Yusuf Amca ya çatmasın ne yaptın benim Fonodumu diye.Ağır Abi link=topic=7169.msg683727#msg683727 date=1357903632' Alıntı:Görmemişin oğlu olmuş tutmuş koparmış misali zuha-*-s ;D
ben destekçisiyim cihan abiminÇağrı link=topic=7169.msg683729#msg683729 date=1357903715' Alıntı:bence nasıl olsa hepsiyle mücadele edemem diye hiç topa girmiyo ;D ;D
rocky link=topic=7169.msg683734#msg683734 date=1357903925' Alıntı:ben destekçisiyim cihan abimin![]()
hala öğrenemedi ;DAğır Abi link=topic=7169.msg683735#msg683735 date=1357903975' Alıntı:Şansını zorlama derim profiline girmem ile çıkman bir olur![]()
Ağır Abi link=topic=7169.msg683735#msg683735 date=1357903975' Alıntı:Şansını zorlama derim profiline girmem ile çıkman bir olur![]()
Çağrı link=topic=7169.msg683736#msg683736 date=1357904204' Alıntı:hala öğrenemedi ;D
tamam gerek kalmadırocky link=topic=7169.msg683737#msg683737 date=1357904271' Alıntı:ah bu sitedeki yetkilelerin hepsi mf ci olmak zorundamı yahu
![]()
cihan abi kim :S mf den gerisi yalan. Fendt bile mf ile eşdeğer sayılırfazlası yoktur
seninle özeldende görüşsek olur
![]()
Çağrı link=topic=7169.msg683738#msg683738 date=1357904337' Alıntı:tamam gerek kalmadı![]()
MF fan buası, bir zamanlar NH Fan ile kardeş site olduyduk, grup çok dayanamadı fes oldurocky link=topic=7169.msg683737#msg683737 date=1357904271' Alıntı:ah bu sitedeki yetkilelerin hepsi mf ci olmak zorundamı yahu
![]()
cihan abi kim :S mf den gerisi yalan. Fendt bile mf ile eşdeğer sayılırfazlası yoktur
seninle özeldende görüşsek olur
![]()
nailyetek link=topic=7169.msg683741#msg683741 date=1357904506' Alıntı:MF fan buası, bir zamanlar NH Fan ile kardeş site olduyduk, grup çok dayanamadı fes oldu![]()
noo*-*- sop-*-sa şety*-*rocky link=topic=7169.msg683739#msg683739 date=1357904434' Alıntı:![]()
sen muhtara dua et2 tane BB maf eder beni ;D seni yalnız sıkıştırıcam şety*-* şety*-*
![]()
nailyetek link=topic=7169.msg683741#msg683741 date=1357904506' Alıntı:MF fan buası, bir zamanlar NH Fan ile kardeş site olduyduk, grup çok dayanamadı fes oldu![]()
Kralla TD 80 i kıyasladıysan, üç aşşağı beş yukarı dediklerine katılıyorum.rocky link=topic=7169.msg683744#msg683744 date=1357904855' Alıntı:şimdi ne desem MF ciler olarak bana tepki göstereceksiniz o yüzden;
İllede MF illede MF![]()
NH kadar motor olmasada NH yeyakın bir marka yinede şety*-*![]()
nailyetek link=topic=7169.msg683748#msg683748 date=1357905615' Alıntı:Kralla TD 80 i kıyasladıysan, üç aşşağı beş yukarı dediklerine katılıyorum.![]()
Bilader; kralda MF yazıyor, TD 80 de NHrocky link=topic=7169.msg683749#msg683749 date=1357905911' Alıntı:pehhhh ;D zuha-*-s Ya nail abi senin ağzından çıkanla kulağının duyduğu bir değil
Kralda kimmiş. TD80D imparator *098*- *098*-
kamyon çekerken çeki çivisini kırdığı yetmiyomuş gibi birde koca halatı koparan motor o
![]()
fatih gerekli mesajı imzana koydumrocky link=topic=7169.msg683749#msg683749 date=1357905911' Alıntı:pehhhh ;D zuha-*-s Ya nail abi senin ağzından çıkanla kulağının duyduğu bir değil
Kralda kimmiş. TD80D imparator *098*- *098*-
kamyon çekerken çeki çivisini kırdığı yetmiyomuş gibi birde koca halatı koparan motor o
![]()