En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

sımdı volkan yukleyecek fatıh e 110 u gıdecek ızmır e celmak a takacaklar bana da malzame cıkacak :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg671783#msg671783 date=1356385891' Alıntı:
sımdı volkan yukleyecek fatıh e 110 u gıdecek ızmır e celmak a takacaklar bana da malzame cıkacak :D
makina hazır blader :D
anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671778#msg671778 date=1356385763' Alıntı:
Hangi 110luk çevirmiyo abi erkuntmu?
ewet blader.
anayurtlu link=topic=7169.msg671777#msg671777 date=1356385756' Alıntı:
Abi ona şu şekil bi yorum yapabiliriz bunu halk arasındaki tanımı g.tü yemiyo dur ;D
uzun lafın kısası blader :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671781#msg671781 date=1356385829' Alıntı:
la arkadaş tam ergutçu olacaz biri diyo 4 litre yakıyo ordan başkası 110luk çelmak çeviremiyo hevesimiz kursağımızda kaldı :D sizi anti göktaşlar sizi onlar nası ikna ediyosa siz de hemen caydırıyonuz ;D
Bana bakma la sen ;D benim düşüncem shuttle yoksa lazım değil bu her traktör için geçerli. sebebini biliyoruz şeker mancarı ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671786#msg671786 date=1356385975' Alıntı:
Bana bakma la sen ;D benim düşüncem shuttle yoksa lazım değil bu her traktör için geçerli. sebebini biliyoruz şeker mancarı ;)
şatılı olsun kioti olsun a.q. bıktım artık debraja basmaktan dönerli pullukta :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671786#msg671786 date=1356385975' Alıntı:
Bana bakma la sen ;D benim düşüncem shuttle yoksa lazım değil bu her traktör için geçerli. sebebini biliyoruz şeker mancarı ;)
mancarda varıo lazım bılader
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg671783#msg671783 date=1356385891' Alıntı:
sımdı volkan yukleyecek fatıh e 110 u gıdecek ızmır e celmak a takacaklar bana da malzame cıkacak :D
:D

anayurtlu link=topic=7169.msg671786#msg671786 date=1356385975' Alıntı:
Bana bakma la sen ;D benim düşüncem shuttle yoksa lazım değil bu her traktör için geçerli. sebebini biliyoruz şeker mancarı ;)
bakalım bekliyoruz bilader shuttle iyi hoş da bizim için olmazsa olmaz değil :) ergut shuttle koyarsa shuttle şart olmazsa olmaz deriz artık ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg671785#msg671785 date=1356385955' Alıntı:
makina hazır blader :Dewet blader.uzun lafın kısası blader :D
vay utanmaz haşmet vay la zaten torkuda 3105den 12nm düşük yanlış yapmasaydı bari :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671781#msg671781 date=1356385829' Alıntı:
la arkadaş tam ergutçu olacaz biri diyo 4 litre yakıyo ordan başkası 110luk çelmak çeviremiyo hevesimiz kursağımızda kaldı :D sizi anti göktaşlar sizi onlar nası ikna ediyosa siz de hemen caydırıyonuz ;D
:D en azından mf gibi duman atmıyomuş bilader :D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a hayırlı geceler.
,Ekin ektim düzlere,
Diken oldum gözlere.
İşte ben gidiyorum
Anayurt kalsın sizlere..
Karşıdaki gök ekin,
Aldırdın elindekin,
her soran hp soran
Yok kalbindeki soran.. Aşık Anayurtlu 3105 d...:)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671795#msg671795 date=1356386138' Alıntı:
S.a hayırlı geceler.
,Ekin ektim düzlere,
Diken oldum gözlere.
İşte ben gidiyorum
Anayurt kalsın sizlere..
Karşıdaki gök ekin,
Aldırdın elindekin,
her soran hp soran
Yok kalbindeki soran.. Aşık Anayurtlu 3105 d...:)
a.s abi hızlı girdin konuya ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671795#msg671795 date=1356386138' Alıntı:
S.a hayırlı geceler.
,Ekin ektim düzlere,
Diken oldum gözlere.
İşte ben gidiyorum
Anayurt kalsın sizlere..
Karşıdaki gök ekin,
Aldırdın elindekin,
her soran hp soran
Yok kalbindeki soran.. Aşık Anayurtlu 3105 d...:)
abooww :D nail abi yanıyon :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671795#msg671795 date=1356386138' Alıntı:
S.a hayırlı geceler.
,Ekin ektim düzlere,
Diken oldum gözlere.
İşte ben gidiyorum
Anayurt kalsın sizlere..
Karşıdaki gök ekin,
Aldırdın elindekin,
her soran hp soran
Yok kalbindeki soran.. Aşık Anayurtlu 3105 d...:)
a.s. abi yaktın yine volkanı
alk-*s alk-*s alk-*s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671795#msg671795 date=1356386138' Alıntı:
S.a hayırlı geceler.
,Ekin ektim düzlere,
Diken oldum gözlere.
İşte ben gidiyorum
Anayurt kalsın sizlere..
Karşıdaki gök ekin,
Aldırdın elindekin,
her soran hp soran
Yok kalbindeki soran.. Aşık Anayurtlu 3105 d...:)
As mahmudiyeli aşık nail ballıses abimiz geldi :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg671788#msg671788 date=1356386041' Alıntı:
şatılı olsun kioti olsun a.q. bıktım artık debraja basmaktan dönerli pullukta :D
normal yumuşak bi debriyaj olsa yine eyvallah diyecezde oda yok kız-*sw spor salonunda çalışsan böyle kas yapmassın valla kız-*sw kız-*sw

Nail abi hangi pavyondasın adres ver gelelim ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671806#msg671806 date=1356386349' Alıntı:
normal yumuşak bi debriyaj olsa yine eyvallah diyecezde oda yok kız-*sw spor salonunda çalışsan böyle kas yapmassın valla kız-*sw kız-*sw

Nail abi hangi pavyondasın adres ver gelelim ;D
blader bakılınca sol bacağın kalınlığı gözle farkedilir oldu artık :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt