Bir tdd kullanicisi olarak halen ayni özellik p.s den memnun olanda var olmayanda var ama tt ve 56 serisi nasil bukadar cok satiliyor anlamiyom tds var mesela fiytta uygun 12 12 vites li onun satisi cok az mesela
75 56, dingil mesafesi olarak iyi, lastik ebatları alçak tip, son hız 30 km/h, tork 300 n.m., tatlı rampada 2 ton römork + 1 ton yük, seri 4 ile vites düşmeden, MF 285S gibi rampayı tırmanır.
Balye makinesi haşpaysız 2 ton, haşpaylı 2600 kg civarıdır, kuyruk mili de güç çekiyor.
Seri şanzımanlı traktörler aynı hızda rampa tırmanamıyor.Toprak işlemede ise pulluk, kaz ayağı v.s. tarla çalışmasında motorların zor alandan geçerken, çekiş tepkileri zayıf oluyor.Sert çalışmalı motorların patinaj kontrolü bulunmuyor, yaş zeminde çalışılmıyor.Stabil çalışmalı olanlarda yaş zeminde tatsızdır, esneklik gerekir.
1600 devirde dirayetli çalışan motora bakılıyor.Binaenaleyh Fiat 80 66, Kral 285 S, 3085, Same Explorer,Silver, v.s. cazip duruyor.Yeni nesiller esnek motora sahip olduğundan Zetor şirin gözüküyor.
Pullukta tav durumunda,Fiat 1600-2200 devir, Perkins 1400-1800 devir, JD 1500-1900 devir, Same Silver 1600-2200 devir,Zetor 1800 devir, Steyr 768, 1800-2400 devir (ağır toprakta), istiyor.
3.4 litrelik FPT motorun 1400-1800 devirlerde tork bandı olduğu için bu aralıkta dirayetli çalışır.1900 devir önerimiz ağır toprak koşulu içindir ve en az yakıt bölgesi içindedir.
Motorların boşta az yaktığı devirle, yük altında az yaktığı devirler arasında fark vardır.
Fiat motorun karakteristiğinde değişim olmadığı için sürücü rahatsız olmaz, ves selam.