En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg676649#msg676649 date=1356995619' Alıntı:
15-18 arası iyiydi abi gerisi çabuk geçiyo :D
Valla o zamanlar laylaylomla geçtiği için ağır gidiyo biraz.Ama evlendikten sonra sakalı kaptırınca vırvır çekerken seneler su gibi gidiya yaw.. :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg676642#msg676642 date=1356995352' Alıntı:
vallahi ya 20 yılı bitirp 21 i doldurmaya çalışıcaz bizde işin yoksa şimdi. :)
daha dün gibi kara lastiklerimin içine kum doldurup motorculuk oynadığımı hatırlıyorum :D
Sendemi laa.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

fetullah aksu link=topic=7169.msg676651#msg676651 date=1356995746' Alıntı:
Valla o zamanlar laylaylomla geçtiği için ağır gidiyo biraz.Ama evlendikten sonra sakalı kaptırınca vırvır çekerken seneler su gibi gidiya yaw.. :)
doğrudur abi bu hızla giderse pek zaman kalmadı :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

fetullah aksu link=topic=7169.msg676644#msg676644 date=1356995441' Alıntı:
Fatih 30 20 den daha hızlı geliyo emin ol
:) öyle olduğuna eminim zaten. insanın 17 yaşına kadar ömrü hiç geçmiyor ( 18 yaşına girsem reşit olsam ehliyet alsam vs gibi nedenlerden dolayı :) fakat sonrası su gibi akıyor :)
Çağrı link=topic=7169.msg676649#msg676649 date=1356995619' Alıntı:
15-18 arası iyiydi abi gerisi çabuk geçiyo :D
:D vallahi ya o günlere dönmek istemem ama bugünlerinde geçip gitmesini istemem şahsen :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg676658#msg676658 date=1356996006' Alıntı:
:) öyle olduğuna eminim zaten. insanın 17 yaşına kadar ömrü hiç geçmiyor ( 18 yaşına girsem reşit olsam ehliyet alsam vs gibi nedenlerden dolayı :) fakat sonrası su gibi akıyor :):D vallahi ya o günlere dönmek istemem ama bugünlerinde geçip gitmesini istemem şahsen :)
la ben doğum gününden sonraki gün gitmiştim başvuıya ;D şimdi 3,5 sene olmuş ehliyet alalı bir kez bile yerinden çıkarmadım
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg676659#msg676659 date=1356996049' Alıntı:
la ben doğum gününden sonraki gün gitmiştim başvuıya ;D şimdi 3,5 sene olmuş ehliyet alalı bir kez bile yerinden çıkarmadım
Sana Lazım Değilse Ben Alabilirim Ehliyeti :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg676655#msg676655 date=1356995946' Alıntı:
:D tabikide nail abi. :) fakat benim romoğun tonajı azdı 33 falan giyerdim arkadaşlar daha çok sarıyodu 34-35-36 numaraya :D rampada affetmiyodum o ayrı :D
Çağrı link=topic=7169.msg676659#msg676659 date=1356996049' Alıntı:
la ben doğum gününden sonraki gün gitmiştim başvuıya ;D şimdi 3,5 sene olmuş ehliyet alalı bir kez bile yerinden çıkarmadım
ben ilk 17 yaşımda aldı A2 yi ocakta yazılmıştım haziran 2010 da aldım onu. B yide yine haziranda aldım ertesi seneye bu haziranda 2 sene olcak bazen kaybediyorum ehliyeti. bi tdnin ruhsata koyuyorum şehre giderken arabayla giderken cüzdana motorsikletle giderken ruhsata yada cüzdana :D neyseki işi azaltmak için motorsikleti sattım :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg676664#msg676664 date=1356996367' Alıntı:
:D tabikide nail abi. :) fakat benim romoğun tonajı azdı 33 falan giyerdim arkadaşlar daha çok sarıyodu 34-35-36 numaraya :D rampada affetmiyodum o ayrı :D ben ilk 17 yaşımda aldı A2 yi ocakta yazılmıştım haziran 2010 da aldım onu. B yide yine haziranda aldım ertesi seneye bu haziranda 2 sene olcak bazen kaybediyorum ehliyeti. bi tdnin ruhsata koyuyorum şehre giderken arabayla giderken cüzdana motorsikletle giderken ruhsata yada cüzdana :D neyseki işi azaltmak için motorsikleti sattım :D
bir kere lazım olmadı ya la ;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg676664#msg676664 date=1356996367' Alıntı:
:D tabikide nail abi. :) fakat benim romoğun tonajı azdı 33 falan giyerdim arkadaşlar daha çok sarıyodu 34-35-36 numaraya :D rampada affetmiyodum o ayrı :D ben ilk 17 yaşımda aldı A2 yi ocakta yazılmıştım haziran 2010 da aldım onu. B yide yine haziranda aldım ertesi seneye bu haziranda 2 sene olcak bazen kaybediyorum ehliyeti. bi tdnin ruhsata koyuyorum şehre giderken arabayla giderken cüzdana motorsikletle giderken ruhsata yada cüzdana :D neyseki işi azaltmak için motorsikleti sattım :D
;D ;D Tonajı Aşma
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg676665#msg676665 date=1356996421' Alıntı:
bir kere lazım olmadı ya la ;D
:D sorma bilader bazen öyle bir oluyor ki... :D motrsikletler ile denize gitmiştik bi gün arkadaşlarla. denize girerken pantolu arkadaşın scooter a koyup ehliyeti ruhsatı arkamdaki arkadaşın sırt çantasına koyup kumsala yanımıza almıştık yüzdük yüzdük eğlendik sonra shortlarla bindik motorlara gezerken ben bağırttırıyodum arada jandarma bizi gözüne kestirmiş tabi. arkadan bi bağardı tenhada sıkıştırıp motorlu kıyıya çek motorlu diye :D öbür arkadaşta ehliyet yoktu kaçtı gitti biraz öndeydi o onu pek görmedi. durdum ehliyet ruhsat dedi aha dedim şimdi yandık pantolonu arkadaşın motorda bıraktık nasıl vercem ne dicem :D neyse abi dedim ev şurada pantolandan alayım geleyim denize gircez diye almamıştım diye tamm dedi arkadaş kaldı motorun yanında ben bi çıktım arkadaşı arıyorum sağda solda yardırıyorum arıyorum arıyorum telefon kullanılmamaktadır diyo bide :D sonra bi baktım çallılara atmış saklamış motoru geldi açtı motoru pantolonu elme bi aldım aklıma geldi arkadaşın sırt çantasında olduğu :D sonra bi döndüm tam jandarmanın yanına geldim arkadaşında yeni gelmiş aklına sırt çantasından çıkarıyodu :D meğer o arada neredeyse yarım saat bekletmişim ben adamları :D bereket bişey demediler :D dedilerde şimdi burda söylenmez :D
agrolux75 link=topic=7169.msg676666#msg676666 date=1356996456' Alıntı:
;D ;D Tonajı Aşma
:) sıkıntı yok :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg676673#msg676673 date=1356997437' Alıntı:
Barış yeni konakta alemde galiba, Volkan da yok.:D
angaralılar alemde abi sıkıntı yok :) ben de kaçayım artık ortalığı toparlayıp eve geçecem hadi görüşrz
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

k_urt_03 link=topic=7169.msg676674#msg676674 date=1356997525' Alıntı:
Cumleten s.a herkese iyi geceler.BOL,BEREKETLİ HAYİRLİ SENELER
hayırlı geceler abi. cümlemize inşallah.
nailyetek link=topic=7169.msg676673#msg676673 date=1356997437' Alıntı:
Barış yeni konakta alemde galiba, Volkan da yok.:D
:) barış böyle durumları kaçırmaz :) volkanıda çeliyo zaten :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

k_urt_03 link=topic=7169.msg676674#msg676674 date=1356997525' Alıntı:
Cumleten s.a herkese iyi geceler.BOL,BEREKETLİ HAYİRLİ SENELER
a.selam, sağol bilader.
Çağrı link=topic=7169.msg676675#msg676675 date=1356997546' Alıntı:
angaralılar alemde abi sıkıntı yok :) ben de kaçayım artık ortalığı toparlayıp eve geçecem hadi görüşrz
Bide diyonuz kutlamayız yılbaşı falan, sizi gidi sizi...:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg676677#msg676677 date=1356997700' Alıntı:
a.selam, sağol bilader.Bide diyonuz kutlamayız yılbaşı falan, sizi gidi sizi...:D
:D nereye kutlamıyolar be abi. sen çağrının klavyedeki tuşları görebildiğine dua et :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

İleti: 10707
Toplam İleti: 107
Yeni İletiler: 0
Bu 7 ler pek hayra alamet değil, hadi size iyi geceler, sağlıcakla kalın. Allaha emanet olun.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg676681#msg676681 date=1356998110' Alıntı:
Ýleti: 10707
Toplam Ýleti: 107
Yeni Ýletiler: 0
Bu 7 ler pek hayra alamet deðil, hadi size iyi geceler, saðlýcakla kalýn. Allaha emanet olun.
:D :D
2013 te ugurlu rakamn 7 olcak herhalde nail agam
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt