• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Yepyeni New Holland TR5.110

Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,227
Konum
İstanbul
Fotoğraf hangi bayiden, tr5.90 dan aşağısı var mı 65 ve 75
Fabrika da çekilmiş sanırsam. Herhangi bir bilgim yok. Facebookta denk geldikçe konuya ekliyorum. Konya fuarından sonra bu serileri bayilerde görürüz diye düşünüyorum. Zaten bayi lansmanı daha yeni yapıldı. Fiyatlandırması ve müşteri lansmanından sonra anca bayilere gelir. Konya öncesi herhangi bir yerde görüleceğini sanmıyorum. İnşallah şuan ki TD serileri civarında bir fiyatı olur. Gidipte uçuk fiyatlar yazmazlar. Zaten geçen seneden beri zam yapa yapa bir hâl oldular. Aynı traktör hiç bir yenilik yok fiyat uçtu gitti. T5 lerin ucuzlaması da tedavülden kalkacağı için diye düşünüyorum. Onlarda da zaten şişik rakamlara çıktılar. Önce zam sonra indirim yapıyorlar. Mazot fiyatları gibi oldu bunların zam işleride.
 
Katılım
08.03.2010
Mesajlar
1,906
Konum
TÜRKİYE
TD serisini bi bitirseler de böyle biraz özellikli makinalar yapsalar iyi olacak. Diğer firmalar ne yapsada TD serisi kadar satamıyorlar.
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,988
Konum
Sakarya
Bir tdd kullanicisi olarak halen ayni özellik p.s den memnun olanda var olmayanda var ama tt ve 56 serisi nasil bukadar cok satiliyor anlamiyom tds var mesela fiytta uygun 12 12 vites li onun satisi cok az mesela
75 56, dingil mesafesi olarak iyi, lastik ebatları alçak tip, son hız 30 km/h, tork 300 n.m., tatlı rampada 2 ton römork + 1 ton yük, seri 4 ile vites düşmeden, MF 285S gibi rampayı tırmanır.
Balye makinesi haşpaysız 2 ton, haşpaylı 2600 kg civarıdır, kuyruk mili de güç çekiyor.
Seri şanzımanlı traktörler aynı hızda rampa tırmanamıyor.Toprak işlemede ise pulluk, kaz ayağı v.s. tarla çalışmasında motorların zor alandan geçerken, çekiş tepkileri zayıf oluyor.Sert çalışmalı motorların patinaj kontrolü bulunmuyor, yaş zeminde çalışılmıyor.Stabil çalışmalı olanlarda yaş zeminde tatsızdır, esneklik gerekir.
1600 devirde dirayetli çalışan motora bakılıyor.Binaenaleyh Fiat 80 66, Kral 285 S, 3085, Same Explorer,Silver, v.s. cazip duruyor.Yeni nesiller esnek motora sahip olduğundan Zetor şirin gözüküyor.
Pullukta tav durumunda,Fiat 1600-2200 devir, Perkins 1400-1800 devir, JD 1500-1900 devir, Same Silver 1600-2200 devir,Zetor 1800 devir, Steyr 768, 1800-2400 devir (ağır toprakta), istiyor.
3.4 litrelik FPT motorun 1400-1800 devirlerde tork bandı olduğu için bu aralıkta dirayetli çalışır.1900 devir önerimiz ağır toprak koşulu içindir ve en az yakıt bölgesi içindedir.
Motorların boşta az yaktığı devirle, yük altında az yaktığı devirler arasında fark vardır.
Fiat motorun karakteristiğinde değişim olmadığı için sürücü rahatsız olmaz, ves selam.
 
Katılım
12.02.2019
Mesajlar
434
Konum
Kırşehir
Eski serilere karşı insanlarda bir aşinalık var , daha düz makinalar olduğu için daha az sorun algısı var , fiyatları biraz da olsa düşük , bu önemli bir parametre , daha epeyce satilirlar
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,988
Konum
Sakarya
Eski serilere karşı insanlarda bir aşinalık var , daha düz makinalar olduğu için daha az sorun algısı var , fiyatları biraz da olsa düşük , bu önemli bir parametre , daha epeyce satilirlar
[video=youtube;vf4MV0JvG68]https://www.youtube.com/watch?v=vf4MV0JvG68[/video]

Donatı konusunu önemsiyorum, ön aks süspansiyon opsiyonel olarak konulsa, sallanmaktan kurtuluruz.Opsiyonel seçeneklerde çok az oluyor, arabalarda bile 3 farklı paket bulunuyor.Motor konusunda dahi tercih yapılabilir olsa güzel olur.Ağır işte 4,5 lt motor, 3,4 lt motordan %10 gibi az yakıt tüketebiliyor.Tecrübe ile sabittir.
 
Katılım
30.10.2018
Mesajlar
318
Konum
Tokat
Vitesi kapının dışına koysaydınız daha iyi olurdu tt4 serisinde vitesler tam yerinde bu tr5110 serisinde ayağa kalkıp bir adım öne gidip vites atıp geri gelip yerine oturacan..
Merhaba, resimlerden anladığım kadarıyla şanzıman Electro Command. Vites kolu sadece yol ve tarla kademesi için. Vites geçişleri düğmeyle yapıldığı için sağ taraftaki düğmeler gayet ergonomik kullanış için. T.5.115 Electro Command aynı gibi
 
Katılım
30.10.2018
Mesajlar
318
Konum
Tokat
Hayırlı uğurlu olsun. Common Rail motor koymazsalar pekte önemli bir yenilik sayılmaz. Dün YouTube’de 1983’de İtalya’da FİAT 66 serisi reklamı denk geldi. Bizim ülkemizde piyasaya tam olarak 98’de yaygınlaşmaya başladı. Sağlam ve kullanışlı olduğu için sağ olsun Koç üretimini bitirdi. Bana garip gelen 56 serisi hala üretiliyor. 66 serisi yanılmıyorsam 2003’de bitti. Çok Şükür 1999’da 70-66 almıştık ve asla satmayı aklımızdan dahi geçirmiyoruz. TR5.110’uda görünce iyiki T5.115 Electro Command’ı almışız dedim.
 
Katılım
30.10.2018
Mesajlar
318
Konum
Tokat
https://youtu.be/fjR31oc6vGQ önceden Avrupa’dan 10-15 yıl sonradan geliyordu yenilikler. Çok şükür şimdi 5 yıla kadar düştü.(paramıza göre ve Avrupanın vermek istediği kadar teknoloji yani) Yoksa dedelerimiz gibi çift çeker traktörleri görmeden gidecektik.
 
Katılım
09.03.2016
Mesajlar
197
Konum
Sivas
Fiyatı TD Ler civarında olursa çok satar buda ama onlardan en az 50 60 bin daha pahalı olur diye düşünüyorum
 
Katılım
09.03.2016
Mesajlar
197
Konum
Sivas
En son TR5.115 C.R Motor Hi-Lo Şanzıman için 245.000₺ fiyatla kampanya yapmıştı Newholland. Bu modelde bu fiyat bandından aşa olmaz diye düşünüyorum.
Tr5 lerde kampanya var zaten ama motor hacmi küçük olduğundan pek tutulmadı gibi civarda alan var cekisinden memnun değiller bide artı olarak şanzıman farklılığı var TD lere göre geç oldu koç un aklına gelmesi ama yine piyasayi sallar gibime geliyor
 
Katılım
30.10.2018
Mesajlar
318
Konum
Tokat
Tr5 lerde kampanya var zaten ama motor hacmi küçük olduğundan pek tutulmadı gibi civarda alan var cekisinden memnun değiller bide artı olarak şanzıman farklılığı var TD lere göre geç oldu koç un aklına gelmesi ama yine piyasayi sallar gibime geliyor
Evet piyasada T5 ve TR5’ler için öyle bir kulaktan dolma kanı oluşmuş. Diğer konu başlıkları altında da belirttim. CASE IH C seriside aynı Iveco 3400cc motoru kullanıyor. Onlardan memlun olanlar T5 leri beğenmiyor. Buda bana garip geliyor açıkçası. Düz 4000cc turbo beslemeli motor olacağına, Common Rail 3400cc turbo beslemeli motor daha mantıklı geliyor. Naçizane görüşüm.
 
Katılım
09.03.2016
Mesajlar
197
Konum
Sivas
Common rail zaten başlı başına artı birşey şunlarada keşke common rail koysalar 10 sene sonrada onu koyarlar galiba
 
Katılım
29.12.2013
Mesajlar
3,183
Konum
EDİRNE - Uzunköprü
Elektronik kontrollu hidrolik ve kuyruk mili, yari otomatik şanzıman vb gibi TD serisine göre önemli ve büyük farklar nedeniyle benim fiyat tahminim asagida gibidir.
TR5 90;270.000 TL
TR5 100;285.000 TL
TR5 110;300.000 TL
 
Katılım
09.03.2016
Mesajlar
197
Konum
Sivas
kardeşim İroni yapıyorsun galiba. Avrupa 10 yıl önce C.R motorlu traktör ürettiği için dedim. Zaten Avrupa Newholland�la yerli üretim Newholland farklı iki marka gibi
İroni yaptım ama Avrupadaki teknolojiyi de yıllar sonra bize yeniymis gibi satmalari acayibime gidiyor.
 


Üst Alt