Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
geçen bir arkadaş aldı tanesini 240 tl ye hangi marka unuttum bizde alacaz sonrada arabayı vizeye sokacam...Çağrı link=topic=7169.msg679511#msg679511 date=1357393055' Alıntı:sava marka lastiğin tanesini 150 liraya aldığını söylüyordu transporter a geçen biri ama aslı var mı bilmiyorum tam olarak.Bu lastik firması da sanırsam good year ' ın yan kuruluşlarındanmış.