En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683208#msg683208 date=1357824476' Alıntı:
:D benimde kalıyor galiba 1 ders ama seneye veririm ya :D bütle falan uğraşamam :D sony iyi ya bi şarj az geliyor okadar kamerası falan güzel memnunum. Tavsiye ederim :):D tenezzül etmem :)
zaten kendımı zor tutuyorum arkadas nokıa nın soluk fotolarına bakmaktan sıkıldım :D bakalım nasıp
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Bizimde haftaya başlıyor finaller şuan fotokopi dolandırıyorum sonra düzenek hazırlarım :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg683209#msg683209 date=1357824621' Alıntı:
zaten kendımı zor tutuyorum arkadas nokıa nın soluk fotolarına bakmaktan sıkıldım :D bakalım nasıp
sat bilader sat al bi sony :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683213#msg683213 date=1357824793' Alıntı:
sat bilader sat al bi sony :D
bu yaz nokıa nın ıkı kere kapagını degıstırdım ... sony yazın yagın pasın ıcınde nasıl sen bır dene bakalım bu yaz :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg683218#msg683218 date=1357825045' Alıntı:
bu yaz nokıa nın ıkı kere kapagını degıstırdım ... sony yazın yagın pasın ıcınde nasıl sen bır dene bakalım bu yaz :D
:D sen daha iyisini alırsın inşallah. Cihan abi gibi takıl sen :D o daha kalite :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

68cerran68 link=topic=7169.msg683226#msg683226 date=1357825349' Alıntı:
selamın aleykum hayırlı aksamlarr arkadaslar
a.s hayırlı akşamlar

ertac sahın link=topic=7169.msg683227#msg683227 date=1357825418' Alıntı:
a.s. hayırlı aksamlar ayfon bızı asar zaten :D
bilader yalnız sony xperia ray ve sola da en son ıcs güncellemesi var jelly bean gelmeyecek sıkıntı olur mu :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg683228#msg683228 date=1357825552' Alıntı:
a.s hayırlı akşamlar
bilader yalnız sony xperia ray ve sola da en son ıcs güncellemesi var jelly bean gelmeyecek sıkıntı olur mu :S
o ne la barıs :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

68cerran68 link=topic=7169.msg683226#msg683226 date=1357825349' Alıntı:
selamın aleykum hayırlı aksamlarr arkadaslar
as abi.
ertac sahın link=topic=7169.msg683227#msg683227 date=1357825418' Alıntı:
a.s. hayırlı aksamlar ayfon bızı asar zaten :D
:D doğru diyorsun.
anayurtlu link=topic=7169.msg683228#msg683228 date=1357825552' Alıntı:
a.s hayırlı akşamlar
bilader yalnız sony xperia ray ve sola da en son ıcs güncellemesi var jelly bean gelmeyecek sıkıntı olur mu :S
harbiden ne o :S :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg683230#msg683230 date=1357825690' Alıntı:
la bunlar android yazılımları :D xp vista gibi diyelim ;D boşver o kdr teknoloji manyağı olmaya gerek yok ama görsellik ve performans olarak baya faydalı oluyolar ama sony de güncelleyince genelde tlfn kasıyo ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg683232#msg683232 date=1357825880' Alıntı:
la bunlar android yazılımları :D xp vista gibi diyelim ;D boşver o kdr teknoloji manyağı olmaya gerek yok ama görsellik ve performans olarak baya faydalı oluyolar ama sony de güncelleyince genelde tlfn kasıyo ;D
anayurtlu link=topic=7169.msg683233#msg683233 date=1357825911' Alıntı:
Fatih sen telefonu güncellemediysen sendeki sürümü gingerbread olması lazım :D
otomatik güncelleme yapıyor zaten gerekli olan programları. Fazla kurcalamıyorum zaten.
ertac sahın link=topic=7169.msg683236#msg683236 date=1357826032' Alıntı:
fatıh aldın basına bela yı :D barıs ın tumo gıbı la o zaman senın sony hep bı degısıklık yapacan :D
yok ya ne değişikliği :) memnunum ben :D bu hepsi için geçerli hem :)
anayurtlu link=topic=7169.msg683237#msg683237 date=1357826154' Alıntı:
la bütün androidler böyle :D
sende android alma madm bilader . sony le alakası yokki bunun :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683239#msg683239 date=1357826220' Alıntı:
otomatik güncelleme yapıyor zaten gerekli olan programları. Fazla kurcalamıyorum zaten.yok ya ne değişikliği :) memnunum ben :D bu hepsi için geçerli hem :)sende android alma madm bilader . sony le alakası yokki bunun :D
bu teknolojı de ısın b.kunu cıkarıyor :)
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt