En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679203#msg679203 date=1357330104' Alıntı:
barıs ıcad cıkarmayın dıyon ama beyın fırtınası basladı ya katıl yada katıl anldın :D

cagrı dusundum de bunu yapabılırız ama bu sıstemden 4 tane lazım ıkı gubre ıcın ıkı tane de tohum duzenı ıcın :D dumanlar cıkıyor la benden galıba :D
gübreyi hatırlayınca ben de error verdim bilader :D o zaman aslında varya plastik borulara akıyo ya ordan bişey yapmak lazım,nasıl olsa gübreyle tohum oraya beraber geliyo

tümosan 8095 link=topic=7169.msg679204#msg679204 date=1357330206' Alıntı:
cağrı bey bu iş baya ince bi iş.ilaç ve gübre atarken boşluk bıraktıgın aynı ize girsen fırfırın gübre atma iş genişliğiyle ilaç atma iş genişliği nasıl düzen tutacak işin o yönüde var.
abi fırfırların çoğu 24 mye atıyor zaten.En kolayı 24m holder olamayacağı için,en azından bizim arazi koşullarında.12mde bir iz bırakacak,gübre atarken izlerin birine girilecek biri atlanacak
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bilhassa süne ilacı atarken faydası olur kanısındayım.
şeklsiz yamuk ,üçgen tarlalarda pek işe yaramaz gibi.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

http://www.trakkulup.net/ekim-dikim-ekipmanlari/irtem-ud3000-elektronik-iz-tertibati-calisma-prensibi-merak-edenler-icin-!!!/

la konuya hücum edin sitede varmış ya la ;D gerçi sadece çalışma prensini var

bereket. link=topic=7169.msg679208#msg679208 date=1357330326' Alıntı:
bilhassa süne ilacı atarken faydası olur kanısındayım.
şeklsiz yamuk ,üçgen tarlalarda pek işe yaramaz gibi.
evt abi öyle bir ihtimal var
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679203#msg679203 date=1357330104' Alıntı:
barıs ıcad cıkarmayın dıyon ama beyın fırtınası basladı ya katıl yada katıl anldın :D

cagrı dusundum de bunu yapabılırız ama bu sıstemden 4 tane lazım ıkı gubre ıcın ıkı tane de tohum duzenı ıcın :D dumanlar cıkıyor la benden galıba :D
o zaman size yüzyılın icadını sunuyorum. mibzerin arkasında 2 kişi olacak siz ekmek istemediğiniz yere gelince eliyle gözleri kapatacak la %100 manuel icat ;D

Çağrı link=topic=7169.msg679207#msg679207 date=1357330297' Alıntı:
gübreyi hatırlayınca ben de error verdim bilader :D o zaman aslında varya plastik borulara akıyo ya ordan bişey yapmak lazım,nasıl olsa gübreyle tohum oraya beraber geliyo
abi fırfırların çoğu 24 mye atıyor zaten.En kolayı 24m holder olamayacağı için,en azından bizim arazi koşullarında.12mde bir iz bırakacak,gübre atarken izlerin birine girilecek biri atlanacak
o boruyla hiç uğraşma onu tıkasan bile dişlilerden tohum gelmeye devam edecek ve yukarıdan dökülecek cidd*-*-* siz benim sözümü dinleyin yakmayın şu kafaları güçç*-*
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

biraz uğraşılıp gerkli malzeme olunca yapılmıycak bişey deyil.ama kar zarar hesabı yapılması lazım .ekili olup tepelenmesimi yoksa boş kalmasındamı kayıp oranı cok olur onu göz önünde bulundurmak lazım.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Niye bu kadar kastiniz yaw.. Bugune kadar nasil ektiyseniz devam edin.. Hem sizin dersiniz yokmu.. Vizeler baslamadimi daha.. Madem ciftci olacaaadiniz ne kendinizi harap ettiniz oss oys ysdymsd de. :))) Ziraat muhendisi okuyanimizda yok.. Sahi fettah vardi o nerde...
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679209#msg679209 date=1357330340' Alıntı:
http://www.trakkulup.net/ekim-dikim-ekipmanlari/irtem-ud3000-elektronik-iz-tertibati-calisma-prensibi-merak-edenler-icin-!!!/

la konuya hücum edin sitede varmış ya la ;D gerçi sadece çalışma prensini var
evt abi öyle bir ihtimal var
bu sadece iz tertibatının elektroniği,
tekere gelen izleri tıkıyormu anlamadım Özgüre sormalı... :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tümosan 8095 link=topic=7169.msg679214#msg679214 date=1357330817' Alıntı:
biraz uğraşılıp gerkli malzeme olunca yapılmıycak bişey deyil.ama kar zarar hesabı yapılması lazım .ekili olup tepelenmesimi yoksa boş kalmasındamı kayıp oranı cok olur onu göz önünde bulundurmak lazım.
Şimdi öncelikle ilaca birazcık geç kalınsa bile tekerin bastığı yerler hemen hemen belli oluyor.Özellikle sapa kalkma döneminde gübre atmak istenirse ve de süne ilacında da tekerin bastığı yerlerin direk bir daha düzelmeyecek.Bir de haliyle makina gibi atamıyoruz gübreyi,insanlık hali şaşırılan eksik fazla atılan yerler oluyor.Burdan yana gübre ve tohumdan kar diyebiliriz.Ama bir de buralar direk açık kalacak,ordan yana da kayıp var tabi.Ama bu kayıbı hesaplamak lazım aslında,tekerin yüzey genişliğini bildikten sonra onu da hesaplayabiliriz üç aşağı beş yukarı.

anayurtlu link=topic=7169.msg679210#msg679210 date=1357330436' Alıntı:
o zaman size yüzyılın icadını sunuyorum. mibzerin arkasında 2 kişi olacak siz ekmek istemediğiniz yere gelince eliyle gözleri kapatacak la %100 manuel icat ;D
o boruyla hiç uğraşma onu tıkasan bile dişlilerden tohum gelmeye devam edecek ve yukarıdan dökülecek cidd*-*-* siz benim sözümü dinleyin yakmayın şu kafaları güçç*-*
olum bak giiiit :D

bereket. link=topic=7169.msg679217#msg679217 date=1357331103' Alıntı:
bu sadece iz tertibatının elektroniği,
tekere gelen izleri tıkıyormu anlamadım Özgüre sormalı... :S
gözleri tıkıyor abi o şekilde iz bırakıyor.Sistem görüldüğü gibi marköre bağlı.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

yörü gitt Fikirlerimi sabote etme çağrı ;D açın uleyn önümü ;D

Ayrıca mahalleden 3 bebeyi mibzer arkasında gezdirip o işi yaptırmak daha pratik ve maliyetsiz zuha-*-s zuha-*-s zuha-*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg679225#msg679225 date=1357331322' Alıntı:
yörü gitt Fikirlerimi sabote etme çağrı ;D açın uleyn önümü ;D
süpürgeyi kapıp gelecem bu kez :D kak git sınavına çalış zaten error verdik :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg679231#msg679231 date=1357331584' Alıntı:
s.a ahali naptınız sorunu çözdünüz mü :S :D
yok la çözemeyecez gibi bilader sana satam bizim mibzeri 5 kagıt ver anlaşak gidem de bir irtem alam yoksa olacak gibi değil :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg679231#msg679231 date=1357331584' Alıntı:
s.a ahali naptınız sorunu çözdünüz mü :S :D
as la sorunu çözdüm :D mahalleden 2 bebeyi mibzerin ardına attıkmı tamam bu iş :D 2 çikolataya hallederiz gibi ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

cağrı bey şimdi kafamda baya bi sistem var en basidinden arabalarda sonradan atılan otamatik kapı kilidi gibi bi düzenek yerleştirilebilir.hiç pistonla neyle ugraşmadan mısal üç tur tüm gözler acık gideken kapanması gereken yere gelince basıp kapatarak ama denemek uğraşmak lazım.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679233#msg679233 date=1357331650' Alıntı:
yok la çözemeyecez gibi bilader sana satam bizim mibzeri 5 kagıt ver anlaşak gidem de bir irtem alam yoksa olacak gibi değil :)
:D getir mibzeri 4000 e bırak kap bikaç tane davık anlaşak :D anlş-*s :D
anayurtlu link=topic=7169.msg679237#msg679237 date=1357331715' Alıntı:
as la sorunu çözdüm :D mahalleden 2 bebeyi mibzerin ardına attıkmı tamam bu iş :D 2 çikolataya hallederiz gibi ;D
:D ben gelem :D 7 şer göz tıkadık mı tamam bu iş ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tümosan 8095 link=topic=7169.msg679238#msg679238 date=1357331750' Alıntı:
cağrı bey şimdi kafamda baya bi sistem var en basidinden arabalarda sonradan atılan otamatik kapı kilidi gibi bi düzenek yerleştirilebilir.hiç pistonla neyle ugraşmadan mısal üç tur tüm gözler acık gideken kapanması gereken yere gelince basıp kapatarak ama denemek uğraşmak lazım.
değişik şeyler olabilir tabi abi.İrtem mibzerlerde bu sistem 1500 tl ek ücretle mevcut.Şakalakta da var,ama ücreti nedir tam bilmiyorum.

rocky link=topic=7169.msg679239#msg679239 date=1357331779' Alıntı:
:D getir mibzeri 4000 e bırak kap bikaç tane davık anlaşak :D anlş-*s :D:D ben gelem :D 7 şer göz tıkadık mı tamam bu iş ;D
4 az la komşunun 20li 98 model mibzerini 3,5a aldılar :)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

cagrı la bak buda ıyı fıkır ha otomatık kapı hem uzaktan kumandalı barıs makıne gıbı :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679241#msg679241 date=1357331903' Alıntı:
değişik şeyler olabilir tabi abi.İrtem mibzerlerde bu sistem 1500 tl ek ücretle mevcut.Şakalakta da var,ama ücreti nedir tam bilmiyorum.
4 az la komşunun 20li 98 model mibzerini 3,5a aldılar :)
:D 4250 anlş-*s :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt