Motora kepçe taktırırken sırf arkada ağırlık olsun denge olsun diye ek olarak 1,5 tl kadar verip forklift çatalı da almıştık..
Şimdi 2 sene içinde kepçe/kova işinden ÇOK fazla forklift/palet işi yapmışız
nasip..
Bu arada JCB-Hidromek ' te de kovanın önünde opsiyon olarak forklift çatalı var ama;
*Kovanın önünde olduğundan operatör çatalın ucunu rahat göremiyo ya yükü deliyo ya kamyonun/tırın dorseyi eziyo! dışarda birinin sürekli sürücüye el-kol işareti şart..
*traktörde kovayı çıkarıp çatal takıldığından kimsenin yardımı/tarifi olmadan ÇOK rahat çalışıyo
*normal küçük forkliflerde ÇOK tatlı çalışır ama onlardan piyasada bulmak ÇOK zor.. bide yolda kaplumbağa gibi yavaşlar.. geçen birlikte aynı tırı indirdik traktörle sürekli tur bindirdik..
lafın kısası sürekli palet işi varsa traktör palet çok ideal.. (1500 kg ' lık paletlere kadar-maksimum 1,8 ton..)
depo içinde yakın mesafede, daha ağır yükte ise normal forklift ideal..
bugünkü 1 tır 1 ton civarı 25-30 paletten..
şuda eski bi video..
http://www.trakkulup.net/videolar-(cekimler)-406/forklift-calismasi/
Şimdi 2 sene içinde kepçe/kova işinden ÇOK fazla forklift/palet işi yapmışız
Bu arada JCB-Hidromek ' te de kovanın önünde opsiyon olarak forklift çatalı var ama;
*Kovanın önünde olduğundan operatör çatalın ucunu rahat göremiyo ya yükü deliyo ya kamyonun/tırın dorseyi eziyo! dışarda birinin sürekli sürücüye el-kol işareti şart..
*traktörde kovayı çıkarıp çatal takıldığından kimsenin yardımı/tarifi olmadan ÇOK rahat çalışıyo
*normal küçük forkliflerde ÇOK tatlı çalışır ama onlardan piyasada bulmak ÇOK zor.. bide yolda kaplumbağa gibi yavaşlar.. geçen birlikte aynı tırı indirdik traktörle sürekli tur bindirdik..
lafın kısası sürekli palet işi varsa traktör palet çok ideal.. (1500 kg ' lık paletlere kadar-maksimum 1,8 ton..)
depo içinde yakın mesafede, daha ağır yükte ise normal forklift ideal..
bugünkü 1 tır 1 ton civarı 25-30 paletten..



şuda eski bi video..
http://www.trakkulup.net/videolar-(cekimler)-406/forklift-calismasi/