beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
28.12.2007
Mesajlar
21,905
Konum
Isparta

Motorine zam yapıldı
Motorine, 9 ile 13 YKr arasında değişen oranlarda zam yapıldı.


Ankara ' da motorinin litre fiyatını BP, 3,11 YTL ' den 3,24 YTL ' ye, Opet, 3,09 YTL ' den 3,19 YTL ' ye, Shell-Turcas, 3,10 YTL ' den 3,21 YTL ' ye, Petrol Ofisi de 3,11 YTL ' den 3,21 YTL ' ye yükseltti.

İstanbul ' un Anadolu ve Avrupa yakasında ise motorinin litre fiyatı Shell ' de 3,07 YTL ' den 3,18 YTL ' ye, Petrol Ofisi ' nde 3,11 YTL ' den 3,21 YTL ' ye çıkarılırken, İzmir ' de motorinin litre fiyatı Opet ' de 3,06 YTL ' den 3,15 YTL ' ye, Sheel-Turcas ' da 3,06 YTL ' den 3,17 YTL ' ye, Petrol Ofisi ' nde ise 3,10 YTL ' den 3,20 YTL ' ye çıkarıldı.

Yeni fiyatlar, yarından itibaren geçerli olacak.
 
Katılım
24.11.2007
Mesajlar
1,298
Konum
Kayseri
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

paylaşım için saol nerde o eski günler mazotu varillerle alırdık şimdi ise bidonla alıyoz umarım bu gidişle traktörleri ney sattırmazlar. :( :(
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
2,294
Konum
Tekirdağ
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

Allah kahretsin ya.Sanki mazottan vergi almasalar olmaz.Geçen sene Yunanistan ' a gittim.Motorinin litresi 80 cent ' ti.Ayrıca çiftçiye % 10 indirimli veriyorlardı.
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
2,296
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

Artık bulun bi çift öküz bide kara saban onlarla işleyin tarlanızı demeye geliyor iş nerdeyse.
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

b.ozyurt link=topic=3899.msg39791#msg39791 date=1211967761' Alıntı:
Allah kahretsin ya.Sanki mazottan vergi almasalar olmaz.Geçen sene Yunanistan ' a gittim.Motorinin litresi 80 cent ' ti.Ayrıca çiftçiye % 10 indirimli veriyorlardı.
Keşke getirebilseydin :D.Trakkulupe 1,5 liradan verirdin ;D.
Arkadaşlar artık insanın siniri bozuyolar,ancak gülesim geliyo bu uygulamalara.Hasat zamanı mazota zam,tebrikler unakıtan.İçimden çok güzel şeyler geçiriyorum da,hepsi trakkulup kurallarına aykırı :S
 
Katılım
19.12.2007
Mesajlar
1,180
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

bune ya böle işmi olur allah aşkına her hafta zammı gelirmiş yeter gali ulan hiçmi düşünmüyolar bu çiftçinin hasat wakti mazot lazım die bu kadarmı olur yaw
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
4,098
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

dakka başı zam bune ya böyle her sabah haberlerde zam lafını duyunca kötü oluyorum işimiz zor arkadaşlar allah yardımcımız olsun.
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

ÖZzGÜR link=topic=3899.msg39937#msg39937 date=1211988947' Alıntı:
Artık bulun bi çift öküz bide kara saban onlarla işleyin tarlanızı demeye geliyor iş nerdeyse.
anlamlı açıklama diye düşünüyorum...
 
Katılım
19.12.2007
Mesajlar
1,180
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

[move]
atilla link=topic=3899.msg39987#msg39987 date=1211994442' Alıntı:
anlamlı açıklama diye düşünüyorum...
bence komik yani tmm konuya uygun olmuş :)[/move]
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

Melih BOLSU link=topic=3899.msg39989#msg39989 date=1211994500' Alıntı:
[move]bence komik yani tmm konuya uygun olmuş :)[/move]
komik olabilir ama gerçek payıda var diye düşünüyorum .. tarımla uğraşanların , mazot giderleri önemlidir....
 
Katılım
19.12.2007
Mesajlar
1,180
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

atilla link=topic=3899.msg39992#msg39992 date=1211995077' Alıntı:
komik olabilir ama gerçek payıda var diye düşünüyorum .. tarımla uğraşanların , mazot giderleri önemlidir....
BENDE SATEN KONUYA UYGUN DİE YAZDIM
 
Katılım
28.05.2008
Mesajlar
87
Konum
çankırı orta
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

verin oyları akp ye tabi mazot 3 küsür olur erbakan hoca seçimlerden önce demedimi akp ye oy veren cehenneme bilet alıyo diye şimdi ne halde ülke haklımı çıktı yine hoca tabiki de haklı çıktı ok-*-s
 
Katılım
07.08.2007
Mesajlar
498
Konum
Ankara/Gölbaşı
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

wayy ***** yaa bu nasıl para hükümet gelmeden ne vaatlerde bulundu.Nerede ucuz mazot nerede ucuz gübre nerede buğday offf offf yazık valla öküzlere dönecez yakında
 
Katılım
28.05.2008
Mesajlar
35
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

walla biz iran 10 numara filan idare edioz başka çare bırakmadılar
 
Katılım
29.01.2008
Mesajlar
295
Konum
adana
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

allah bin türlü belasını versin ülkeyi bu hale getirenlerin..serefsizler insanları kene gibi sömürdüler kan bırakmadılar en son canımızı da alırlar yada bi ermeniye satarlar tertemiz oluruz..
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir

Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

cnbzidris link=topic=3899.msg47041#msg47041 date=1213122646' Alıntı:
verin oyları akp ye tabi mazot 3 küsür olur erbakan hoca seçimlerden önce demedimi akp ye oy veren cehenneme bilet alıyo diye şimdi ne halde ülke haklımı çıktı yine hoca tabiki de haklı çıktı ok-*-s
Bakın sitede en hassas davrandığımız şey siyasetin girmemesidir. Hangi partiye kim oy verecek boşverin. Gidin siyaset forumunlarında istediğiniz partiyi yerin istediğiniz partiyi övün. AKP, MHP, CHP vs. bizim işimiz değil. Mazot pahalanmıştır tamam, kızgınsınızdır ama parti girmesin işin içine. Siz şimdi AKP ' ye laf dediniz diye, başka biri savunmaya kalkacak. Az önce biri özel mesaj attı bana bu konuya güzel bi cevap vereyim mi diye, hiç bişey deme kalsın dedim. Velhasıl kelam kişi ve gruplar muhatabımız değildir, düzen bizim muhatabımızdır.
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
Ynt: beyler geçmiş olsun unakıtan yine çoştu

seneye 4 ü geçer die düşünüyorum...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt