Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
sa ahali bir seneyi daha geride bıraktık yılbası hediyemde 2 tane çoban köpegi
sa ahali bir seneyi daha geride bıraktık yılbası hediyemde 2 tane çoban köpegi
hadi hayırlı olsun abiismail_17 link=topic=7169.msg676717#msg676717 date=1357030512' Alıntı:A.s. .2013 ün ilk buzağısı akşam oldu erkek zor yakaladım çok çevik . Herkese bereketli sağlıklı yıllar
hayırlı olsun abiismail_17 link=topic=7169.msg676717#msg676717 date=1357030512' Alıntı:A.s. .2013 ün ilk buzağısı akşam oldu erkek zor yakaladım çok çevik . Herkese bereketli sağlıklı yıllar
hayırlı olsunismail_17 link=topic=7169.msg676717#msg676717 date=1357030512' Alıntı:A.s. .2013 ün ilk buzağısı akşam oldu erkek zor yakaladım çok çevik . Herkese bereketli sağlıklı yıllar
+1satocan58 link=topic=7169.msg676783#msg676783 date=1357035790' Alıntı:gunaydinlar ahali... nasiliz yeni yilin ilk gunu.. hala bas agrisi cekenler varmi benim gibi..
en güzel hediye senin...massey ferguson 277 gold link=topic=7169.msg676699#msg676699 date=1357024325' Alıntı:sa ahali bir seneyi daha geride bıraktık yılbası hediyemde 2 tane çoban köpegi
A.s muhtar bu yıldan sonra hayat hep ayın olacak gibi okul bitti artık çalış çalış çalış yapcak bişey kalmadıAğır Abi link=topic=7169.msg676839#msg676839 date=1357043265' Alıntı:S a Umarım yeni yıl,huzura ve başarıya gerçek sevgiye ulaşmanızı sağlayacak özel bir yıl olur. Mutlu yıllar![]()
ne zaman baslıyon ıse barısanayurtlu link=topic=7169.msg676846#msg676846 date=1357044085' Alıntı:A.s muhtar bu yıldan sonra hayat hep ayın olacak gibi okul bitti artık çalış çalış çalış yapcak bişey kalmadı![]()
cnc tezgahı ne zaman gelirseertac sahın link=topic=7169.msg676849#msg676849 date=1357044478' Alıntı:ne zaman baslıyon ıse barıs
Nail abiyi twitter a taşıyalım artık faceden hayır gelmezÇağrı link=topic=7169.msg676850#msg676850 date=1357044491' Alıntı:nail abinin face S.O.S veriyor filikçi istilası altında ;D
anayurtlu link=topic=7169.msg676853#msg676853 date=1357044603' Alıntı:cnc tezgahı ne zaman gelirsebu ay içinde gelecek bakalım. başka yerlere de bakamadım arada amcam var o gel burda çalış dedi malesef onu bekliyorumNail abiyi twitter a taşıyalım artık faceden hayır gelmez
![]()
anayurtlu link=topic=7169.msg676846#msg676846 date=1357044085' Alıntı:A.s muhtar bu yıldan sonra hayat hep ayın olacak gibi okul bitti artık çalış çalış çalış yapcak bişey kalmadı![]()
Ağır Abi link=topic=7169.msg676856#msg676856 date=1357044885' Alıntı:sağlığın sıhhatin yerindeyse herşeyin üstesinden gelebilirsin sanki hiç çalışmamışsın gbi konuşuyorsun
tumo cıkarsaydı maxımayı sende koyde kalırdınanayurtlu link=topic=7169.msg676857#msg676857 date=1357045137' Alıntı:kışın okul yazında iş güzel oluyodu valla. Çalışmaktan şikayet etmem tek sorun artık monoton bi hayat olacak gibi. haftanın 6 günü iş bi pazar günü tatil el işi böyle olacak. Çiftçiliğin gözünü seviyim kendi işindesin severek yapıyosun ama onuda bırakmadılar artık