tavsiye etmem bir yere zarar verirsinMerhaba arkadaşlar Ben Hasan Hüseyin.
1977 model ilk sahibinden Fiat 780 traktörüm var.
Traktöre Rektefiye yaptırıp Turbo Uygulaması yapmak istiyorum.
Önereceğiniz turbo markası varmi arkadaşlar
Merhaba arkadaşlar Ben Hasan Hüseyin.
1977 model ilk sahibinden Fiat 780 traktörüm var.
Traktöre Rektefiye yaptırıp Turbo Uygulaması yapmak istiyorum.
Önereceğiniz turbo markası varmi arkadaşlar
Tümosan 8280'nin Turbolarindan takicaz onları kaldırır 0.3, 0.6 bar aralığında. Turbo Intercool olacak Kuru tip hava filtreli yeni emme manifold yeni egoz monilfoldu turbo boruları alüminyum olacak ısıya dayanması için. Ayriyeten 4 çıkış hidrolik çıkışı konulacak.1977 den bu yana baya yorulmuştur blok sıfırdan toplanırsa güzel olur ama pistonlar-krank mili-yataklar-silindir kapak saplamaları-sübaplar-enjektörleri sıfırı ile değişirsin motor yağı değişir komple radyatörü büyütürsün intercooler takılır borular döşenir silindir kapağına da port polish yaptırırsın yuvalara hava giriş çıkışı rahatlar güzel de bi pompa enjektör ayarı ile canavar olur ama işte blok basınca dayanırmı orası meçhul metal yorgunluğu vardır onda illaki kol çıkartma ihtimali yükselir turbo yerine motoru orjinaline sadık olarak sıfırdan toplayın stroker kit yaptırın hacim büyültsünler performansı biraz artar motorun çok bi değişiklik olmaz ama motoru çöp olmaktan kurtarırsınız
Tümosan 8280'nin Turbolarindan takicaz onları kaldırır 0.3, 0.6 bar aralığında. Turbo Intercool olacak Kuru tip hava filtreli yeni emme manifold yeni egoz monilfoldu turbo boruları alüminyum olacak ısıya dayanması için. Ayriyeten 4 çıkış hidrolik çıkışı konulacak.
Gövde sağlam ya yaramaz sanırım. Büyük turbo takicam ve susturucuz straight pipe egzoz [emoji91][emoji91]Turbo basıncı çok yükseltilmezse sorun olmaz bence ama 0.8-1 bar gibi basınçlarda sıkıntı çıkma olasılığı yüksek gibi geliyor bana blok açısından
Gövde sağlam ya yaramaz sanırım. Büyük turbo takicam ve susturucuz straight pipe egzoz [emoji91][emoji91]
3.7 litre kardeşimmotorun hacmi ne tam olarak 4 silindir tdler gibi 3.9 falanmı neden sorduğumu merak ederseniz eğer turbo fazla büyük olursa motor çok yüksek devirlerde ancak doldurur turboyu oda işinize yaramaz büyük yerine küçük turbo koyarsanız daha alt devirlerde turbo yeteri basınca ulaşır güç artışı gerçekleşir hemen
3.7 litre kardeşim
direk tdlerdeki turbodan koyabilirsiniz o zaman egsoz manifold emme manifold yapılır güzelce saat gibi olur gerekli ayarlar ile olmadı rektefe + turboya vereceğiniz para ile hurdalıkta hazır turbolu td motoru bulabilirseniz o daha iyi olur sök tak yaparsınız direk 780e benim kullandığım td80 nin motoru bile koyulsa fırıl fırıl çevirir tek çeker motoru 3 piston 2.9 lite 80 hp hangisi hesaplı olursa artık
Kendi iş yerimiz var şükür ayarlarız boş bir zamanda
Yakıtıda bir hayli vardır yaO zaman daha iyi bizim akrabada 1080 mf var tek çeker motor orjinalinde 4 silindir 80 hp diye biliyorum ben krank milini kesti hiç motor açmadan komple söktüler 6 silindir turbolu 165 hp perkins motor koydular difransiyel dayanmıyor ama motor rolantide 5li pulluğu şaseye kadar gömüp gidiyor
Yakıtıda bir hayli vardır ya
o dediğiniz motor Dodge nin motoru muhtemelen as950 nindirO zaman daha iyi bizim akrabada 1080 mf var tek çeker motor orjinalinde 4 silindir 80 hp diye biliyorum ben krank milini kesti hiç motor açmadan komple söktüler 6 silindir turbolu 165 hp perkins motor koydular difransiyel dayanmıyor ama motor rolantide 5li pulluğu şaseye kadar gömüp gidiyor