sakata geliriz :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

maksat küçük bir tebessüm zuha-*-s
254625_484864574892808_9685660_n.jpg
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg682044#msg682044 date=1357683217' Alıntı:
a.s abi. servis işimi yapıyorsun :S oyn-*-saw oyn-*-saw oyn-*-saw:D
evet fatih bey.meb le anlaşmalı .nette sorun oluyor cvp yazamazsam kusura bakman
anayurtlu link=topic=7169.msg682037#msg682037 date=1357682671' Alıntı:
a.s mehmet abi hayırlısı olsun diyelim ;)

niye la :D ge pisi pisi pisi :D
herşeyin başı hayır barış bey.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg682052#msg682052 date=1357683516' Alıntı:
;D bizim orda da 8-10 cm varmış gündüz konuştuğuma göre üstünü kapatsın yeter ayazlardan korusun sonra fazlası da zararmış geçen sene görmüş olduk :) mazot konusunda bişey diyemem agalık öyle bişey ;D
doğru diyosun sakata geliriz :D
2 ay sonra görürüm ben o ağayı.
oğlum öyle bir zaman geldikki tilkinin bakır s.çtığı zamandayız diyip geziyor ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tümosan 8095 link=topic=7169.msg682055#msg682055 date=1357683882' Alıntı:
evet fatih bey.meb le anlaşmalı .nette sorun oluyor cvp yazamazsam kusura bakmanherşeyin başı hayır barış bey.
hıı anladım abi. şu bey lafınıda kullanmasak artık :S :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

gokhanozkan link=topic=7169.msg682059#msg682059 date=1357683993' Alıntı:
2 ay sonra görürüm ben o ağayı.
oğlum öyle bir zaman geldikki tilkinin bakır s.çtığı zamandayız diyip geziyor ;D
Aynen, yarın bakır toplamak lazım babam da aynısını söyledi.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

gokhanozkan link=topic=7169.msg682059#msg682059 date=1357683993' Alıntı:
2 ay sonra görürüm ben o ağayı.
oğlum öyle bir zaman geldikki tilkinin bakır s.çtığı zamandayız diyip geziyor ;D
;D ;D bize de lazım bakırlardan yaw var mı bulmanın bir formülü :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tümosan 8095 link=topic=7169.msg682064#msg682064 date=1357684178' Alıntı:
tamam abim .ama alışkanlık bide saygıdan.
bu net için bi formül yokmu rüzgarda cok sıkıntı oluyo
anlıyorum abi bu çok iyi bişey ama neredeyse babam yaşındasın garibime gidiyor :) abi telekomu ara gelsinler kabloları sağlamlasınlar. benimde öyle idi sürekli kopuyodu rüzgarda net. sonra geldiler yaptılar daha iyi oldu.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tümosan 8095 link=topic=7169.msg682068#msg682068 date=1357684405' Alıntı:
abi bu bakır toplama işini biraz acsanız neymiş .ilk kez duyyom.
Hava çok ayaz olunca, mesela kapının kulpu falan eline yapışır.:) O zaman bu söz kullanılır, bu gece tilkiler bakır s..cak deler. Şimdi ise sular donacak, sayaçlar patlayacak diyoruz. Eskiden sayaç ve su derdi olmadığından tilkinin tezeğinin bakır gibi sert donması hali soğuğu anlatmak için kullanılmıs.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg682073#msg682073 date=1357684532' Alıntı:
anlıyorum abi bu çok iyi bişey ama neredeyse babam yaşındasın garibime gidiyor :) abi telekomu ara gelsinler kabloları sağlamlasınlar. benimde öyle idi sürekli kopuyodu rüzgarda net. sonra geldiler yaptılar daha iyi oldu.
valla fatih aramadan ben gelmeden onlar osandı.rüzgarda sinir ediyo.inan köydeki ana dağıtım tablosuna bi kalbur mermi boşaltmak geliyo içimden ama gel görki .milliyetçilik duğularım ağır basıyo.aylık sınırsız 64 tl veriyom bide o var.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt