Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
adaleti 2007 yılından bugüne çok iyi anladım bu memlekette adelet yok. Haklıyla haksızı ayırmak çok zor olmuş adalet bakanlığıncada.
Neyse ben bi hava almaya çıkıyorum gelirim 1-2 saate.
ertac sahın link=topic=7169.msg683247#msg683247 date=1357827391' Alıntı:zemherı cıft ı yapacamah ulen ah adalet mı bu bılader
Neyse ben bi hava almaya çıkıyorum gelirim 1-2 saate.