Yepyeni New Holland TR5.110

Fotoğraf hangi bayiden, tr5.90 dan aşağısı var mı 65 ve 75

Fabrika da çekilmiş sanırsam. Herhangi bir bilgim yok. Facebookta denk geldikçe konuya ekliyorum. Konya fuarından sonra bu serileri bayilerde görürüz diye düşünüyorum. Zaten bayi lansmanı daha yeni yapıldı. Fiyatlandırması ve müşteri lansmanından sonra anca bayilere gelir. Konya öncesi herhangi bir yerde görüleceğini sanmıyorum. İnşallah şuan ki TD serileri civarında bir fiyatı olur. Gidipte uçuk fiyatlar yazmazlar. Zaten geçen seneden beri zam yapa yapa bir hâl oldular. Aynı traktör hiç bir yenilik yok fiyat uçtu gitti. T5 lerin ucuzlaması da tedavülden kalkacağı için diye düşünüyorum. Onlarda da zaten şişik rakamlara çıktılar. Önce zam sonra indirim yapıyorlar. Mazot fiyatları gibi oldu bunların zam işleride.
 
Fotoğraf hangi bayiden, tr5.90 dan aşağısı var mı 65 ve 75
Tr5. 90 100 110 olarak üretim başlamış FB_IMG_1551874341371.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: mahmutünaldı
Bir tdd kullanicisi olarak halen ayni özellik p.s den memnun olanda var olmayanda var ama tt ve 56 serisi nasil bukadar cok satiliyor anlamiyom tds var mesela fiytta uygun 12 12 vites li onun satisi cok az mesela

75 56, dingil mesafesi olarak iyi, lastik ebatları alçak tip, son hız 30 km/h, tork 300 n.m., tatlı rampada 2 ton römork + 1 ton yük, seri 4 ile vites düşmeden, MF 285S gibi rampayı tırmanır.
Balye makinesi haşpaysız 2 ton, haşpaylı 2600 kg civarıdır, kuyruk mili de güç çekiyor.
Seri şanzımanlı traktörler aynı hızda rampa tırmanamıyor.Toprak işlemede ise pulluk, kaz ayağı v.s. tarla çalışmasında motorların zor alandan geçerken, çekiş tepkileri zayıf oluyor.Sert çalışmalı motorların patinaj kontrolü bulunmuyor, yaş zeminde çalışılmıyor.Stabil çalışmalı olanlarda yaş zeminde tatsızdır, esneklik gerekir.
1600 devirde dirayetli çalışan motora bakılıyor.Binaenaleyh Fiat 80 66, Kral 285 S, 3085, Same Explorer,Silver, v.s. cazip duruyor.Yeni nesiller esnek motora sahip olduğundan Zetor şirin gözüküyor.
Pullukta tav durumunda,Fiat 1600-2200 devir, Perkins 1400-1800 devir, JD 1500-1900 devir, Same Silver 1600-2200 devir,Zetor 1800 devir, Steyr 768, 1800-2400 devir (ağır toprakta), istiyor.
3.4 litrelik FPT motorun 1400-1800 devirlerde tork bandı olduğu için bu aralıkta dirayetli çalışır.1900 devir önerimiz ağır toprak koşulu içindir ve en az yakıt bölgesi içindedir.
Motorların boşta az yaktığı devirle, yük altında az yaktığı devirler arasında fark vardır.
Fiat motorun karakteristiğinde değişim olmadığı için sürücü rahatsız olmaz, ves selam.
 
Eski serilere karşı insanlarda bir aşinalık var , daha düz makinalar olduğu için daha az sorun algısı var , fiyatları biraz da olsa düşük , bu önemli bir parametre , daha epeyce satilirlar
[video=youtube;vf4MV0JvG68]https://www.youtube.com/watch?v=vf4MV0JvG68[/video]

Donatı konusunu önemsiyorum, ön aks süspansiyon opsiyonel olarak konulsa, sallanmaktan kurtuluruz.Opsiyonel seçeneklerde çok az oluyor, arabalarda bile 3 farklı paket bulunuyor.Motor konusunda dahi tercih yapılabilir olsa güzel olur.Ağır işte 4,5 lt motor, 3,4 lt motordan %10 gibi az yakıt tüketebiliyor.Tecrübe ile sabittir.
 

Vitesi kapının dışına koysaydınız daha iyi olurdu [emoji2] [emoji2] tt4 serisinde vitesler tam yerinde bu tr5110 serisinde ayağa kalkıp bir adım öne gidip vites atıp geri gelip yerine oturacan..
Merhaba, resimlerden anladığım kadarıyla şanzıman Electro Command. Vites kolu sadece yol ve tarla kademesi için. Vites geçişleri düğmeyle yapıldığı için sağ taraftaki düğmeler gayet ergonomik kullanış için. T.5.115 Electro Command aynı gibi
 
Hayırlı uğurlu olsun. Common Rail motor koymazsalar pekte önemli bir yenilik sayılmaz. Dün YouTube’de 1983’de İtalya’da FİAT 66 serisi reklamı denk geldi. Bizim ülkemizde piyasaya tam olarak 98’de yaygınlaşmaya başladı. Sağlam ve kullanışlı olduğu için sağ olsun Koç üretimini bitirdi. Bana garip gelen 56 serisi hala üretiliyor. 66 serisi yanılmıyorsam 2003’de bitti. Çok Şükür 1999’da 70-66 almıştık ve asla satmayı aklımızdan dahi geçirmiyoruz. TR5.110’uda görünce iyiki T5.115 Electro Command’ı almışız dedim.
 
En son TR5.115 C.R Motor Hi-Lo Şanzıman için 245.000₺ fiyatla kampanya yapmıştı Newholland. Bu modelde bu fiyat bandından aşa olmaz diye düşünüyorum.
Tr5 lerde kampanya var zaten ama motor hacmi küçük olduğundan pek tutulmadı gibi civarda alan var cekisinden memnun değiller bide artı olarak şanzıman farklılığı var TD lere göre geç oldu koç un aklına gelmesi ama yine piyasayi sallar gibime geliyor
 
Tr5 lerde kampanya var zaten ama motor hacmi küçük olduğundan pek tutulmadı gibi civarda alan var cekisinden memnun değiller bide artı olarak şanzıman farklılığı var TD lere göre geç oldu koç un aklına gelmesi ama yine piyasayi sallar gibime geliyor
Evet piyasada T5 ve TR5’ler için öyle bir kulaktan dolma kanı oluşmuş. Diğer konu başlıkları altında da belirttim. CASE IH C seriside aynı Iveco 3400cc motoru kullanıyor. Onlardan memlun olanlar T5 leri beğenmiyor. Buda bana garip geliyor açıkçası. Düz 4000cc turbo beslemeli motor olacağına, Common Rail 3400cc turbo beslemeli motor daha mantıklı geliyor. Naçizane görüşüm.
 
  • Beğen
Tepkiler: bluemaster

Common rail zaten başlı başına artı birşey şunlarada keşke common rail koysalar 10 sene sonrada onu koyarlar galiba
😃 kardeşim İroni yapıyorsun galiba. Avrupa 10 yıl önce C.R motorlu traktör ürettiği için dedim. Zaten Avrupa Newholland’la yerli üretim Newholland farklı iki marka gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: bluemaster

Benzer Konular