Power; Direksiyonun sol tarafında T harfine benzeyen bir koldur.Düz yolda iletken ileriye istersin motor şahlanır. yükte, tarla sürerken yokuş çıkarken geriye çekersin.sizde iyice hızlandırıp yokuşa vurduğunda devrini Tam almış olur, buna rağmen devirde düşerse kolu geriye çekersin bu sefer Çekiş odaklı performans verir. Yokuştan inerken kolu geriye çekersin, ileri olduğunda motor "Hız Odaklı" tepki verdiğinden zapt edemezsin. Hafif rampa diye kolu Geri almayıp ileri bıraktın ise mutlaka motora az bile olsa gaz vermelisin. Aksi halde motor boşa almış gibi tepki verir. Gaz verince yükle olduğu tepkisini verir. Sebebi ise yokuş yukarı çıkarken kabul edelim ki motor bayıldı ve vites değiştiireceksin debreje bastın kesinlikle geriye kaçmaz, diğerleri kaçar, Burada avantaj iken yokuş aşağıda gaz vermeyince bu şekilde dezavantaj olur. Kötü tarafı ise akü bitince kesinlikle çıldırma ile çalışmaz. Bu özelliğinden dolayı çalışmaz, Pyle us hanging Arab Bostanlar iken curd u run can çalışıyormusun ???? Walden patoz Iki Purdue, Harman zamanı armada Kasnak olurdu 6/7 kişi ile bir kendi yardımı ile ya kasnak döndürülecek motor çalıştırılacak ki....Bu da çoook zahmetli Yada Akü gelecek başka çare yok.. Ayrıca Power Like Üç viteslerde olur. Kesinlikle dört viteslerde olmaz... Eğer dört vitesli bir traktör için Bunun power sistemi dökülmüş diyorsa ya yalan söylüyordur, yada bir yalana inanmıştır. Belkide söküldükten sonra modifiye edilerek surat dişlisi konmuştur. Ayrıca dör virüsler geride nişasta hantalır. Üç vitesli hızlı ve şehridir.üç vitesli olmasına rağmen power ler çok hızlıdır. Hele 1970/79yıllara göre en hızlısıdır. Hız yaparken de az yakar. Onun yaptığı hızı aynısını yapan gününüz popüler traktorleri mazotu hüp demeden içerken powerler biraz koklar