En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671557#msg671557 date=1356370245' Alıntı:
ertaç sana bahsettiğim yalıtım için bitümlü bant ve sünger buldum araçlarda yalıtım için kullanılıyomuş acaba kabin içindede faydası olur mu :S bide bunun yanına + olarak thermaflex firex-echobon kullanırsak baya bi fadası var diyolar maliyetide fazla değil denemek lazımda bu malzemeleri nerden bulcam :S
nerde kullancan bunlari blader?
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671571#msg671571 date=1356371552' Alıntı:
kabin içi ses yalıtımında kullanmayı düşünüyorum abi fazla maliyetide yok malum tümoların kabini belli
Deutzunda Kabini Ses Alıyo Deuztada Yapmak Gerek :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg671583#msg671583 date=1356373157' Alıntı:
barıs harcanıyorsun adamım :D
daha değişik projelerim var bilader mesela maden ocaklarındaki excavatörlerde yakıta ilave nitrojen kullanıyolar tabi bunun için çelik piston vs. lazım.. güç olarak baya bi faydası oluyo yakıtta düşüyo ama motor ömrü yarı yarıya gidiyo bunu traktörlerde denemeyi düşünsek ama şanzuman %90 elimizde kalır ;D buralarda heba olduk yalan olduk bilader harcandık gittik paradan atılan sıfırlar gibi bi kenara atıldık
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671585#msg671585 date=1356373618' Alıntı:
daha değişik projelerim var bilader mesela maden ocaklarındaki excavatörlerde yakıta ilave nitrojen kullanıyolar tabi bunun için çelik piston vs. lazım.. güç olarak baya bi faydası oluyo yakıtta düşüyo ama motor ömrü yarı yarıya gidiyo bunu traktörlerde denemeyi düşünsek ama şanzuman %90 elimizde kalır ;D buralarda heba olduk yalan olduk bilader harcandık gittik paradan atılan sıfırlar gibi bi kenara atıldık
ben de saatlerdır pullugun yanı na takılan doverlerı seyredıyorum :D sunu yapmak ıstıyrum bak
Zetor 5211 - orka gorczycy 2010
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671595#msg671595 date=1356374747' Alıntı:
bikaç net resmi olsun 1 haftaya hazır ;D
bu sene bır topac cıktı nadasta 55 ın on tekerı kadar :D ekerken bıle gıtmedı bahar gubresının cızılerı bellı oluyor du o zamandan ahım var yapacam inş bu aletten :D bı hafta sonu gelırsın artık yardıma kaynak yaparsınn
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg671600#msg671600 date=1356375241' Alıntı:
bu sene bır topac cıktı nadasta 55 ın on tekerı kadar :D ekerken bıle gıtmedı bahar gubresının cızılerı bellı oluyor du o zamandan ahım var yapacam inş bu aletten :D bı hafta sonu gelırsın artık yardıma kaynak yaparsınn
hallederiz o kolay iş ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671605#msg671605 date=1356376081' Alıntı:
Sa. millet bugün 3105den haber aldım konya yada aksaraya Gitmiş :) Filikcileri kovalayacakmış ;D
A.s filikçilere acıdım la şimdi ;D ;D ;D la o değilde 105 in camında www.trakkulup.net yazıyodu adamlar siteye sarmasınlar sonra ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671609#msg671609 date=1356376332' Alıntı:
A.s filikçilere acıdım la şimdi ;D ;D ;D la o değilde 105 in camında www.trakkulup.net yazıyodu adamlar siteye sarmasınlar sonra ;D
sitenin reklamı çoğalıyo :)
ertac sahın link=topic=7169.msg671612#msg671612 date=1356376502' Alıntı:
volkan senden telıf hakkı ısterler bıde nıck ıcın :D
vermem aga erkunttandan haşmet yazan yeri silecem :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671626#msg671626 date=1356377533' Alıntı:
sitenin reklamı çoğalıyo :) vermem aga erkunttandan haşmet yazan yeri silecem :D
su 110 un vıtesı nasıl la dugmelı falan dedıler bı acıkla bana bakalım :)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg671629#msg671629 date=1356377836' Alıntı:
su 110 un vıtesı nasıl la dugmelı falan dedıler bı acıkla bana bakalım :)
kanki newholland tlalardaki gibi hi-lo var düğmeli çiftçeker düğmeli,diff kiliti düğmeli,kuyrukmili 4kademe düğmeli, hidrolik kontrolleri zaten elektronik tam senkromeç ilerigeri var manuel :D hava tüpü kamyonlarınki gibi 2tane büyük aradabi scania gib pıstt ediyo ;D 2tane römork fren çıkışıvar havalı,difransiyel kilidine çift sürerken basarsan başa çıkınca hidroliği kaldırınca yada frene basınca otomatik çıkıyo bende tam anlayamadım 2tane hidromotor kolu 2tanede spoolvalf kolu var hidrolikte yol pozisyonu var düğmeye bastığında ağır yükle (pulluk vs) yolda giderken esnemeyi sağlıyo,Birde pulluk sert zeminlerde batmadığında azdaolsa yere doğdu basıyomuş galiba öylebi özellik var :) Otomatik ortaçeki var açıyosun gerigelip römork yadabaşkabişeyin çekisi yatağa oturduğunda otomatik kendisi kapanıyo yankol ve ortakol pistonlu MF 5400serisiyle aynı motor var üzerinde...Vs :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

yanı 1 de kalktın sadece dugmeye basınca ıkı ye gecıyor mu yoksa debrıyaj artı dugmeye mı basıyon ... bu arada ıyıkı 105 ı satmısın ıyımıs la erkunt :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt