En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Eyvlh dayı alacağım olsun deftere yaz 77 debriyaj bitirdi ustaya götürecem bırakıp gelcem yoksa muhbbt ederdik
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ağır Abi link=topic=7169.msg683069#msg683069 date=1357812600' Alıntı:
Eyvlh dayı alacağım olsun deftere yaz 77 debriyaj bitirdi ustaya götürecem bırakıp gelcem yoksa muhbbt ederdik
Yazdım bile hacı, sen dolaş gel 77 önemli değil, demire acımıyorum artık.:D Akşam diziyi izlediysen süperdi valla.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

vale link=topic=7169.msg683039#msg683039 date=1357809969' Alıntı:
çağ kebabını ilk defa duyuyorum o nasıl ..herhalde güzeldir sonuçta kebab
ooo abi felaket bişey :)

azmi link=topic=7169.msg683032#msg683032 date=1357809553' Alıntı:
hadi öğle yemeğinee beyler benden herkese cağ kebap :D
bizim burda da var güzel yapan yerler gerçi erzurumda hiç yemedik aslıyla farklı mıdır bilmiyorum da çok pahalıya satıyolar ankarada :S

S.a ahali bugün güneş yüzünü gösterdi :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg683149#msg683149 date=1357817891' Alıntı:
ooo abi felaket bişey :)
bizim burda da var güzel yapan yerler gerçi erzurumda hiç yemedik aslıyla farklı mıdır bilmiyorum da çok pahalıya satıyolar ankarada :S

S.a ahali bugün güneş yüzünü gösterdi :)
e yolun düşerse kesin beklerim yedirmeden de yollamam
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg683193#msg683193 date=1357823293' Alıntı:
a.s bılader ler :) nbr fatıh
:D as bilader :) ne olsun valla bugün sınav yoktu az önce kuoförden geldim oturdum çayımı yudumlayıp konuları kurcalıyorum :D sen napıyon nasıl gidiyor :S :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

aynı benımde bugun sınav yok ama yarın ıkı tane :D bende sımdı cay ıcecegım la :D yok mu dumanlı td den bı paylasımın ?
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a ve A.s millet eee nerde kalmıştık :D

rocky link=topic=7169.msg683197#msg683197 date=1357823637' Alıntı:
:D as bilader :) ne olsun valla bugün sınav yoktu az önce kuoförden geldim oturdum çayımı yudumlayıp konuları kurcalıyorum :D sen napıyon nasıl gidiyor :S :)
kuaför ney lan sanki çankaya nın ortasında sosyetenin içindesin zuha-*-s berber işte zuha-*-s zuha-*-s zuha-*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg683198#msg683198 date=1357823738' Alıntı:
aynı benımde bugun sınav yok ama yarın ıkı tane :D bende sımdı cay ıcecegım la :D yok mu dumanlı td den bı paylasımın ?
:D Allah yardımcımız olsun ( cümlemizin ) :) Afiyet olsun.
:D TD ye sataşacanız illa zaten :D Bi kurcalayayım bakalım varmı bişeyler :D
anayurtlu link=topic=7169.msg683200#msg683200 date=1357823829' Alıntı:
S.a ve A.s millet eee nerde kalmıştık :D
kuaför ney lan sanki çankaya nın ortasında sosyetenin içindesin zuha-*-s berber işte zuha-*-s zuha-*-s zuha-*-s
:D a.s bilader.
accık modern, çağdaş ol loo :D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683201#msg683201 date=1357823893' Alıntı:
:D Allah yardımcımız olsun ( cümlemizin ) :) Afiyet olsun.
:D TD ye sataşacanız illa zaten :D Bi kurcalayayım bakalım varmı bişeyler :D:D a.s bilader.
accık modern, çağdaş ol loo :D ;D
su tatıl bı baslasa belkı 55 46 ya cold start yapacam ama bıtmedı gıttı sınavlar ...
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg683202#msg683202 date=1357823982' Alıntı:
su tatıl bı baslasa belkı 55 46 ya cold start yapacam ama bıtmedı gıttı sınavlar ...
:D bende NH ile ne videolar çekicem xperıa ile ama... :D
Benim 17 sinde bitiyor. Senin ki nezaman biticek :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg683202#msg683202 date=1357823982' Alıntı:
su tatıl bı baslasa belkı 55 46 ya cold start yapacam ama bıtmedı gıttı sınavlar ...
Kaç Santim Kar Var Senin 55 ' de Kabinde Yok Nasıl Yapıcaz ;D :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683203#msg683203 date=1357824049' Alıntı:
:D bende NH ile ne videolar çekicem xperıa ile ama... :D
Benim 17 sinde bitiyor. Senin ki nezaman biticek :S
benım yarın son ıkı sınav var sonra bıtttıııı :D ama bı dersten bute kaldım :( sony nasıl memnun musun
KamilAydın link=topic=7169.msg683205#msg683205 date=1357824189' Alıntı:
Kaç Santim Kar Var Senin 55 ' de Kabinde Yok Nasıl Yapıcaz ;D :D
memleketten haberım yok da soguk oldugu kesın ... kabın lazım degıl zaten ... start gır gır gır sonra stop :D gezmek yok
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

A.s beyler e sınav haftası artık günler geçmek bilmiyordur şimdi sizin yokmu kopya düzeneğı sizde :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg683206#msg683206 date=1357824249' Alıntı:
benım yarın son ıkı sınav var sonra bıtttıııı :D ama bı dersten bute kaldım :( sony nasıl memnun musun memleketten haberım yok da soguk oldugu kesın ... kabın lazım degıl zaten ... start gır gır gır sonra stop :D gezmek yok
:D benimde kalıyor galiba 1 ders ama seneye veririm ya :D bütle falan uğraşamam :D sony iyi ya bi şarj az geliyor okadar kamerası falan güzel memnunum. Tavsiye ederim :)
azmi link=topic=7169.msg683207#msg683207 date=1357824398' Alıntı:
A.s beyler e sınav haftası artık günler geçmek bilmiyordur şimdi sizin yokmu kopya düzeneğı sizde :)
:D tenezzül etmem :)
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt