Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
1de kalktım hiç debriyaja basmadan düğmeye basınca 1in tavşanına geçiyo debriyajsız yani her vitesi 2ye bölüyo..ertac sahın link=topic=7169.msg671647#msg671647 date=1356378886' Alıntı:yanı 1 de kalktın sadece dugmeye basınca ıkı ye gecıyor mu yoksa debrıyaj artı dugmeye mı basıyon ... bu arada ıyıkı 105 ı satmısın ıyımıs la erkunt![]()