kabin

Katılım
25.11.2011
Mesajlar
81
Şehir
Ankara
Arkadaşlar kabinin üstünde buluna fanın kapagı varmı başka kabinlilere baktım hep kapaklı ama ben bulamadım bizimkindemi yok yada bütün erkuntlardamı ?
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,083
Şehir
Ankara
Ynt: kabin

murat_saribas link=topic=51638.msg524698#msg524698 date=1327955991' Alıntı:
kafana takma su toz bişey olmaz hepsi açık deutz larda üstte 15 cm yükseklikte kapak var

3 yıl garanti var zaten bişey olacak ise olur
bence sorun olur şöyle olur ormanda çalışanlar var tepeden bi ağaç dalı gelse sıkışır yanar motoru.yeri iyi değil.
 
Katılım
22.07.2009
Mesajlar
1,257
Şehir
BURDUR - KARAMANLI
Ynt: kabin

anayurtlu 3105d link=topic=51638.msg524727#msg524727 date=1327957307' Alıntı:
kapatılıkmı yaww nerden hava alacak oyuncak değil bu su filan alır die düşünüyosan almaz
<a href='http://www.ressim.net/i/5473339_imagescatgu95n-jpg.html'><img src='http://ressim.net/b/out.php/i5473339_imagescatgu95n-jpg' alt='Ucretsiz Resim yukle ve Paylas' border='0' /></a>
<a href='http://www.ressim.net/i/5473340_3238-deutz-fahr-agroplus-80-600961-0-jpg.html'><img src='http://ressim.net/b/out.php/i5473340_3238-deutz-fahr-agroplus-80-600961-0-jpg' alt='Ucretsiz Resim yukle ve Paylas' border='0' /></a>
üstteki kapağın yanlarında açıklıklar var havayı ordan alıyor
 
Katılım
08.03.2010
Mesajlar
2,027
Şehir
TÜRKİYE
Ynt: kabin

Coook saçma yaptılar onu yaa. Su tut yıka diyo bayi. Saman çekerken komple toz olacak üstüne Yagmur düşerse yapısacak tıkanacak çok cins yapmışlar tavanı.
 
Katılım
08.03.2010
Mesajlar
2,027
Şehir
TÜRKİYE
Ynt: kabin

ARKADAŞLAR kabının içine toz giriyo dedim servise fanın fılıtresı nerede dedim cevap beklediğim gibi geldi :) valla gardas eskılerde plakanın ordaydı ama bununkını bılmıyom olmazsa fabrikaya bı sor :))) ( 2012 servet e) Nasıl engellerız o tozu. Hava girişi tavanda mı şimdi bunların bilen varmı.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt