En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ENES4422 link=topic=7169.msg667332#msg667332 date=1355827432' Alıntı:
Sana da Selamünaleyküm Muhtar.... :D Fakat senin kimi yazılarında siyaset var ve ben de bazı köşelerde yazar ve yazışırım... Birbirimizi iyi anladık.... :)

Valla kimin ne olduğunu bütün üyeler bilmekte siyaset yapanıda yapmıyanıda ayırt edebilmekte şayet fikirlerinizi açıkca beyan edemiyorsanız başka platformlarda yazışabilirisiniz adımız hıdır elimizden geleni budur
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ağır Abi link=topic=7169.msg667380#msg667380 date=1355835532' Alıntı:
Valla kimin ne olduğunu bütün üyeler bilmekte siyaset yapanıda yapmıyanıda ayırt edebilmekte şayet fikirlerinizi açıkca beyan edemiyorsanız başka platformlarda yazışabilirisiniz adımız hıdır elimizden geleni budur

Allah razı olsun, yeri geldikçe fikirlerimizi açıkça beyan ederiz İnşallah.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Şu güne kadar kimse bana bu düşünceni burada belirtemezsin demedi. Yeri geldi eleştirdim yeri geldi övdüm. Kimseyle fikirlerim yüzünden kavga etmedim, hakarete uğramadım. Burada düşüncelerimi gayet açık ve net şekilde dile getirebiliyorum. Zaten öyle olmasaydı şu ana kadar burada olmazdım.
Üyelerinin tümünün çiftçi olduğu bir platformda ben çiftçileri eleştirebiliyorsam, orada istediğim şeyi usulüne uygun olarak söyleyebiliyorum demektir. :)
Kimsenin bu konuda bir şüphesi olmasın.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ahmed Gülsu link=topic=7169.msg667387#msg667387 date=1355836050' Alıntı:
Şu güne kadar kimse bana bu düşünceni burada belirtemezsin demedi. Yeri geldi eleştirdim yeri geldi övdüm. Kimseyle fikirlerim yüzünden kavga etmedim, hakarete uğramadım. Burada düşüncelerimi gayet açık ve net şekilde dile getirebiliyorum. Zaten öyle olmasaydı şu ana kadar burada olmazdım.
Üyelerinin tümünün çiftçi olduğu bir platformda ben çiftçileri eleştirebiliyorsam, orada istediğim şeyi usulüne uygun olarak söyleyebiliyorum demektir. :)
Kimsenin bu konuda bir şüphesi olmasın.

Çok güzel Ahmet kardeş. Ben kimseye kırgın değilim. Benden de şikayeti olan varsa dile getirsin.... :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ENES4422 link=topic=7169.msg667390#msg667390 date=1355836311' Alıntı:
Çok güzel Ahmet kardeş. Ben kimseye kırgın değilim. Benden de şikayeti olan varsa dile getirsin.... :D

Senden benim bir şikayetim yok abi. Gayet güzel şeyler söyleyen mantıklı makul ve akıllı birisin. Ben kendi adıma senden rahatsız değilim. Ama öyle imalı şeyler söylenince illa ki insan cevap verme gereği duyuyor. Burada kimse engellenmiyor, baskı altında tutulmuyor ki zaten bu istense de mümkün değil. Anlaşılmasını istediğimiz şey bu. :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ahmed Gülsu link=topic=7169.msg667387#msg667387 date=1355836050' Alıntı:
Şu güne kadar kimse bana bu düşünceni burada belirtemezsin demedi. Yeri geldi eleştirdim yeri geldi övdüm. Kimseyle fikirlerim yüzünden kavga etmedim, hakarete uğramadım. Burada düşüncelerimi gayet açık ve net şekilde dile getirebiliyorum. Zaten öyle olmasaydı şu ana kadar burada olmazdım.
Üyelerinin tümünün çiftçi olduğu bir platformda ben çiftçileri eleştirebiliyorsam, orada istediğim şeyi usulüne uygun olarak söyleyebiliyorum demektir. :)
Kimsenin bu konuda bir şüphesi olmasın.
Ahmed Gülsu link=topic=7169.msg667395#msg667395 date=1355836555' Alıntı:
Senden benim bir şikayetim yok abi. Gayet güzel şeyler söyleyen mantıklı makul ve akıllı birisin. Ben kendi adıma senden rahatsız değilim. Ama öyle imalı şeyler söylenince illa ki insan cevap verme gereği duyuyor. Burada kimse engellenmiyor, baskı altında tutulmuyor ki zaten bu istense de mümkün değil. Anlaşılmasını istediğimiz şey bu. :)
hay ağzına sağlık abi,bizler söyleyince kabahat oluyor bunlar.

Bu arada ilgilenenler için bereket tv de baklagil tarımı var anlatan kişi bilgili birine benziyor.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ahmed Gülsu link=topic=7169.msg667395#msg667395 date=1355836555' Alıntı:
Senden benim bir şikayetim yok abi. Gayet güzel şeyler söyleyen mantıklı makul ve akıllı birisin. Ben kendi adıma senden rahatsız değilim. Ama öyle imalı şeyler söylenince illa ki insan cevap verme gereği duyuyor. Burada kimse engellenmiyor, baskı altında tutulmuyor ki zaten bu istense de mümkün değil. Anlaşılmasını istediğimiz şey bu. :)

Sağol kardeşim öyle tanındığıma memnun oldum. Zaten hayatta malayani dinimizce reddedilmiştir. Yani insanlara faydasız iş ve muhabbetler...

İnsanları kırmaktan Allah ' a sığınırım. :) Selamlar.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a iyi akşamlar :/
bir türlü iş bulamıyorm ya. zürtleştim iyice :( mayısta yağcılığa gidiyorm ama mayısa kadar çalışablcek iş bulamadım..
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nh_fıat link=topic=7169.msg667428#msg667428 date=1355840044' Alıntı:
S.a iyi akşamlar :/
bir türlü iş bulamıyorm ya. zürtleştim iyice :( mayısta yağcılığa gidiyorm ama mayısa kadar çalışablcek iş bulamadım..

Aleykümselam, Allah yardımcın olsun kardeşim.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nh_fıat link=topic=7169.msg667428#msg667428 date=1355840044' Alıntı:
S.a iyi akşamlar :/
bir türlü iş bulamıyorm ya. zürtleştim iyice :( mayısta yağcılığa gidiyorm ama mayısa kadar çalışablcek iş bulamadım..
Tenteyi zor günlere saklasaydın sıkıntı olmazdı tenteci :D allah yardım etsin inşallah gönlüne göre bişey bulursun
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg667435#msg667435 date=1355840787' Alıntı:
Tenteyi zor günlere saklasaydın sıkıntı olmazdı tenteci :D allah yardım etsin inşallah gönlüne göre bişey bulursun
;D tenteyi satalı 1yıl oluyor 1yıl daha orda duraydı çürürdü :) sıra hacının yaz lastiklerini satmakta :D saolasın hayırlısı. valla evde bunaldım hacıylada aram bozuk köyede gtmıyorm. :)
Aleykümselam, Allah yardımcın olsun kardeşim.
ENES4422 link=topic=7169.msg667434#msg667434 date=1355840711' Alıntı:
Aleykümselam, Allah yardımcın olsun kardeşim.
saolasın abi.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ENES4422 link=topic=7169.msg667440#msg667440 date=1355841434' Alıntı:
Yeni bir tartışma konusu mu?
tartışılacak birşey yok abi .canımızın yandığı bazı konularda mağduriyetimizi dile getirebiliyoruz .yani burada hiç kimse direkt olarak siyasetle alakalı birşey konuşmuyor .sadece biz çifçilerle alakalı konularda yolunda gitmeyen birşeylerin olduğu ve bizler için daha iyisinin nasıl olması gerektiği hakkında yorumlarımız oluyor .buda gayet normal ..
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

vale link=topic=7169.msg667453#msg667453 date=1355843047' Alıntı:
tartışılacak birşey yok abi .canımızın yandığı bazı konularda mağduriyetimizi dile getirebiliyoruz .yani burada hiç kimse direkt olarak siyasetle alakalı birşey konuşmuyor .sadece biz çifçilerle alakalı konularda yolunda gitmeyen birşeylerin olduğu ve bizler için daha iyisinin nasıl olması gerektiği hakkında yorumlarımız oluyor .buda gayet normal ..

Teşekkür ederim, çünkü tartışmak istemiyorum. Konuya gelince;

Buradan bütün okuyucu insanlara sesleniyorum. 'Akıllı insanlar fikirlerle, akılsız insanlar insanlarla uğraşır.' Başarılı insanlar hata yaptıklarında bunu nimet sayıp ders çıkarırlar. Fakat akılsızlar ise karambolden iş yapar uzun vadeli düşünüp geleceğe dair tedbir almazlar.

Sonra zor durumda kalınca başkalarını suçlu sayarlar. Anne ve babasını, hanımını, hükümeti, köyündeki muhtarı... Fakat yaşanan olaylara daha geniş pencereden bakınca bu zor durumlardan pek çok kişinin nasıl kazançlı ve başarılı olduğu anlaşılıyor.

Biz buralarda hasat yaklaşırken, BİZDEN ÖNCE HASAT YAPAN yörelerdeki tanıdıklarımızla iletişime geçiyoruz. Arpa ne kadar? Saman ne kadar? gibi...

Dünyaya bakın? Örneğin sadece bizde değil İngiltere çiftçileri mazot pahalılığından kan ağlıyor. Önceki sene Alman çiftçileri iflas etti.

Yazacak çok şey var aslında. Sadece şuna dikkat edin. Büyüklerimiz hasat biter buğdayı evde ambara kormuş. Fakat onu muhafaza edermiş. Yeni hasat olup yeni buğdayı eline geçince o buğdayı yer veya eker miş.

Bakın buralarda İsrail ve Rus insanlar yatırım yapıyorlar. Biz se sadece hükümeti suçluyoruz. Geçmiştede öyleydi, hangi parti başa gelse suçluydu....

Akıllı davranmalı ve yardımlaşmamız gerek. İnsanlar neden rusya ' dan gelip yatırım yapıyor?
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

A.S Ve S.A Ahali, Hayırlı Akşamlar :) Sivas ' ta Kar ' da Nadas Havası Hala Devam Etmekte :D

nh_fıat link=topic=7169.msg667428#msg667428 date=1355840044' Alıntı:
S.a iyi akşamlar :/
bir türlü iş bulamıyorm ya. zürtleştim iyice :( mayısta yağcılığa gidiyorm ama mayısa kadar çalışablcek iş bulamadım..
Hayırdır Muzaffer Senin Okul Ne Oldu Da Yağcılık Filan Diyosun? ;)
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt