En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg667199#msg667199 date=1355779573' Alıntı:
bir ileti daha biladerim :)
al bu tüm MF cilere gelsin :D

rocky
-FATİH-
New Holland
Üye Bilgileri
Trakkolik Üye

Teşekkürler
-Verdi: 405
-Aldı: 549


Üye No: 4719
Şehir: BURSA
Yaş: 19

İleti: [size=24pt][size=18pt]5455[/size][/size]
Konu: 81

:D ;D *098*- oap*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg667200#msg667200 date=1355779736' Alıntı:
al bu tüm MF cilere gelsin :D

rocky
-FATİH-
New Holland
Üye Bilgileri
Trakkolik Üye

Teşekkürler
-Verdi: 405
-Aldı: 549


Üye No: 4719
Şehir: BURSA
Yaş: 19

İleti: [size=24pt][size=18pt]5455[/size][/size]
Konu: 81

:D ;D *098*- oap*-s
o iletideki motor da inşallah senin olsun biladerim ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg667235#msg667235 date=1355784708' Alıntı:
Bu sene olmadı da, seneye bende ekecem bu kırpıktan.
biçim zamanı burda sıkıntılı oluyor,yaş olsa kellede kalıyo biraz geçerse dolap vurdukça saçılıp gidiyor.Bu sene bir değişik çeşidini ektik bakalım bunda çok sıkıntılı değilmiş hasat.Bakıp görecez,ben sana tohum konusunda yardımcı olurum abi istersen.Feci sapı oluyo yalnız
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg667238#msg667238 date=1355784831' Alıntı:
biçim zamanı burda sıkıntılı oluyor,yaş olsa kellede kalıyo biraz geçerse dolap vurdukça saçılıp gidiyor.Bu sene bir değişik çeşidini ektik bakalım bunda çok sıkıntılı değilmiş hasat.Bakıp görecez,ben sana tohum konusunda yardımcı olurum abi istersen.Feci sapı oluyo yalnız
Hasat zamanı gelsin değerlendirelim, 2004 de arkadaş ekmişti, bende İveco ile biçerden alıp yem fabrikasına götürmüştüm, o zaman bizim biçercide Medion 310 vardı, ne dökme nede başakta kalma olmadı. Benim ektiğim 6 sıralı rus çavdarını Medionda başakta bıraktı.:)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg667239#msg667239 date=1355785180' Alıntı:
Hasat zamanı gelsin değerlendirelim, 2004 de arkadaş ekmişti, bende İveco ile biçerden alıp yem fabrikasına götürmüştüm, o zaman bizim biçercide Medion 310 vardı, ne dökme nede başakta kalma olmadı. Benim ektiğim 6 sıralı rus çavdarını Medionda başakta bıraktı.:)
Bunun bir kırmızı bir de beyaz çeşidi var,birini biraz geç birini de biraz yaş biçmeniz gerekiyo dediler fabrikadan.Hangisi hangisiydi tam hatırlamıyorum.Verimine falan bir bakalım duruma göre değerlendiririz abi.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

omerfarukkoc link=topic=7169.msg667240#msg667240 date=1355785217' Alıntı:
Hayırlı Geceler Ahali...
Hayırlı geceler Ömer.
Çağrı link=topic=7169.msg667242#msg667242 date=1355785283' Alıntı:
Bunun bir kırmızı bir de beyaz çeşidi var,birini biraz geç birini de biraz yaş biçmeniz gerekiyo dediler fabrikadan.Hangisi hangisiydi tam hatırlamıyorum.Verimine falan bir bakalım duruma göre değerlendiririz abi.
Hayırlısı ile o zaman gelsinde.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

valla napim :) 3 gündür uğra$ıyom site açtım çok zor i$lermi$ bu i$ler onu anladım .. hadi kı$ın kendime me$gale olur diyede giriyon cıkamıyon i$in icinden :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ali SARAÇ link=topic=7169.msg667249#msg667249 date=1355785794' Alıntı:
valla napim :) 3 gündür uğra$ıyom site açtım çok zor i$lermi$ bu i$ler onu anladım .. hadi kı$ın kendime me$gale olur diyede giriyon cıkamıyon i$in icinden :)
:)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ali SARAÇ link=topic=7169.msg667249#msg667249 date=1355785794' Alıntı:
valla napim :) 3 gündür uğra$ıyom site açtım çok zor i$lermi$ bu i$ler onu anladım .. hadi kı$ın kendime me$gale olur diyede giriyon cıkamıyon i$in icinden :)
Hoş geldin Ali, siten hayırlı olsun.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt