En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

sa ahali bir seneyi daha geride bıraktık yılbası hediyemde 2 tane çoban köpegi
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

A.s. .2013 ün ilk buzağısı akşam oldu erkek zor yakaladım çok çevik . Herkese bereketli sağlıklı yıllar
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ismail_17 link=topic=7169.msg676717#msg676717 date=1357030512' Alıntı:
A.s. .2013 ün ilk buzağısı akşam oldu erkek zor yakaladım çok çevik . Herkese bereketli sağlıklı yıllar
hadi hayırlı olsun abi :)
bereketliyıllar cumleten ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ismail_17 link=topic=7169.msg676717#msg676717 date=1357030512' Alıntı:
A.s. .2013 ün ilk buzağısı akşam oldu erkek zor yakaladım çok çevik . Herkese bereketli sağlıklı yıllar
hayırlı olsun abi
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ismail_17 link=topic=7169.msg676717#msg676717 date=1357030512' Alıntı:
A.s. .2013 ün ilk buzağısı akşam oldu erkek zor yakaladım çok çevik . Herkese bereketli sağlıklı yıllar
hayırlı olsun

S.a ahali var mı bir değişiklik adana muğla izmir ve istanbuldakileri gözlem altına alalım :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a ahali la 1 yıldır siteye girmeşim ya la ;D bu arada Nail abi sen ermişsin yavv nerdende bildin konakta olduğumuzu :D Lan Fatih sanada burdan sesleniyorum Böyle durumları kaçırmazmışım volkanı çeliyomuşum... şekilsin ya .......... konuşursun tabi ;D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S a Umarım yeni yıl,huzura ve başarıya gerçek sevgiye ulaşmanızı sağlayacak özel bir yıl olur. Mutlu yıllar :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ağır Abi link=topic=7169.msg676839#msg676839 date=1357043265' Alıntı:
S a Umarım yeni yıl,huzura ve başarıya gerçek sevgiye ulaşmanızı sağlayacak özel bir yıl olur. Mutlu yıllar :)
A.s muhtar bu yıldan sonra hayat hep ayın olacak gibi okul bitti artık çalış çalış çalış yapcak bişey kalmadı :(
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg676846#msg676846 date=1357044085' Alıntı:
A.s muhtar bu yıldan sonra hayat hep ayın olacak gibi okul bitti artık çalış çalış çalış yapcak bişey kalmadı :(
ne zaman baslıyon ıse barıs
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg676849#msg676849 date=1357044478' Alıntı:
ne zaman baslıyon ıse barıs
cnc tezgahı ne zaman gelirse :D bu ay içinde gelecek bakalım. başka yerlere de bakamadım arada amcam var o gel burda çalış dedi malesef onu bekliyorum
Çağrı link=topic=7169.msg676850#msg676850 date=1357044491' Alıntı:
nail abinin face S.O.S veriyor filikçi istilası altında ;D
Nail abiyi twitter a taşıyalım artık faceden hayır gelmez :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg676853#msg676853 date=1357044603' Alıntı:
cnc tezgahı ne zaman gelirse :D bu ay içinde gelecek bakalım. başka yerlere de bakamadım arada amcam var o gel burda çalış dedi malesef onu bekliyorumNail abiyi twitter a taşıyalım artık faceden hayır gelmez :D
:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg676846#msg676846 date=1357044085' Alıntı:
A.s muhtar bu yıldan sonra hayat hep ayın olacak gibi okul bitti artık çalış çalış çalış yapcak bişey kalmadı :(

sağlığın sıhhatin yerindeyse herşeyin üstesinden gelebilirsin sanki hiç çalışmamışsın gbi konuşuyorsun
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ağır Abi link=topic=7169.msg676856#msg676856 date=1357044885' Alıntı:
sağlığın sıhhatin yerindeyse herşeyin üstesinden gelebilirsin sanki hiç çalışmamışsın gbi konuşuyorsun
:D kışın okul yazında iş güzel oluyodu valla. Çalışmaktan şikayet etmem tek sorun artık monoton bi hayat olacak gibi. haftanın 6 günü iş bi pazar günü tatil el işi böyle olacak. Çiftçiliğin gözünü seviyim kendi işindesin severek yapıyosun ama onuda bırakmadılar artık
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg676857#msg676857 date=1357045137' Alıntı:
:D kışın okul yazında iş güzel oluyodu valla. Çalışmaktan şikayet etmem tek sorun artık monoton bi hayat olacak gibi. haftanın 6 günü iş bi pazar günü tatil el işi böyle olacak. Çiftçiliğin gözünü seviyim kendi işindesin severek yapıyosun ama onuda bırakmadılar artık
tumo cıkarsaydı maxımayı sende koyde kalırdın :D
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt