En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669149#msg669149 date=1356039661' Alıntı:
S.a ahali,kar hafiften atıştırmaya başladı tahminen gece hızını alır yarın devam eder :) Bir de arkamda harita olsaydı tam olacaktı ;D
Çağrı Sürmeli gibi olmuş, :D bu arada bimere yazdım, şikayet ettim özel idarede ne kadar yetkili varsa.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669152#msg669152 date=1356039830' Alıntı:
Çağrı Sürmeli gibi olmuş, :D bu arada bimere yazdım, şikayet ettim özel idarede ne kadar yetkili varsa.:D
:D Bu özel idare zaten tam anlamıyla kimin eli kimin cebinde hesabı abi en azından bizim burdaki öyle :)

Yaw şu mayalardan eşi dostu olan yok mu bir saat veremezler mi :D ona göre işi gücü ayarlayalım ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669154#msg669154 date=1356039877' Alıntı:
:D Bu özel idare zaten tam anlamıyla kimin eli kimin cebinde hesabı abi en azından bizim burdaki öyle :)

Yaw şu mayalardan eşi dostu olan yok mu bir saat veremezler mi :D ona göre işi gücü ayarlayalım ;D
[/quoteSitede yoğunluk var,millet heral de son bi göz atalım dedi.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669161#msg669161 date=1356040337' Alıntı:
:D Bu özel idare zaten tam anlamıyla kimin eli kimin cebinde hesabı abi en azından bizim burdaki öyle :)

Yaw şu mayalardan eşi dostu olan yok mu bir saat veremezler mi :D ona göre işi gücü ayarlayalım ;D
Sitede yoğunluk var,millet heral de son bi göz atalım dedi.
:) bilmiyorum da abi barışla muhtar şirinceye varmıştır heralde ses soluk yok baksana :) ben yarın kızılaya 21 aralık 2012 hatırası diye bir stand açayım foto çekeyim diyorum kıyamet kopmazsa epey iş görür benim topladığım para :) koparsa da barış biladerle muhtar çatır çatır yesin ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669163#msg669163 date=1356040453' Alıntı:
:) bilmiyorum da abi barışla muhtar şirinceye varmıştır heralde ses soluk yok baksana :) ben yarın kızılaya 21 aralık 2012 hatırası diye bir stand açayım foto çekeyim diyorum kıyamet kopmazsa epey iş görür benim topladığım para :) koparsa da barış biladerle muhtar çatır çatır yesin ;D
:D ayı günü unuttuk bilader, senin fikir tutar bak, sakın okula doğru gitme haa.:)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Eyi geceler.. :)
Hakkınız helal adin gari.. :D Şirince de bizim köy kadar yer kim sığacak oraya, safları sık tutalım sıkış skış sınırda galmasın kimse ;D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669165#msg669165 date=1356040592' Alıntı:
doğru diyosun araya kaynar gideriz ;D
Bu gün çıkmış biri tv de bilgisayar mühendisliği 1. sınıfım dedi, şaştım valla;D Sen işleri büyüt, askerliğide çıkar, evlen sonra bir ara devam edersin. Yaşıtlarına anca denkgelecen gibi geldi bana.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669168#msg669168 date=1356040754' Alıntı:
Bu gün çıkmış biri tv de bilgisayar mühendisliği 1. sınıfım dedi, şaştım valla;D Sen işleri büyüt, askerliğide çıkar, evlen sonra bir ara devam edersin. Yaşıtlarına anca denkgelecen gibi geldi bana.
;D öyle abi sonradan aklına gelenler oluyo öyle :) 21 aralık mayalar nereye kaçtınız sop-*-sa
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

demir45 link=topic=7169.msg669177#msg669177 date=1356041150' Alıntı:
13.11 de kopacakmış saat bile koymuşlar ;D ;D bizim maya ' klar.. :D
iyi oldu bilader dediğin biz de bekliyoruz ne iş diye :D

Cihan_özece link=topic=7169.msg669178#msg669178 date=1356041168' Alıntı:
s.a.ne var ne yok.
a.s abi öyle aylaklık başa bela sen naparsın şirinceden yazıyon heralde bizim muhtarla barışı görürsen selam söyle ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

demir45 link=topic=7169.msg669177#msg669177 date=1356041150' Alıntı:
13.11 de kopacakmış saat bile koymuşlar ;D ;D bizim maya ' klar.. :D
Muhtemelen öğlen yemeğine denk geliyo, demek ki aç gitmeyecez.
Cihan_özece link=topic=7169.msg669178#msg669178 date=1356041168' Alıntı:
s.a.ne var ne yok.
a.selam bilader kar kış kıyamet var.:) Şirinceden mi yazıyon laa.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669181#msg669181 date=1356041301' Alıntı:
Muhtemelen öğlen yemeğine denk geliyo, demek ki aç gitmeyecez.a.selam bilader kar kış kıyamet var.:) Şirinceden mi yazıyon laa.:D
yok nail abi.anca beraber kanca beraber.tek başıma paylaşım yapsam bi işede yaramaz :D
Çağrı link=topic=7169.msg669179#msg669179 date=1356041260' Alıntı:
iyi oldu bilader dediğin biz de bekliyoruz ne iş diye :D
a.s abi öyle aylaklık başa bela sen naparsın şirinceden yazıyon heralde bizim muhtarla barışı görürsen selam söyle ;D
:D yok be blader aynı yerimdeyim sizi bırakıp gitmem biyere :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg669185#msg669185 date=1356041472' Alıntı:
yok nail abi.anca beraber kanca beraber.tek başıma paylaşım yapsam bi işede yaramaz :D:D yok be blader aynı yerimdeyim sizi bırakıp gitmem biyere :)
:D ben planı yaptım abi sen de izmir merkeze git yarın 21 Aralık hatırası olarak foto çekiyoz,bir sıkıntı olmazsa paranın gözüne vururuz :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg669185#msg669185 date=1356041472' Alıntı:
yok nail abi.anca beraber kanca beraber.tek başıma paylaşım yapsam bi işede yaramaz :D:D yok be blader aynı yerimdeyim sizi bırakıp gitmem biyere :)
muhtar gitmiş, döndüğümde fenod bana kalacak diyo.;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669189#msg669189 date=1356041589' Alıntı:
muhtar gitmiş, döndüğümde fenod bana kalacak diyo.;D
zaten o anca beleşe konar abi :D
Çağrı link=topic=7169.msg669187#msg669187 date=1356041572' Alıntı:
:D ben planı yaptım abi sen de izmir merkeze git yarın 21 Aralık hatırası olarak foto çekiyoz,bir sıkıntı olmazsa paranın gözüne vururuz :)
ticaret adamısın blader :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669189#msg669189 date=1356041589' Alıntı:
muhtar gitmiş, döndüğümde fenod bana kalacak diyo.;D
;D bu muhtardan korkulur kesin il il gezer bütün motorları toplar muhtar :) acep danalar falan da kapsama giriyor mu mayalı abiler bir açıklama yapmış mı :S eğer girmiyosa muhtar Türkiyenin en büyük besicisi olur tabi tosunları kime satar bilemem ;D

Cihan_özece link=topic=7169.msg669191#msg669191 date=1356041652' Alıntı:
zaten o anca beleşe konar abi :D ticaret adamısın blader :D
işimiz hizmet gücümüz millet abi ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg669196#msg669196 date=1356041813' Alıntı:
;D bu muhtardan korkulur kesin il il gezer bütün motorları toplar muhtar :) acep danalar falan da kapsama giriyor mu mayalı abiler bir açıklama yapmış mı :S eğer girmiyosa muhtar Türkiyenin en büyük besicisi olur tabi tosunları kime satar bilemem ;D
işimiz hizmet gücümüz millet abi ;D
her yer benzinlik para isteyen yok bişey yok, inadına yakmaz olur moturlar.
 

Benzer Konular


Son Gönderiler

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt