En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg668729#msg668729 date=1355953598' Alıntı:
Kızıyorum abi bu ibne de bildiği halde kullanıyor , beni sinir ediyor. Ç değil c diyorum herkes öğrendi bu öğrenemedi :)
Ç ve C yi bi açsan diyorum, takıntılı adamım:S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg668730#msg668730 date=1355953636' Alıntı:
Özel falan ne oluyor lan ,
ÇAĞRI ne diyor bu bilader söyle bakiim bi :D
çaktırma bilader hesap no verecem barışla seni banlayacam diyecem fatih de parayı yollar nasıl olsa sonra gelirsin birgün angaraya anayurtlu biladerler falan toplanır gereken şekilde parayı ezeriz ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg668731#msg668731 date=1355953698' Alıntı:
Ç ve C yi bi açsan diyorum, takıntılı adamım:S
TOKMAKÇI değil kimlikte TOKMAKCI olarak da yazıyor abi kullanımı iyi değil söylenimi iyi değil zaten tokmakçı dedin mi , bende hoşlanmıyorum , Kimlikte olduğu gibi kullanılsın istiyorum.
Çağrı link=topic=7169.msg668732#msg668732 date=1355953722' Alıntı:
çaktırma bilader hesap no verecem barışla seni banlayacam diyecem fatih de parayı yollar nasıl olsa sonra gelirsin birgün angaraya anayurtlu biladerler falan toplanır gereken şekilde parayı ezeriz ;D
:D Cebeci akar diyorsun , o zaman sıkıntı yok bi fazla yol tavukcuyu :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg668729#msg668729 date=1355953598' Alıntı:
Kızıyorum abi bu ibne de bildiği halde kullanıyor , beni sinir ediyor. Ç değil c diyorum herkes öğrendi bu öğrenemedi :)
:D oyn-*-saw oyn-*-saw oyn-*-saw aly*-*s aly*-*s aly*-*s ;D ;D ne oldu len light iyidi ya :D ;D
Tokmakcı link=topic=7169.msg668730#msg668730 date=1355953636' Alıntı:
Özel falan ne oluyor lan ,
ÇAĞRI ne diyor bu bilader söyle bakiim bi :D
sen anca g.tünden anlarsın zaten bilader :D çağrı hala bundan yanasın ya bişey demiyorum sanada :D
nailyetek link=topic=7169.msg668731#msg668731 date=1355953698' Alıntı:
Ç ve C yi bi açsan diyorum, takıntılı adamım:S
tokmakcı dicekmişiz abi tokmakçı dedin mi bozuluyo :D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg668735#msg668735 date=1355953841' Alıntı:
TOKMAKÇI değil kimlikte TOKMAKCI olarak da yazıyor abi kullanımı iyi değil söylenimi iyi değil zaten tokmakçı dedin mi , bende hoşlanmıyorum , Kimlikte olduğu gibi kullanılsın istiyorum.:D Cebeci akar diyorsun , o zaman sıkıntı yok bi fazla yol tavukcuyu :D
aynen bilader açık etme :D

rocky link=topic=7169.msg668736#msg668736 date=1355953854' Alıntı:
:D oyn-*-saw oyn-*-saw oyn-*-saw aly*-*s aly*-*s aly*-*s ;D ;D ne oldu len light iyidi ya :D ;Dsen anca g.tünden anlarsın zaten bilader :D çağrı hala bundan yanasın ya bişey demiyorum sanada :Dtokmakcı dicekmişiz abi tokmakçı dedin mi bozuluyo :D ;D
yok yok o işi halledecez ben sana hesap noyu atıyorum para gelince dediğin şekilde çözecez mevzuyu :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg668732#msg668732 date=1355953722' Alıntı:
çaktırma bilader hesap no verecem barışla seni banlayacam diyecem fatih de parayı yollar nasıl olsa sonra gelirsin birgün angaraya anayurtlu biladerler falan toplanır gereken şekilde parayı ezeriz ;D
kız-*-* kız-*-* kız-*-* dv-*-s

yolcam ben seni tokmakçı :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg668735#msg668735 date=1355953841' Alıntı:
TOKMAKÇI değil kimlikte TOKMAKCI olarak da yazıyor abi kullanımı iyi değil söylenimi iyi değil zaten tokmakçı dedin mi , bende hoşlanmıyorum , Kimlikte olduğu gibi kullanılsın istiyorum.:D Cebeci akar diyorsun , o zaman sıkıntı yok bi fazla yol tavukcuyu :D
Google translate de çevirdim ingilizcesi tokmakçı çıkıyo la.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg668742#msg668742 date=1355954101' Alıntı:
Google translate de çevirdim ingilizcesi tokmakçı çıkıyo la.:D
;D ;D ;D zuha-*-s zuha-*-s yaşa nail abi :D :D ;D TOKMAKÇI ymış olum işte :D niye inkar ediyon :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tokmakçı kayboldu yine :D keyfim yerine geldi :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg668750#msg668750 date=1355955350' Alıntı:
mr tokmakçı going to chiken fathers city.:)
:) gitsin gitsin :D hele bi gitsin ordada uğraşıcam onunla. :D
bu gecelik bukadar yeter. herkeze hayırlı geceler. biraz spor yapıp yatmak gerek. cümleten hayırlı geceler. görüşmek üzere.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg668755#msg668755 date=1355956024' Alıntı:
:) gitsin gitsin :D hele bi gitsin ordada uğraşıcam onunla. :D
bu gecelik bukadar yeter. herkeze hayırlı geceler. biraz spor yapıp yatmak gerek. cümleten hayırlı geceler. görüşmek üzere.
iyi geceler bilader bu saatte nası bi spor ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg668758#msg668758 date=1355956249' Alıntı:
iyi geceler bilader bu saatte nası bi spor ;D
:D dambıl mekik falan :) biz evde geceleri yatmadan yapıyoduk arkadaşlarla. onlar bıraktı ben kilo almaya başlayınca dewam ediyorum :) faydası oluyor. bide bulk diye bi ilaç aldım kilo aldırmaya yardımcı sporla beraber çok iyi oluyor. :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg668761#msg668761 date=1355956474' Alıntı:
:D dambıl mekik falan :) biz evde geceleri yatmadan yapıyoduk arkadaşlarla. onlar bıraktı ben kilo almaya başlayınca dewam ediyorum :) faydası oluyor. bide bulk diye bi ilaç aldım kilo aldırmaya yardımcı sporla beraber çok iyi oluyor. :)
:) sorma bilader ben de kışın kilo alıyorum baharın erimeye başlıyoruz ama kış sıkıntı :) hadi sana kolay gelsin
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg668769#msg668769 date=1355958381' Alıntı:
Hayden iyi geceler ahali, sabah kalkmak zulüm bana.:)
iyi geceler nail abi.
s.a ahali uyku tutmuyo :D
barış mesaj atıyo napıyonuz sitede diye :D ;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ölmedik! Yılmadık! Ayaktayız. -yada ben ayaktayım :D
;D
 

Benzer Konular


Son Gönderiler

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt