En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg683752#msg683752 date=1357906159' Alıntı:
Bilader; kralda MF yazıyor, TD 80 de NH :D şeyse şey, şey bakımından şeyettim.:D
:D senin canın sağolsun be abi :D şeyedilen şey anlaşıldı nail abi :D
Çağrı link=topic=7169.msg683755#msg683755 date=1357906499' Alıntı:
fatih gerekli mesajı imzana koydum :D
:D Senden kurtuluş yok mu bilader :D vuracam kilidi profilime. Ama hırsıza kapı mı dayanır ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683758#msg683758 date=1357906719' Alıntı:
:D senin canın sağolsun be abi :D şeyedilen şey anlaşıldı nail abi :D :D Senden kurtuluş yok mu bilader :D vuracam kilidi profilime. Ama hırsıza kapı mı dayanır ;D
yavuz hırsız :D bilader git kubotacılara ergutculara falan dalaş bizi rahat bırak karışma bizim MFlerimize kralla td80i taksak köyü gezdirir la kral mavişe ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg683759#msg683759 date=1357906814' Alıntı:
yavuz hırsız :D bilader git kubotacılara ergutculara falan dalaş bizi rahat bırak karışma bizim MFlerimize kralla td80i taksak köyü gezdirir la kral mavişe ;D
:D yanlış sulardasın çağrııı :D Aldıracanız bana bi t6060 bak :D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ranger link=topic=7169.msg683770#msg683770 date=1357907302' Alıntı:
S.A ahali yine MF - NH tartışması başlamış :D
şu fatihi kuralına uygun bir şekilde mfci yapalım diyoruz ama pek olacak gibi değil artık gerekirse illegal yollara başvuracağız :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg683768#msg683768 date=1357907128' Alıntı:
kralı çekebilmek için dimi sen de biliyosun td80in yiyeceği halt değil ;D ;D
Bende yalan yok bilader. Açı konuşayım evet 3085 le TD80 olacak iş değil biraz zorlar belki ama yapacak bişey yok :) şimdi çekiliyorum ama kısmetse birkaç yıl sonra görüşelim :D ozaman yakacam o motoru :D ankara elmadağda bağlıcam bursa karacabeye kadar çekecem o 85 i :D ;D
ranger link=topic=7169.msg683770#msg683770 date=1357907302' Alıntı:
S.A ahali yine MF - NH tartışması başlamış :D
:D a.s napalım işte ortam ısınsın dedik :D
Çağrı link=topic=7169.msg683771#msg683771 date=1357907405' Alıntı:
şu fatihi kuralına uygun bir şekilde mfci yapalım diyoruz ama pek olacak gibi değil artık gerekirse illegal yollara başvuracağız :)
:D mf bizim oralarda çekmez ıh-*-s :D
ranger link=topic=7169.msg683774#msg683774 date=1357907574' Alıntı:
Aslında bende Fatihin yanında olmak isterdimde daha maviş sahibi olamadık :D
:D ol ol abi :D önce benden yana ol gerisi gelir Allah ' ın izni ile :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683777#msg683777 date=1357907634' Alıntı:
Bende yalan yok bilader. Açı konuşayım evet 3085 le TD80 olacak iş değil biraz zorlar belki ama yapacak bişey yok :) şimdi çekiliyorum ama kısmetse birkaç yıl sonra görüşelim :D ozaman yakacam o motoru :D ankara elmadağda bağlıcam bursa karacabeye kadar çekecem o 85 i :D ;D:D a.s napalım işte ortam ısınsın dedik :D:D mf bizim oralarda çekmez ıh-*-s :D:D ol ol abi :D önce benden yana ol gerisi gelir Allah ' ın izni ile :D
aycan abinin videoları görmüşsündür umarım ;D

ranger link=topic=7169.msg683774#msg683774 date=1357907574' Alıntı:
Aslında bende Fatihin yanında olmak isterdimde daha maviş sahibi olamadık :D
maksat muhabbet ama tavsiye etmem boşver kırmızı olsun beş on onbeş parası neyse fazla olsun :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683777#msg683777 date=1357907634' Alıntı:
Bende yalan yok bilader. Açı konuşayım evet 3085 le TD80 olacak iş değil biraz zorlar belki ama yapacak bişey yok :) şimdi çekiliyorum ama kısmetse birkaç yıl sonra görüşelim :D ozaman yakacam o motoru :D ankara elmadağda bağlıcam bursa karacabeye kadar çekecem o 85 i :D ;D:D a.s napalım işte ortam ısınsın dedik :D:D mf bizim oralarda çekmez ıh-*-s :D:D ol ol abi :D önce benden yana ol gerisi gelir Allah ' ın izni ile :D
Fatih bence 3085 e fazla bulaşma sonra zararlı çıkarsın :D Elmadağa gidersen TD90 la felan git :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ranger link=topic=7169.msg683780#msg683780 date=1357907979' Alıntı:
Fatih bence 3085 e fazla bulaşma sonra zararlı çıkarsın :D Elmadağa gidersen TD90 la felan git :D
bence 100lük bulsun aşağısı sıkıntılı olabilir :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg683778#msg683778 date=1357907795' Alıntı:
aycan abinin videoları görmüşsündür umarım ;D
maksat muhabbet ama tavsiye etmem boşver kırmızı olsun beş on onbeş parası neyse fazla olsun :D
;D zuha-*-s jd mi sandın sen benim cengaveri :D

şu kırmızı olsun 5 fazla olsun mantığı ne ya :D mavi olunca 5 ucuz mu oluyo yani :D
ranger link=topic=7169.msg683780#msg683780 date=1357907979' Alıntı:
Fatih bence 3085 e fazla bulaşma sonra zararlı çıkarsın :D Elmadağa gidersen TD90 la felan git :D
:D 6060 ile gidicem oraya :D
Çağrı link=topic=7169.msg683781#msg683781 date=1357908060' Alıntı:
bence 100lük bulsun aşağısı sıkıntılı olabilir :D
:D bayır aşağı çekersin doğru ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683783#msg683783 date=1357908233' Alıntı:
;D zuha-*-s jd mi sandın sen benim cengaveri :D

şu kırmızı olsun 5 fazla olsun mantığı ne ya :D mavi olunca 5 ucuz mu oluyo yani :D :D 6060 ile gidicem oraya :D :D bayır aşağı çekersin doğru ;D
denemesi bedava sıkıntı yok :) kırmızı olunca kalite oluyor 5 fazlası ondan ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg683783#msg683783 date=1357908233' Alıntı:
;D zuha-*-s jd mi sandın sen benim cengaveri :D

şu kırmızı olsun 5 fazla olsun mantığı ne ya :D mavi olunca 5 ucuz mu oluyo yani :D :D 6060 ile gidicem oraya :D :D bayır aşağı çekersin doğru ;D
6060 ile gidicem oraya
6060 la gidersen hiç şansı yok :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg683784#msg683784 date=1357908319' Alıntı:
denemesi bedava sıkıntı yok :) kırmızı olunca kalite oluyor 5 fazlası ondan ;)
:D işborada kalite :D harbiden doğru bir söz yalan yok :D
azmi link=topic=7169.msg683785#msg683785 date=1357908392' Alıntı:
fatih çok övdün nh yi getirde kapıştırak 285 lee :)
övmek :S noo*-*- bazen ayar oluyorum yok savunuyormuşum falan bilmem ne. Bu sadece benim için değil genel olarak tabi. Ben doğrudan yanayım ve benim için nh mf farketmez ben haklı olanı doğru olanı söylerim gözümün gördüğünce. işim olmaz nh yi övmekle. ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Nh de boş motor değil. Ben memnunum şahsen. :) ama sende şimdi 285 le bir tutma yani :D
Çağrı link=topic=7169.msg683787#msg683787 date=1357908480' Alıntı:
:) bak fatih senin sikletin ben değilim :D :D ağır sikletlere dalaşma ;D
:D doğru söze ne denir :D
ranger link=topic=7169.msg683788#msg683788 date=1357908513' Alıntı:
6060 la gidersen hiç şansı yok :D
tv ekibi çağırcam bursa getirirken :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt