Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
o zaman aslında varya plastik borulara akıyo ya ordan bişey yapmak lazım,nasıl olsa gübreyle tohum oraya beraber geliyo
gübreyi hatırlayınca ben de error verdim biladerertac sahın link=topic=7169.msg679203#msg679203 date=1357330104' Alıntı:barıs ıcad cıkarmayın dıyon ama beyın fırtınası basladı ya katıl yada katıl anldın
cagrı dusundum de bunu yapabılırız ama bu sıstemden 4 tane lazım ıkı gubre ıcın ıkı tane de tohum duzenı ıcındumanlar cıkıyor la benden galıba
![]()
abi fırfırların çoğu 24 mye atıyor zaten.En kolayı 24m holder olamayacağı için,en azından bizim arazi koşullarında.12mde bir iz bırakacak,gübre atarken izlerin birine girilecek biri atlanacaktümosan 8095 link=topic=7169.msg679204#msg679204 date=1357330206' Alıntı:cağrı bey bu iş baya ince bi iş.ilaç ve gübre atarken boşluk bıraktıgın aynı ize girsen fırfırın gübre atma iş genişliğiyle ilaç atma iş genişliği nasıl düzen tutacak işin o yönüde var.