Hem japon üretimi ve teknolijisi hemde lifto yok.Beklediğim ve merak ettiğim incelemeydi. Güzel paylaşım. Sarı düğmede takıldın iyiki kırılmadıkuyruk milini devreye alır o.
En büyük eksik hostes koltuğu ve lifto matic düğmesi.
Hem japon üretimi ve teknolijisi hemde lifto yok.
Mahsusmu yapıyorlar bunu .
Teşekkürler kardeşim. Sarı düğme Japonlara alışkın olmayana garip geliyor kırılmaz kolay kolay amaBeklediğim ve merak ettiğim incelemeydi. Güzel paylaşım. Sarı düğmede takıldın iyiki kırılmadıkuyruk milini devreye alır o.
En büyük eksik hostes koltuğu ve lifto matic düğmesi.
Düşük beygir gücünde önemsemiyorlar pek traktörleri Massey 5410 hariç tabiHem japon üretimi ve teknolijisi hemde lifto yok.
Mahsusmu yapıyorlar bunu .
Orayı düzgün yapamamışlar ama çok ergonomik bir kabini var. Kabin kesinlikle ufak. İçine ben oturunca sanki taksiye oturmuşum gibiydi.Sarı düğme azcık asılınca kapakla beraber çıktı bence biraz dandik görünüyor. Genel olarak kabin güzel. Tavşan, kaplumbağa ve salyangoz yani sürüngen işareti var
Bu sınıfta 5410 Massey harici kaliteye pek önem veren yok hatta Massey lider bu 70 beygir sınıfında. Ama onunda fiyatı Kubotanın 2 katı tabi.buram buram kalite kokan traktör var mı acaba
Kesinlikle olmalıydı lift o matic. Resmen işkence olur tarlada adama. Ki 74 beygir güçteki traktör sonuçta az para vermiyoruz.Valla büyük eksiklik abi. Sürüm işlerinde adamı verem eder. Zaten çoğu kişi kubota çekmiyor diyor. Aslında bunun sebebi de hassasiyet ayarının yapılamaması. Lifto matic koysun daha çok rağbet görür Hatta Elektronik lift-o matic daha iyi olur.