En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

o damakarın mekanızmasına bak bakalım tam tekerın arkasına gelen ıkısını mekanızmadan ayırabılıyor musun ?
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

la çağrı 1500 tl diyon zaten o sistemi hiç kullanmadan ekili yere girsemde ezsem bile o kadar masraf olmaz ayrıca biz tarlanın içine girmiyoz la pülverize holder ile etrafından ilaçlıyoz :D sizin projeyi eccik baltaladım herhalde :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679169#msg679169 date=1357328411' Alıntı:
o damakarın mekanızmasına bak bakalım tam tekerın arkasına gelen ıkısını mekanızmadan ayırabılıyor musun ?
bilader bildiğin aşağı çekiyosun açılıyo yukarı itiyosun kapanıyo.Sanırsam onu ayırmak için tam tekerin arkasına gelenlerin ordan tekrar bölmek lazım,yani 4 kol olacak.Görmeden ilk aklıma o geldi ama bir incelemek lazım.

Senin patronun mibzerde var mı bu benim tam aklımda değil nasıl olduğu.Sanırım tekere gelenlerde piston vardı o piston kapatıyodu gözleri.orcinalinde

anayurtlu link=topic=7169.msg679173#msg679173 date=1357328567' Alıntı:
la çağrı 1500 tl diyon zaten o sistemi hiç kullanmadan ekili yere girsemde ezsem bile o kadar masraf olmaz ayrıca biz tarlanın içine girmiyoz la pülverize holder ile etrafından ilaçlıyoz :D sizin projeyi eccik baltaladım herhalde :D
aynen ama sıkıntı yok biz devam ediyok :) la tek maksat sırf ekili yeri ezmeyim değil
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg679173#msg679173 date=1357328567' Alıntı:
la çağrı 1500 tl diyon zaten o sistemi hiç kullanmadan ekili yere girsemde ezsem bile o kadar masraf olmaz ayrıca biz tarlanın içine girmiyoz la pülverize holder ile etrafından ilaçlıyoz :D sizin projeyi eccik baltaladım herhalde :D
doğru valla uğraşmaya değmez :) )))
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bilader daha kolay yolu var la nerede boşluk bırakacaksan geç mibzerin arkasına boşluk bırakacağın yerde gözleri tıkayıver başa gelince aç ;D Türk işi 0 masraflı bi çözüm oldu bu ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679176#msg679176 date=1357328652' Alıntı:
bilader bildiğin aşağı çekiyosun açılıyo yukarı itiyosun kapanıyo.Sanırsam onu ayırmak için tam tekerin arkasına gelenlerin ordan tekrar bölmek lazım,yani 4 kol olacak.Görmeden ilk aklıma o geldi ama bir incelemek lazım.

Senin patronun mibzerde var mı bu benim tam aklımda değil nasıl olduğu.Sanırım tekere gelenlerde piston vardı o piston kapatıyodu gözleri.orcinalinde
aynen ama sıkıntı yok biz devam ediyok :) la tek maksat sırf ekili yeri ezmeyim değil
bızım patronun ırtem de yok ama olanlar da dıslının altındakı damakla degılde dıslının uzerınde kızaklı bır kapak var .. dıslının uzerınde kı kapak kapanıyor tekerın arkasındakıler de .. yapılırda eskı bı mıbzerde denemek lazım bızım mıbzer 70 kusur model elın bosalınca gel bızım kınde deneme yanılma yapalım :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg679178#msg679178 date=1357328802' Alıntı:
bilader daha kolay yolu var la nerede boşluk bırakacaksan geç mibzerin arkasına boşluk bırakacağın yerde gözleri tıkayıver başa gelince aç ;D Türk işi 0 masraflı bi çözüm oldu bu ;D
olum bak git :D

ertac sahın link=topic=7169.msg679180#msg679180 date=1357328920' Alıntı:
bızım patronun ırtem de yok ama olanlar da dıslının altındakı damakla degılde dıslının uzerınde kızaklı bır kapak var .. dıslının uzerınde kı kapak kapanıyor tekerın arkasındakıler de .. yapılırda eskı bı mıbzerde denemek lazım bızım mıbzer 70 kusur model elın bosalınca gel bızım kınde deneme yanılma yapalım :D
la aslında bir detaylı görsek sıkıntı olmaz direk yaparız.Sadece açma kapama kısmını çözmek lazım,geri kalanı zaten halihazırda var.sıkıntı yok her şekilde hallederiz :) ama tabi dediğim gibi o olunca tek taraflı ekim yapmak lazım.Çeklili mibzerle de o biraz uğraştırıcı olur
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

yav aklımda şu ön hirolik kol varda yaptırsam sılajda yahut tesvide kullanacam işe yarar mı
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679180#msg679180 date=1357328920' Alıntı:
bızım patronun ırtem de yok ama olanlar da dıslının altındakı damakla degılde dıslının uzerınde kızaklı bır kapak var .. dıslının uzerınde kı kapak kapanıyor tekerın arkasındakıler de .. yapılırda eskı bı mıbzerde denemek lazım bızım mıbzer 70 kusur model elın bosalınca gel bızım kınde deneme yanılma yapalım :D
Damağı kapatıp yukarıdan tohum gelişini durdurmazsan dişlinin skıştırdığı tohum orayı patlatır :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679183#msg679183 date=1357329115' Alıntı:
Damağı kapatıp yukarıdan tohum gelişini durdurmazsan dişlinin skıştırdığı tohum orayı patlatır :D
iş bitince temizlemek için gübreliğin falan orda kızaklı kapaklar var ya onun gibi bişey olacak buna en güzel çözüm o
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679181#msg679181 date=1357329026' Alıntı:
nihahahahaha şety*-* şety*-* şety*-* şety*-*

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679183#msg679183 date=1357329115' Alıntı:
Damağı kapatıp yukarıdan tohum gelişini durdurmazsan dişlinin skıştırdığı tohum orayı patlatır :D
en güzeli benim fikirler değil mi la ;D

azmi link=topic=7169.msg679182#msg679182 date=1357329067' Alıntı:
yav aklımda şu ön hirolik kol varda yaptırsam sılajda yahut tesvide kullanacam işe yarar mı

işe yarar tabi çok faydası olurda slajda nasıl kullanacaksınız :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679183#msg679183 date=1357329115' Alıntı:
Damağı kapatıp yukarıdan tohum gelişini durdurmazsan dişlinin skıştırdığı tohum orayı patlatır :D
sonradan geldı aklıma benımde patlatamaz da az az akar yada un yapar :D bı de cagrı ektıkten sonra bozan dıskler var mıbzerın arkasına takıyorsun sonra onlar tekerın arkasını bozuyor oralar cıkmıyor dogal olarak :D ama gubre ıle tohum gıdıyor tarlanın ıcıne :D
sunun gıbı
http://lemken.com/en/products/drilling/saphir-8/
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679185#msg679185 date=1357329230' Alıntı:
iş bitince temizlemek için gübreliğin falan orda kızaklı kapaklar var ya onun gibi bişey olacak buna en güzel çözüm o
peki traktörün tekerini daralatsan ezilecekyerde az olur mibzerlede uğraşmassın :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679185#msg679185 date=1357329230' Alıntı:
iş bitince temizlemek için gübreliğin falan orda kızaklı kapaklar var ya onun gibi bişey olacak buna en güzel çözüm o
4 tane göz tıkasan 20li mibzerde %20 eksik ekim yapmış olunur buda verimde %20 düşüklüğe neden olur,Gerçi siz her turda değilde 2-3 turda bi yapalım diyonuz galiba bende tam anlamadım :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

işe yarar tabi çok faydası olurda slajda nasıl kullanacaksınız :S
[/QUOTE] sılajı yukarı toplar remorklar geriye damperli olduğundan yığının üstüne çıkamıyoruz aşağıya önüne boşaltıp çekiyoruz
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679190#msg679190 date=1357329445' Alıntı:
sonradan geldı aklıma benımde patlatamaz da az az akar yada un yapar :D bı de cagrı ektıkten sonra bozan dıskler var mıbzerın arkasına takıyorsun sonra onlar tekerın arkasını bozuyor oralar cıkmıyor dogal olarak :D ama gubre ıle tohum gıdıyor tarlanın ıcıne :D
sunun gıbı
http://lemken.com/en/products/drilling/saphir-8/
ekilen yeri niye bozuyoruz la :D bırak büyüsün tarlaya gireceğin zaman ez geç aynı hesaba gelir hatta daha karlı bile olabilir ;D siz gelin beni dinleyin pülverize holder alıp tarla çevresini dolaşarak ilaç yapın en kötü ihtimalle 1 2 kez tarlanın içinden gidersiniz ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679190#msg679190 date=1357329445' Alıntı:
sonradan geldı aklıma benımde patlatamaz da az az akar yada un yapar :D bı de cagrı ektıkten sonra bozan dıskler var mıbzerın arkasına takıyorsun sonra onlar tekerın arkasını bozuyor oralar cıkmıyor dogal olarak :D ama gubre ıle tohum gıdıyor tarlanın ıcıne :D
sunun gıbı
http://lemken.com/en/products/drilling/saphir-8/
bilader tohumla gübre gittikten sonra ne anladım o işten :)

bir foto buldum çok kapsamlı göstermese de



anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679193#msg679193 date=1357329518' Alıntı:
4 tane göz tıkasan 20li mibzerde %20 eksik ekim yapmış olunur buda verimde %20 düşüklüğe neden olur,Gerçi siz her turda değilde 2-3 turda bi yapalım diyonuz galiba bende tam anlamadım :D
la her turda değil dediğin gibi 2-3 turda belki fazla. Daha doğrusu mesela elindeki holderle fırfıra bağlı kaç m atıyorsa o kadarda bir iz mesela fırfır 24 m holder 12 m olsun. 12mde bir iz bırakıyor
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

barıs ıcad cıkarmayın dıyon ama beyın fırtınası basladı ya katıl yada katıl anldın :D

cagrı dusundum de bunu yapabılırız ama bu sıstemden 4 tane lazım ıkı gubre ıcın ıkı tane de tohum duzenı ıcın :D dumanlar cıkıyor la benden galıba :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

cağrı bey bu iş baya ince bi iş.ilaç ve gübre atarken boşluk bıraktıgın aynı ize girsen fırfırın gübre atma iş genişliğiyle ilaç atma iş genişliği nasıl düzen tutacak işin o yönüde var.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt